Kalland

Endnu et mirakel

28 indlæg i dette emne

Har fået lov til af Gitte-Majbrud at fortælle jer at lille Oscar er ankommet... Præcis på terminsdatoen...

HAn kom tidligt i morges og både mor, far og Oscar har det alle fint... Han måler 53 cm og vejer 3500 gram så han er helt efter standarden... Har kun dette lille billede af ham, men sætter det lige ind så I har en ide om hvordan han ser ud *SS*

Sender også lige et stort tillykke og mange varme tanker til den nye familie fra Tante Trine

post-16460-1192187456.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej,hvor er det fantastisk og VILDT,at smukke Gitte har født PRÆCIS på sin terminsdag.Mange tak for den dejlige,dejlige nyhed søde Trine.

Hils smukke Gitte mange gange og ønsk hende :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: HJERTELIGT TILLYKKE MED LILLE FIINE OSCAR :cheerleader3::cheerleader3: .Han er da bare en rigtig charmetrold...nuttet :loveboard::loveboard::loveboard:

*Søde Trine..ved du OM der er lavet en tråd om Gittes fødsel på BABYKLAR????Det virker nemlig ik som omden terminsgruppe hun er i ved det.Såå måske du skulle lave en tråd derinde osse... :thumbsupsmileyanim: *

Redigeret af Pinkyl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået lov til af Gitte-Majbrud at fortælle jer at lille Oscar er ankommet... Præcis på terminsdatoen...

HAn kom tidligt i morges og både mor, far og Oscar har det alle fint... Han måler 53 cm og vejer 3500 gram så han er helt efter standarden... Har kun dette lille billede af ham, men sætter det lige ind så I har en ide om hvordan han ser ud *SS*

Sender også lige et stort tillykke og mange varme tanker til den nye familie fra Tante Trine

post-16460-1192187456.jpg

Ej hvor fantastisk med endnu en dejlig skøn baby!!!!!!!!!!!!! Hvor er han bare SÅ fin! Fantastisk.........

Mange gange tillykke til den nye familie!

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3::thumbsupsmileyanim: Hvor er det dejligt for hende - et stort tillykke med den lille guldklump... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Så mangler jeg kun at poppe... Det må gerne ske meget meget snart :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:biggrin:

Tusind tak for alle de søde hilsner! :rolleyes: Det er virkelig dejligt at kunne 'følges' på abbyklar med så mange søde bryllupsklar-piger!!!

Jeg havde, som Trine allerede har fortalt en super-nem fødsel (hvis der er noget der hedder det?) Der var i hvert fald ikke tid til de store bekymringer, og jeg var desuden så heldig at komme til at føde med 'min' jordemoder! Veer startede så småt derhjemme kl. 01:00. Kl. 03:00 bider de godt og jeg vækker Kristian. Han tager tid, og der er kun 2 minutter imellem. Vi får ringet til barselsgangen, pakket en taske og kommer afsted. Jeg har instrueret i pakningen mellem veer: Mobiltrelefoner, kamera, underbukser, toiletting, etc. Men da vi når Gentofte hospital udbryder Kristian: "Jeg har glemt kameraet!" Jeg beordrer ham til at vende om! Jeg VIL have billeder af vores førstefødte! :hug: Og man argumenterer IKKE med en kvinde med veer. Godt vi ikke bor ret langt fra hospitalet.

Vi ankommer anden gang på svangreafsnittet kl. 04:30, hvor jeg tror jeg skal undersøges. Men den modtagende jordemoder siger: "Det lyder som om du har presseveer?" Hvor søren skal jeg vide det fra? Har jo ikke prøvet det før. I hvert fald vurderer hun, at vi kører mig direkte til fødegangen. Har har de tændt stearinlys på stuen, og jeg kommer på briksen. Min jordemoder undersøger mig og siger. "JEPS, DU ER FULDT UDVIDET, SÅ HVIS DU VIL PRESSE PÅ NÆSTE VE ER DU VELKOMMEN!!! :)

Klokken 05:05 sætter hun to akkupunkturnåle for at stimulere veerne, da de er blevet en anelse korte. 10 minutter efter kan de se hovedet, og 05:34 fødes Oscar! Jeg er revnet lidt forneden og fik et par sting, men af mildeste grad påstår de!

Vi har haft to gode dage på sygehuset, og er nu hjemme. Mælken er ved at løbe til, og det gør bare NAS at amme fra to brystvorter med sår på, men vi bider tænderne sammen!!!

Her er han så 2 dage gammel, Vores lille guldklump Oscar Herløv Birkmose:

post-18534-1192446620.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biggrin:

Tusind tak for alle de søde hilsner! :rolleyes: Det er virkelig dejligt at kunne 'følges' på abbyklar med så mange søde bryllupsklar-piger!!!

Jeg havde, som Trine allerede har fortalt en super-nem fødsel (hvis der er noget der hedder det?) Der var i hvert fald ikke tid til de store bekymringer, og jeg var desuden så heldig at komme til at føde med 'min' jordemoder! Veer startede så småt derhjemme kl. 01:00. Kl. 03:00 bider de godt og jeg vækker Kristian. Han tager tid, og der er kun 2 minutter imellem. Vi får ringet til barselsgangen, pakket en taske og kommer afsted. Jeg har instrueret i pakningen mellem veer: Mobiltrelefoner, kamera, underbukser, toiletting, etc. Men da vi når Gentofte hospital udbryder Kristian: "Jeg har glemt kameraet!" Jeg beordrer ham til at vende om! Jeg VIL have billeder af vores førstefødte! :hug: Og man argumenterer IKKE med en kvinde med veer. Godt vi ikke bor ret langt fra hospitalet.

Vi ankommer anden gang på svangreafsnittet kl. 04:30, hvor jeg tror jeg skal undersøges. Men den modtagende jordemoder siger: "Det lyder som om du har presseveer?" Hvor søren skal jeg vide det fra? Har jo ikke prøvet det før. I hvert fald vurderer hun, at vi kører mig direkte til fødegangen. Har har de tændt stearinlys på stuen, og jeg kommer på briksen. Min jordemoder undersøger mig og siger. "JEPS, DU ER FULDT UDVIDET, SÅ HVIS DU VIL PRESSE PÅ NÆSTE VE ER DU VELKOMMEN!!! :)

Klokken 05:05 sætter hun to akkupunkturnåle for at stimulere veerne, da de er blevet en anelse korte. 10 minutter efter kan de se hovedet, og 05:34 fødes Oscar! Jeg er revnet lidt forneden og fik et par sting, men af mildeste grad påstår de!

Vi har haft to gode dage på sygehuset, og er nu hjemme. Mælken er ved at løbe til, og det gør bare NAS at amme fra to brystvorter med sår på, men vi bider tænderne sammen!!!

Her er han så 2 dage gammel, Vores lille guldklump Oscar Herløv Birkmose:

post-18534-1192446620.jpg

Hvor er han baer SKØN... Og GUD hvor han ligner sin far... det er da utroligt *SS*

Glæder mig SÅ meget til at blive inviteret hjem og se det lille vidunder *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: Hvor er han bare smuk - stort tillykke med lille prinsen - hvor er han dejlig... Flot arbejde :biggrin::hug:

Dejligt at høre at du havde en nem fødsel og kom hurtigt hjem...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:biggrin:

Tusind tak for alle de søde hilsner! :hug: Det er virkelig dejligt at kunne 'følges' på abbyklar med så mange søde bryllupsklar-piger!!!

Jeg havde, som Trine allerede har fortalt en super-nem fødsel (hvis der er noget der hedder det?) Der var i hvert fald ikke tid til de store bekymringer, og jeg var desuden så heldig at komme til at føde med 'min' jordemoder! Veer startede så småt derhjemme kl. 01:00. Kl. 03:00 bider de godt og jeg vækker Kristian. Han tager tid, og der er kun 2 minutter imellem. Vi får ringet til barselsgangen, pakket en taske og kommer afsted. Jeg har instrueret i pakningen mellem veer: Mobiltrelefoner, kamera, underbukser, toiletting, etc. Men da vi når Gentofte hospital udbryder Kristian: "Jeg har glemt kameraet!" Jeg beordrer ham til at vende om! Jeg VIL have billeder af vores førstefødte! :) Og man argumenterer IKKE med en kvinde med veer. Godt vi ikke bor ret langt fra hospitalet.

Vi ankommer anden gang på svangreafsnittet kl. 04:30, hvor jeg tror jeg skal undersøges. Men den modtagende jordemoder siger: "Det lyder som om du har presseveer?" Hvor søren skal jeg vide det fra? Har jo ikke prøvet det før. I hvert fald vurderer hun, at vi kører mig direkte til fødegangen. Har har de tændt stearinlys på stuen, og jeg kommer på briksen. Min jordemoder undersøger mig og siger. "JEPS, DU ER FULDT UDVIDET, SÅ HVIS DU VIL PRESSE PÅ NÆSTE VE ER DU VELKOMMEN!!! :o

Klokken 05:05 sætter hun to akkupunkturnåle for at stimulere veerne, da de er blevet en anelse korte. 10 minutter efter kan de se hovedet, og 05:34 fødes Oscar! Jeg er revnet lidt forneden og fik et par sting, men af mildeste grad påstår de!

Vi har haft to gode dage på sygehuset, og er nu hjemme. Mælken er ved at løbe til, og det gør bare NAS at amme fra to brystvorter med sår på, men vi bider tænderne sammen!!!

Her er han så 2 dage gammel, Vores lille guldklump Oscar Herløv Birkmose:

post-18534-1192446620.jpg

Ej hvor er han dog bare et vidunder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er glad for at høre at fødslen gik godt, og at alt er vel. Man kan ikke andet end misunde jer :)

Tillykke til jer begge med Oscar! :rolleyes:

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biggrin:

Tusind tak for alle de søde hilsner! :) Det er virkelig dejligt at kunne 'følges' på abbyklar med så mange søde bryllupsklar-piger!!!

Jeg havde, som Trine allerede har fortalt en super-nem fødsel (hvis der er noget der hedder det?) Der var i hvert fald ikke tid til de store bekymringer, og jeg var desuden så heldig at komme til at føde med 'min' jordemoder! Veer startede så småt derhjemme kl. 01:00. Kl. 03:00 bider de godt og jeg vækker Kristian. Han tager tid, og der er kun 2 minutter imellem. Vi får ringet til barselsgangen, pakket en taske og kommer afsted. Jeg har instrueret i pakningen mellem veer: Mobiltrelefoner, kamera, underbukser, toiletting, etc. Men da vi når Gentofte hospital udbryder Kristian: "Jeg har glemt kameraet!" Jeg beordrer ham til at vende om! Jeg VIL have billeder af vores førstefødte! :o Og man argumenterer IKKE med en kvinde med veer. Godt vi ikke bor ret langt fra hospitalet.

Vi ankommer anden gang på svangreafsnittet kl. 04:30, hvor jeg tror jeg skal undersøges. Men den modtagende jordemoder siger: "Det lyder som om du har presseveer?" Hvor søren skal jeg vide det fra? Har jo ikke prøvet det før. I hvert fald vurderer hun, at vi kører mig direkte til fødegangen. Har har de tændt stearinlys på stuen, og jeg kommer på briksen. Min jordemoder undersøger mig og siger. "JEPS, DU ER FULDT UDVIDET, SÅ HVIS DU VIL PRESSE PÅ NÆSTE VE ER DU VELKOMMEN!!! -HAHA-

Klokken 05:05 sætter hun to akkupunkturnåle for at stimulere veerne, da de er blevet en anelse korte. 10 minutter efter kan de se hovedet, og 05:34 fødes Oscar! Jeg er revnet lidt forneden og fik et par sting, men af mildeste grad påstår de!

Vi har haft to gode dage på sygehuset, og er nu hjemme. Mælken er ved at løbe til, og det gør bare NAS at amme fra to brystvorter med sår på, men vi bider tænderne sammen!!!

Her er han så 2 dage gammel, Vores lille guldklump Oscar Herløv Birkmose:

post-18534-1192446620.jpg

Endnu engang :rolleyes: TILLYKKE :hug: med dejlige Oscar smukke Gitte.

Og det lyder da som en super-lynfødsel-SÅDAN!!!

Og vil give Trine ret,jeres lille søn ligner sin far (efter hvad jeg kan se på de flotte bryllupsbilleder jeg har set).Hehe,hva er det med de sønner,her får vi osse atvide,at Elliot ligner Jon SÅ meget,jeg kan dog ikke heeeelt se det :)

Mange hilsner & kram Linda

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ligger lige to små men nye billeder ind af Oscar... Fik dem fra mor igår.. Han er bare super lækker synes Tante Trine

post-16460-1193177564.jpg post-16460-1193177571.jpg

Han ligner bare sin far.. Så mon ikke han har arvet sin mors dejlige og milde sind *SS*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak igen allesammen. Han er en rimeligt nem lille fyr, og han vokser fint. Vi var til fotograf med ham, da han var bare 12 dage gammel. Samme fotograf som tog morgengavebilleder, og graviditetsbilleder afmig.

Mit yndlingsbillede må være dette af far og Oscar:

post-18534-1194425511.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer