Sign in to follow this  
Followers 0
Ulla Juul Frederiksen

brudekjole fra Panayotis

7 posts in this topic

Rigtig prinsesse brudkjole sælges

Den er helt hvid. str. 38 (jeg plejer at bruge str 40 normalt) og jeg er

1.70 høj, men havde ikke høje sko på.

Skørt følger med. Den kostede fra ny 10.950 kr uden skørt og jeg skal have 5500 kr for den incl skørt.

Den er renset.

Den har et rigtig flot slæb med mange perler, ligesom der er perler foran

på kjolen og på toppen.

Jeg har vedhæftet et billede. Det er ikke supergodt, men giver da et lille indtryk af hvordan kjolen ser ud... men skal helt klart helst ses i virkeligheden.

Jeg bor i Herning og du er meget velkommen til at komme forbi og se og evt. prøve kjolen.

Mvh Ulla

post-27127-1191946279.jpg

Edited by Ulla Juul Frederiksen
0

Annonce ♥

Kjolen er stadig til salg og jeg skal gerne prøve at maile nogle billeder af detaljerne i kjolen hvis det har interesse...

Mvh Ulla

0

din kjole er lige min stil :thumbsupsmileyanim: desværre er den ikke i en størrelse jeg kan passe, men jeg håber du finde en køber til din smukke kjole. Men du skal nok regne med at der er lidt stilstand i salget for tiden, for nu er højsæsonen for bryllupper overstået og der er lidt tid endnu før det igen bliver højsæson.

0

Annonce ♥

hej

ej hvor er du bare smuk i den kjole, en skam jeg ikke kan passe den ellers havde jeg været og prøve den, må lige på en kur så jeg kan passe den =)

håber du finder en der vil købe din smukke kjole

0

hej

ej hvor er du bare smuk i den kjole, en skam jeg ikke kan passe den ellers havde jeg været og prøve den, må lige på en kur så jeg kan passe den =)

håber du finder en der vil købe din smukke kjole

Tak skal du ha´ :thumbsupsmileyanim:

Det var også bare drømmekjolen for mit vedkommende, men først efter jeg havde prøvet den på. Men den sad bare :thumbsupsmileyanim: og jeg har også noget ekstra på sidebenene efter to graviditeter, men kjolen kunne skjule det :thumbsupsmileyanim:

Men kom endelig med nogle bud. Jeg sender gerne billeder med detaljerne på mail hvis nogen er interesseret. Ville gerne lægge dem ind her, men kan ikke finde ud af at gøre billederne små nok...

Mvh Ulla

0

Kjolen er stadig til salg :td:

Det er måske en god ide at sende en PM til mig hvis I ønsker nogle flere billeder, da jeg ikke er herinde så tit mere :)

Mvh Ulla

0

Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥