minnie1976

Joan og jørgen´s bryllup D. 9/8 2008

739 posts in this topic

Annonce ♥

Har været aktiv her de sidste par dage.

Jeg har lavet et riveslør, fyldt poser med hjerteris, dekoreret bordkort og renskrevet bordplan.

Og så har jeg været ved at finde de ting frem vi skal aflevere nede ved feststedet imorgen.

Har lagt dem så det er nemt for dem at sætte dem op.

post-31086-1217844364.jpg

Bordplan i vores farver.

post-31086-1217844390.jpg

Har printet navnene ud på det grønne pap.

post-31086-1217844399.jpg

0

Annonce ♥

hvor har du bare fået lavet meget. Nu er det jo lige før, at du kan gå hen og blive gift. Weeeee kun 5 dage :cheerleader3::loveboard:

ja vidste jo at vi skal aflevere det meste imorgen, så jeg skulle være færdig.

Uh ja det nærmer sig med hastige skridt. ()()

Edited by minnie1976
0

Annonce ♥

Puuuuh, det er lang tid siden jeg er blevet opdateret i de forskellige tråde... :bunny_4: Men nu er det jo SNART for dig, så du skal da lige have nogle hilsner med på vejen! :bunny_4: Super flot morgengave du har fået til Jørgen!! ()() Det bliver han rigtig glad for.. Det ville jeg i hvert fald blive, jeg synes det er super god gave! :cheerleader3: Og din morgengave fra ham er også bare flot! :bunny_4: Spændende hvis han får fat i en ekstra... :loveboard:

Blev lidt ked af at læse om alle de dumme problæemer med PA - hun er da et kapitel for sig selv hende tanten.. :hug: men jeg er da glad for at høre at du fik dig en hyggelig dag alligevel.. :bunny_4:

Og iiih, hvor ser det ellers godt ud det hele nu! Du er da vist ved at være klar til bryllup nu! ()():loveflag::bearhug:

0

Puuuuh, det er lang tid siden jeg er blevet opdateret i de forskellige tråde... :blink: Men nu er det jo SNART for dig, så du skal da lige have nogle hilsner med på vejen! :) Super flot morgengave du har fået til Jørgen!! :cheerleader3: Det bliver han rigtig glad for.. Det ville jeg i hvert fald blive, jeg synes det er super god gave! :thumbsupsmileyanim: Og din morgengave fra ham er også bare flot! :biggrin: Spændende hvis han får fat i en ekstra... :thumbsupsmileyanim:

Blev lidt ked af at læse om alle de dumme problæemer med PA - hun er da et kapitel for sig selv hende tanten.. :hug: men jeg er da glad for at høre at du fik dig en hyggelig dag alligevel.. :bunny_4:

Og iiih, hvor ser det ellers godt ud det hele nu! Du er da vist ved at være klar til bryllup nu! :cheerleader3::griner:-:biggrin:

Ja det er lige om lidt det sker. :biggrin:

Tak, håber at han bliver glad for den.

Jeg er også selv helt vild med den. Han har snakket lidt om at finde noget i Paris til mig. :iloveyou:

Ja det var noget rod med det PA men jeg havde en rigtig god aften. :hug:

Ih tak søde, synes også selv jeg er ret godt med.

:bearhug:

0

Ja så kom dagen, hvor vi skulle mødes med præsten.

Vi snakkede kun i en halv time så var vi ude igen.

Havde egentlig forstået det sådan at vi skulle spise der, men det kom vi ikke til.

Det var nu også okay. Så vi tog ind på Jensens Bøfhus i Ålborg i stedet for. :thumbsupsmileyanim:

Han spurgte kun hvad vi arbejdede med og om hvilke salmer vi havde tænkt os.

Ikke noget med om hvornår og hvordan vi mødte hinanden.

Spændt på hvordan hans tale bliver.

Så forklarede han hvordan det hele ville foregå og hvornår vi skulle være der.

Jørgen skal være der 10-15 min. før og jeg skal være der 3 min. før.

Fik aftalt med jørgen`s forlover at min niece og mig låner hans lejlighed fra Fredag til Lørdag.

Han sover hos sin kærreste den weekend.

Så slipper vi også for den køretur om Lørdagen.

Det hele er afleveret på feststedet og fik lige snakket om, hvordan vi gør med den fotomontage jeg har lavet.

Alle vores aftaler er tjekket op på og i orden.

Så nu kan det bare blive lørdag. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ih der ikke lang tid til bage nu.

Har fået farvet bryn og vipper idag og rettet bryn. kan først sætte billeder ind senere eller i morgen da jeg sidde ved den bærbare com.

Og de programmer jeg skal bruge er i anden com. kærresten spiller spil på den lige nu.

På fredag skal jeg ind og have lavet negle. :denmarkflag:

Senere på dagen kører vi til brønderslev og så kommer jeg nok ikke herind før vi er kommet hjem fra bryllupsrejsen.

Glæder mig helt vildt til at se jørgen i tøjet på Lørdag og er vildt spændt på hvad han synes om kjolen. :carrot:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er lang tid siden jeg har været inde at læse din tråd, men det ser jo ud til at du bare har styr på det hele.. :denmarkflag:

Det er jo om snart du skal op af kirkegulvet.....tænk som tiden går!

Jeg har også lavet(er ved at lave) en taske til børnene, håber det kan beskæftige dem lidt!

0