Rikkebruden

6/9 2008 er det datoen hvor du skal giftes så lig en besked her

211 indlæg i dette emne

Hej Tøser

Så er det ud af buskene. Jeg kender 1 herinde udover mig selv der har valgt d. 6/9 2008 til vores bryllupsdag.

Hvor mange er vi?

Indtil videre er det en meget unik dato, vi er stadig kun 2 der skrider op af kirkegulvet den dag, sikke mange der kan komme til globryllup hos os, I skal være velkommen.

Knus Rikkebruden

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser

Så er det ud af buskene. Jeg kender 1 herinde udover mig selv der har valgt d. 6/9 2008 til vores bryllupsdag.

Hvor mange er vi?

Knus Rikkebruden

Lad mig gætte.. Er det mig?? ;)

Jeg har faktisk også tænkt på, hvor mange vi mon er, for synes ikke rigtig jeg er stødt på nogen endnu.. Men så er det jo bare en eksklusiv dato... ;) :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Tøser

Så er det ud af buskene. Jeg kender 1 herinde udover mig selv der har valgt d. 6/9 2008 til vores bryllupsdag.

Hvor mange er vi?

Knus Rikkebruden

Lad mig gætte.. Er det mig?? ;)

Jeg har faktisk også tænkt på, hvor mange vi mon er, for synes ikke rigtig jeg er stødt på nogen endnu.. Men så er det jo bare en eksklusiv dato... ;) :hug:

:biggrin: Jaaaaa da det er dig søde :rolleyes:

Det er klart en eksklusiv dato......vi to skal skal giftes med hver vores Pe(e)r den dag :)

Vi giver de andre tid, der skal da helt sikkert nok dukke flere op tror jeg.

Jeg er gået lidt i stå....sikkert fordi Peer er lidt træt af mit ævlen og derfor har nedlagt veto.....men vi skal snart igang med at lave vores safe the date kort.

Peer har arbejdet med vores monogramDet_besluttede_Monogram.pdf

Det skal lige finpudses.

Hvad synes du? Hvad synes I andre?

Knus Rikke

monogramNy_med_hjerte.pdf

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes monogrammet er rigtig flot! :biggrin:

Jeg går også i stå engang imellem.. Men der er jo også et stykke tid, til vi skal giftes, så jeg er kommet frem til, at jeg også skal nyde, de perioder, hvor den ikke står så meget på bryllup.. Synes også jeg bliver mere kreativ af, ikke konstant at skulle tænke på bryllup.. :) Og så skal jeg jo have noget at lave, i de 2 måneders ferie jeg har, ør brylluppet.. :rolleyes:

Der kommer sikkert flere til vores dato, de er bare ikke i så god tid som os.. :)

Mon der er flere som skal giftes med en Pe(e)r?? :hug:

Redigeret af KatrineK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Vi ved der er mindst en mere meld dig her :thumbsupsmileyanim:

Er det monstro mig??

Skal ihvertfald giftes den 6/9/08 - med en Per!!!! :thumbsupsmileyanim:

Hep, velkommen til.

Hi hi der er for sjovt at vi alle 3 skal giftes med en der hedder P(e)er samme dato. Glæder mig til at følge din forberedelse her på BK.

Knus Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey!!!!

Så fandt jeg jer endelig!!!! Jeg kiggede på alle andre sider end den første FLOT!!!! :thumbsupsmileyanim: Men nu er jeg her altså :thumbsupsmileyanim:

Men jeg må desværre skuffe jer - jeg skal giftes med en Kim - men det er stadig kun én stavelse. :griner:-

Hvordan går det med jeres forberedelser - hvor langt er I? Vi har nu styr på kirke, forsamlingshus, frisør, fotograf og musik. sidstnævnte blev bestilt her til aften 3 min før min undervisning på universitetet startede. Men vi fik dem vi syntes allerbedst om, så det var bare super fedt. :thumbsupsmileyanim: Hvornår regner I med at tage ud og kigge på kjoler?

Knus fra Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anne

Velkomen i klubben :thumbsupsmileyanim: Det er helt ok at du skal giftes med en Kim :thumbsupsmileyanim:

Jeg har købt alt mit udstyr,

budget,

kirken er på plads,

feststedet booket,

overnatning til os og gæster hvis de skulle ønske det på plads,

bryllupsrejsen er bestemt(ikke booket),

save the date kort er sendt ud,

invitationen er udfærdigt men ikke lavet,

forloveren er spurgt,

bryllupskage bliver lavet af forloveren,

1 brudepige på plads,

musikken booket

transport fra kirken på plads

min mors veninde laver pynt til kirken, min brudebuket og knaphulsblomster

Tror det er det der er på plads.

Har du oprettet en planlægningstråd?

Glæder mig meget til at følge din planlægning

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kigge forbi min planlægning

Knus Rikke

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kim er ok, det ville også have været MEGET underligt hvis det var endnu en Pe(e)r :thumbsupsmileyanim:

Indtil videre har vi styr på følgende:

- Kirke

- Feststed

- Transport

- Fotograf

- Musik

- Invitationerne er jeg så småt gået i gang med

- Kjolen er købt

- Bryllupsrejsen har vi også bestemt os for, men den er ikke bestilt endnu, da der er så lang tid, til vi skal afsted..

- Hår + make-up står min lillesøster for

Så jeg synes vi er ok med, nu mangler der sådan set kun de små ting, og så selvfølgelig resten af mit udstyr, og Pers tøj. Men Pers tøj venter vi nok med at købe til vi når over foråret, og resten af mit udstyr køber jeg når jeg skal have passet min kjole til, hvilket bliver omkring Juni/Juli måned..

Hvis du har lyst, så kan du kigge forbi min planlægningstråd, der er et indeks i starten, så du kan få de "vigtige" ting med, og ikke behøver pløje igennem de mange sider jeg efterhånden er kommet op på.. :thumbsupsmileyanim:

Har du lavet en planlægningstråd? -for så vil jeg da smutte forbi den.. :thumbsupsmileyanim:

God fornøjelse med planlægningen..

Knus Katrine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen.

Ja kan godt se, at jeg vist er lidt bagefter i hele planlægningen. :thumbsupsmileyanim: Jeg har endnu ikke oprettet en tråd til planlægningen, og er faktisk heller ikke lige med på, hvordan jeg gør. Er der en af jer, der kan give en hurtig briefing?

Jeg har været ude og kigge på kjole en enkelt gang, men det var mest fordi vi skulle finde en kjole til min veninde. Jeg ved ikke rigtigt hvornår jeg skal tage ud og kigge seriøst. Vi er igang med en ændring af vores livsstil, og det kan godt mærkes på tøjstørrelsen, så jeg ved ikke lige om det er for tidligt allerede at tage ud og kigge nu her for mit vedkommende. Men jeg glæder mig simpelthen helt vildt.

Er der andre "store" ting som forsamlingshus, kirke, musik, fotograf osv. man skal have styr på nu her? Vil jo nødig være alt for sent ude. :thumbsupsmileyanim:

Knus Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej igen.

Ja kan godt se, at jeg vist er lidt bagefter i hele planlægningen. :thumbsupsmileyanim: Jeg har endnu ikke oprettet en tråd til planlægningen, og er faktisk heller ikke lige med på, hvordan jeg gør. Er der en af jer, der kan give en hurtig briefing?

Jeg har været ude og kigge på kjole en enkelt gang, men det var mest fordi vi skulle finde en kjole til min veninde. Jeg ved ikke rigtigt hvornår jeg skal tage ud og kigge seriøst. Vi er igang med en ændring af vores livsstil, og det kan godt mærkes på tøjstørrelsen, så jeg ved ikke lige om det er for tidligt allerede at tage ud og kigge nu her for mit vedkommende. Men jeg glæder mig simpelthen helt vildt.

Er der andre "store" ting som forsamlingshus, kirke, musik, fotograf osv. man skal have styr på nu her? Vil jo nødig være alt for sent ude. :thumbsupsmileyanim:

Knus Anne

Du er ikke bagefter i planlægningen, det er vist bare os der er hurtige.. ;)

For et oprette en planlægningstråd, så går du ind i "min bryllupsplanlægning" Så trykker du på "ny tråd/emne" -kan ikke lige huske hvad den hedder, men noget i den stil.. :cheerleader3: Så giver du tråden en overskrift som fx Jeres bryllupsdato og navn, eller noget i den stil, og så kan du skrive noget i underoverskriften hvis du har lyst til det... :cheerleader3:

Og så er det bare med at skrive en masse om Jeres bryllupsplaner og om Jer. :thumbsupsmileyanim:

Så skulle det vist være i orden. Men skriv endelig hvis der er andet du har spørgsmål om.. :rolleyes:

Jeg vil mene, at mange af de ting, hvor du skal have nogen ud og yde en service, fx kørsel, fotograf osv. der skal du til at lave en aftale nu, for at være på den sikre side.. Vi bookede forsamlingshuset i starten af Juli, og der var d. 6. sept. den sidste lørdag i september der var fri..

Jeg havde regnet med at skulle begynde at kigge på kjole i Januar, og så købe kjolen senest i marts, men sådan blev det jo ikke lige.. :fløjt: Så du har masser af tid til at få lagt livsstilen om, og komme på en stabil vægt. -HAHA-

Knus Katrine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej til jer alle!

Når nu Rikke sendte os alle en julehilsen, vil jeg da også lige sende jer en nytårs hilsen. :):cheerleader3:

Er I kommet videre med planlægningen? Hos os står det hele lidt stille i øjeblkket, da jeg for uden jul og nytår er igang med 2 eksamensopgaver, som jeg skal forsvare i januar. Så der er nok at se til.

Håber I alle får et rigtigt godt nytår, og glæder mig til at høre mere fra jer i det nye år!

Knus fra Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej til jer alle!

Når nu Rikke sendte os alle en julehilsen, vil jeg da også lige sende jer en nytårs hilsen. :bearhug::cheerleader3:

Er I kommet videre med planlægningen? Hos os står det hele lidt stille i øjeblkket, da jeg for uden jul og nytår er igang med 2 eksamensopgaver, som jeg skal forsvare i januar. Så der er nok at se til.

Håber I alle får et rigtigt godt nytår, og glæder mig til at høre mere fra jer i det nye år!

Knus fra Anne

Jamen jeg vil da også gerne lige være med på at sige godt nytår til Jer! :)

Jeg er ikke kommet så meget videre i planlægningen, tog lige et par skridt tilbage, da fotografen og bilen aflyste. Men nu har jeg fået loller herindefra til at komme og fotograferer, så synes faktisk det er helt positivt at han aflyste. :blush:

Jeg har en eksamin i Januar, så der er ca 2½ års pensum der skal læses op, så jeg har temmelig travlt med at sidde med næsen begravet i bøgerne.. :fløjt:

Held og lykke med eksamen!

Knus Katrine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej til jer alle!

Når nu Rikke sendte os alle en julehilsen, vil jeg da også lige sende jer en nytårs hilsen. :fløjt: :cheerleader3:

Er I kommet videre med planlægningen? Hos os står det hele lidt stille i øjeblkket, da jeg for uden jul og nytår er igang med 2 eksamensopgaver, som jeg skal forsvare i januar. Så der er nok at se til.

Håber I alle får et rigtigt godt nytår, og glæder mig til at høre mere fra jer i det nye år!

Knus fra Anne

Jamen jeg vil da også gerne lige være med på at sige godt nytår til Jer! :)

Jeg er ikke kommet så meget videre i planlægningen, tog lige et par skridt tilbage, da fotografen og bilen aflyste. Men nu har jeg fået loller herindefra til at komme og fotograferer, så synes faktisk det er helt positivt at han aflyste. :o

Jeg har en eksamin i Januar, så der er ca 2½ års pensum der skal læses op, så jeg har temmelig travlt med at sidde med næsen begravet i bøgerne.. :griner:-

Held og lykke med eksamen!

Knus Katrine

Hvor er du sød :blush:

Vil da også lige ønske godt nytår selvom jeg ikke hører ind under datoen :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej til jer alle!

Når nu Rikke sendte os alle en julehilsen, vil jeg da også lige sende jer en nytårs hilsen. :shooter::thumbsupsmileyanim:

Er I kommet videre med planlægningen? Hos os står det hele lidt stille i øjeblkket, da jeg for uden jul og nytår er igang med 2 eksamensopgaver, som jeg skal forsvare i januar. Så der er nok at se til.

Håber I alle får et rigtigt godt nytår, og glæder mig til at høre mere fra jer i det nye år!

Knus fra Anne

Hej Anne

Tak for hilsnen. Vil da også sende en nytårshilsen til dig. :balloons:

Foreberedelserne står lidt stille. Vi er igang med at undersøge med bryllupsrejsen. Troede egentlig den skulle gå til Island men kan mærke Peer er ved at række lidt i land.

Held og lykke med eksamen i januar.

Vi skrives ved i det nye år

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med jer.

Jeg skal sørme også giftes den 6/9 2008 :thumbsupsmileyanim: . Vi er slet ikke så langt henne i planlægningen, som jer andre. Men vi har da booket kirke og festlokalet, det er vel noget af det vigtigste. Næste skrift bliver at lave invitationer og sende dem ud. Det haster lidt, fordi gæsterne skal have mulighed for at bestille overnatning, der hvor festen holdes.

Ha' en god dag.

"Monana"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej med jer.

Jeg skal sørme også giftes den 6/9 2008 :biggrin: . Vi er slet ikke så langt henne i planlægningen, som jer andre. Men vi har da booket kirke og festlokalet, det er vel noget af det vigtigste. Næste skrift bliver at lave invitationer og sende dem ud. Det haster lidt, fordi gæsterne skal have mulighed for at bestille overnatning, der hvor festen holdes.

Ha' en god dag.

"Monana"

Hej

:thumbsupsmileyanim: Tillykke og velkommen i vores lille klub :bearhug:

Glæder mig til at følge jeres planlægning.

Mht til invitationer er det nok lidt tidligt at sende dem ud, men en mulighed, vi benyttede os af, da vi står i samme situation mht til overnatning til gæsterne, er at sende Save the Date kort ud.

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej til alle.

Ja også velkommen til det nye medlem fra mig! :thumbsupsmileyanim:

VI er også ved at finde ud af noget med bryllupsrejse. Tror vores rejse kommer til at gå til Zakynthos i Grækenland. Jeg skal i hvert fald ringe og snakke med en af mine venner, som arbejder ved rejsebureauet idag.

Ellers er tingene også gået i eksamensmode er. Jeg skal til eksamen i morgen, så jeg har fået fri fra arbejde idag til at få læst lidt op på pensum. Er ikke så nervøs endnu, men det kommer nok i morgen.

Ha' en god dag til alle!

Knus Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer