Rikkebruden

6/9 2008 er det datoen hvor du skal giftes så lig en besked her

211 posts in this topic

Hej igen.

Nu kom jeg lige til at læse, at der er kommet en del flere nye til end jeg først lige havde set.

VELKOMMEN TIL!!!! og et stort TILLYKKE herfra også.

Jeg synes virkelig Sismofuttens kjole er super flot!!!! Gud hvor jeg glæder mig til at jeg skal ud og prøve kjole her til foråret! Skal dog lige have smidt de sidste kilo inden. Har jeg fortalt, at jeg har tabt mig 10 kg siden oktober? Det er bare super fedt! Men kæmper bare for at smide endnu mere! :thumbsupsmileyanim: Vil jo gerne være smuk til vores bryllup!

Nu skal vi også snart igang med planlægningen igen. Vi gik som tidligere nævnt igang med invitationen, da vi var på skiferie i Østrig. Vi har valgt at lave en videoinvitation, så vi fik vores to venner, som var med på ferien til at filme os på pisterne, og Kim skal så igang med at sætte det sammen på computeren. Jeg glæder mig super meget til at se resultatet.

Knus fra Anne

0

Annonce ♥

Hej igen.

Nu kom jeg lige til at læse, at der er kommet en del flere nye til end jeg først lige havde set.

VELKOMMEN TIL!!!! og et stort TILLYKKE herfra også.

Jeg synes virkelig Sismofuttens kjole er super flot!!!! Gud hvor jeg glæder mig til at jeg skal ud og prøve kjole her til foråret! Skal dog lige have smidt de sidste kilo inden. Har jeg fortalt, at jeg har tabt mig 10 kg siden oktober? Det er bare super fedt! Men kæmper bare for at smide endnu mere! :griner:- Vil jo gerne være smuk til vores bryllup!

Nu skal vi også snart igang med planlægningen igen. Vi gik som tidligere nævnt igang med invitationen, da vi var på skiferie i Østrig. Vi har valgt at lave en videoinvitation, så vi fik vores to venner, som var med på ferien til at filme os på pisterne, og Kim skal så igang med at sætte det sammen på computeren. Jeg glæder mig super meget til at se resultatet.

Knus fra Anne

Hej

Wuaw eb videoinvitation, super fed idé.

Husk at ligge den herind :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Super flot vægttab, håber jeg kan gøre dig kunsten efter. :blink::blink: Tillykke :blink::blink:

Nogen råd?

Ja vi er ved at være mange nu, det er dejligt.

Knus fra Rikke

0

Halløjsa..

Jeg skal også giftes d 6/9 2008!!!!

Vi har godt nok næsten alt planlagt og så alligevel ikke... Jeg skal giftes med en Morten.

Uhhh...glæder mig.

Hej

Og et stort :thumbsupsmileyanim: velkommen :cheerleader3: herinde.

Glæder mig til at følge med i jeres planlægning.

Knus fra Rikke

0

Hej alle sammen :cheerleader3:

Super at se at vi bliver flere og flere :-)

Tillykke og velkommen Askepot - glæder mig til at følge dig :blink:

Til Rikkebruden, så er det lige som os - Peter er med til ALT, men han ved selvfølgelig INTET om hvordan jeg kommer til at se ud på dagen :blink: Er MEGET spændt på at se hans ansigt når jeg kommer op af gulvet :blink:

Tak for komplimentet med min kjole Anne - er ikk et øjeblik i tvivl om at jeg har vlagt rigtigt :blink:

Og så lige et tillykke med dit vægttab - det er rigtig flot :griner:-

Og må sige at Jeres idé med invitationerne er super - elsker når der er gjort noget ekstra ud af tingene -HAHA-

Kan I have en rigtig god dag alle sammen :thumbsupsmileyanim:

Edited by Sismofutten
0

Annonce ♥

Hej Rikke

Vi startede i oktober med at ændre vores livsstil fuldstændig. Vi besluttede os for, at det skulle være slut med vores dårlige vaner med slik og sodavand næsten dagligt.

Vi har siden, inspireret af Lene Hansson fra TV3, spist helt anderledes end før og prøver så vidt muligt at holde os til hendes tommelfingerregel om, at der skal være 2/3 grønt i kosten (noget med syre/baseforholdet). Derfor består vores menu ofte af fx wokmad med masser af grønt og kylling eller tigerrejer. Det er nemt, sundt og smager super godt, og så kan det varieres i det uendelige med forskellige krydderier og forskellige grøntsager; bønner, majs, ananas, tomater, hvidkål, broccoli, peberfrugt, gulerøder, kartofler, champignon osv. - sågar frugt som fx æbler kan man lege lidt med :griner:- Af og til ender det ikke helt godt, men så lærer man at gå langt uden om ingefær og koriander ;)

Vi har desuden droppet boller med nutella til morgenmad. Nu får vi en skål frisk frugt (æble, banan, kiwi, appelsin, bær og hvad der ellers lige ser godt ud i supermarkedet) med lidt A38, rosiner samt havregryn, der er ristet i lidt honning på en pande.

Noget af det bedste ved at spise så meget grønt er faktisk, at man føler sig meget mere "let" i maven og kroppen hele dagen. Det er helt anderledes, end hvis man lige har slugt en halv lasagne med det obligatoriske hvidløgsbrød - så er man så tung og dvask og kan ikke gøre meget andet, end at kravle over på sofaen og slå mave foran fjerneren -HAHA-

Selvfølgelig skejer vi da også ud af og til med en frokostpizza, spaghetti og kødsovs osv., men det er nu ikke så tit, for det sunde mad smager altså bare super godt. Og når det så sker, så ryger der som regel også godt med ekstra grøntsager i kødsovsen eller i lasagnen (kyllingelasagne med æbler og hvidvin er fx også meget godt).

Hvis du har brug for mere inspiration må du endelig sige til, så får jeg Kim til at skrive nogle opskrifter herind :heart:

Kim siger hej og vinker til jer alle :cheerleader3:

Knus Anne

0

Hej Rikke

Vi startede i oktober med at ændre vores livsstil fuldstændig. Vi besluttede os for, at det skulle være slut med vores dårlige vaner med slik og sodavand næsten dagligt.

Vi har siden, inspireret af Lene Hansson fra TV3, spist helt anderledes end før og prøver så vidt muligt at holde os til hendes tommelfingerregel om, at der skal være 2/3 grønt i kosten (noget med syre/baseforholdet). Derfor består vores menu ofte af fx wokmad med masser af grønt og kylling eller tigerrejer. Det er nemt, sundt og smager super godt, og så kan det varieres i det uendelige med forskellige krydderier og forskellige grøntsager; bønner, majs, ananas, tomater, hvidkål, broccoli, peberfrugt, gulerøder, kartofler, champignon osv. - sågar frugt som fx æbler kan man lege lidt med :bearhug: Af og til ender det ikke helt godt, men så lærer man at gå langt uden om ingefær og koriander ;)

Vi har desuden droppet boller med nutella til morgenmad. Nu får vi en skål frisk frugt (æble, banan, kiwi, appelsin, bær og hvad der ellers lige ser godt ud i supermarkedet) med lidt A38, rosiner samt havregryn, der er ristet i lidt honning på en pande.

Noget af det bedste ved at spise så meget grønt er faktisk, at man føler sig meget mere "let" i maven og kroppen hele dagen. Det er helt anderledes, end hvis man lige har slugt en halv lasagne med det obligatoriske hvidløgsbrød - så er man så tung og dvask og kan ikke gøre meget andet, end at kravle over på sofaen og slå mave foran fjerneren :hug:

Selvfølgelig skejer vi da også ud af og til med en frokostpizza, spaghetti og kødsovs osv., men det er nu ikke så tit, for det sunde mad smager altså bare super godt. Og når det så sker, så ryger der som regel også godt med ekstra grøntsager i kødsovsen eller i lasagnen (kyllingelasagne med æbler og hvidvin er fx også meget godt).

Hvis du har brug for mere inspiration må du endelig sige til, så får jeg Kim til at skrive nogle opskrifter herind :)

Kim siger hej og vinker til jer alle :loveboard:

Knus Anne

Hej Anne.

Det er lige den ændring af livstil vi er i gang med, men jeg mangler opskrifter, er ikke så god til selv at finde på. Hvis du kunne lokke Kim til at smide nogen opskrifter ind vil det være en stor hjælp.

Jeg er godt på vej. Jeg lever mere efter Kernesund familie princippet, har prøvet Lene Hansson men af en eller anden grund kunne jeg ikke blive ved med hendes livsstil.

Kernesund familie er mere mig. Men er stadig interesseret i opskrifter. Specielt dem uden ingefær.

Om morgenen spiser jeg en shake eller grød.

Frokost salat

Aftensmad en eller anden form for kød med masser af grønsager.

Jeg synes det er så flot et vægt tab du har haft. Håber jeg kan gøre dig kunsten efter.

Tak for dine gode råd indtil videre.

Knus fra Rikke

0

Hej Rikke.... kom lige forbi tråden her...

Kigger lige me nysgerrigt...er også på udkig efter flere spændende opskrifter. Vi er nemlig også igang med kostomlægning.

Glæder mig til at se dig og Natken på torsdag...

Kan se Anne er fra Vojens... Måske hun har lyst til at være med på torsdag???

Kunne være hyggeligt med en hel flok zillaer... :loveboard:

0

Hej Rikke.... kom lige forbi tråden her...

Kigger lige me nysgerrigt...er også på udkig efter flere spændende opskrifter. Vi er nemlig også igang med kostomlægning.

Glæder mig til at se dig og Natken på torsdag...

Kan se Anne er fra Vojens... Måske hun har lyst til at være med på torsdag???

Kunne være hyggeligt med en hel flok zillaer... :cheerleader3:

Hej det er osse rigtigt. Har sendt en pm til hende. Har også skrevet til en anden herfra Fredericia, men tror ikke hun har tid.

Min morfar er død. :balloon: Vi håber på at få kirken til begravelse lørdag, skulle det helt uventet blive torsdag hører i fra mig.

Knus fra Rikke

0

Annonce ♥

Åh nej søde... det er jeg ked af at høre...det gør mig ondt.

Håber det hele falder på plads for jer, det er aldrig sjovt at skulle arrangere begravelse.

Fuld forståelse hvis du gerne vil udskyde torsdag.

sender lige en masse :cheerleader3::balloon::bearhug::biggrin::cheerleader3:

0

Hej tøser! :hug:

Har I set hvilken dag det er i dag? Der er kun 200 dage tilbage i dag! :td::bearhug::bearhug: :carrot: :hug:

Ja, og om 16 dage er der kun ½ år tilbage. :) Sikke mange milepæle vi kommer forbi nu.. ;)

0

Hej tøser! :blink:

Har I set hvilken dag det er i dag? Der er kun 200 dage tilbage i dag! :unsure::thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :carrot: :cheerleader3:

Ja, og om 16 dage er der kun ½ år tilbage. :unsure: Sikke mange milepæle vi kommer forbi nu.. ;)

Hej

Det er også rigtigt :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::super::cheerleader3::cheerleader3:

Tiden kommer til at flyve afsted.

Var ude og købe materialer til mine smykker jeg skal bære på dagen.

Knus

0

Ville lige have emnet frem i rækken i tilfælde af vi er blevet flere brude d. 6.9.08

Er blevet færdige med mine smykker, de er bare super flotte.

Knus fra Rikke

0

Annonce ♥

Hej Rikke :-)

Så godt dine smykker i en anden tråd - de er godt nok blevet fine :-)

0

Hejsa

Jeg skal også giftes den 6/9 2008 med kenneth.

jeg har aldrig skrevet nogen herinde før, men læser jævnligt alle jeres indlæg herinde.

Hilsen mulle78

0

Hej Mulle,

Jamen, tillykke til Jer - glæder mig til at følge Jer :cheerleader3:

Knus

Sismofutten

0

Hejsa :cheerleader3: ja jeg skal jo også giftes den 6. sep. 2008.

Men jeg må jo nok skuffe lidt, for jeg skal altså ikke giftes med en Per,

men en Hans Peter.

Vi er ved at have styr på planlægningen, p.t. er det kun fotografen og transporten fra

kirken vi mangler iflg. tidsplanen, så det går vist godt nok.

Mange hilsner Hanne

0

Annonce ♥

Jamen, også en velkommen til dig og tillykke til Jer :-)

Må sige at din Hans Peter er meget tæt på (skal selv giftes med en Peter ;))

Glæder mig til at følge Jer - og hvor dejligt at høre at du har så meget styr på planlægningen :cheerleader3:

0

Hej Rikke :-)

Så godt dine smykker i en anden tråd - de er godt nok blevet fine :-)

Tak skal du have. Er også rigtig glade for dem.

Hvordan går det med planlægningen??

KNus

0

Hejsa :cheerleader3: ja jeg skal jo også giftes den 6. sep. 2008.

Men jeg må jo nok skuffe lidt, for jeg skal altså ikke giftes med en Per,

men en Hans Peter.

Vi er ved at have styr på planlægningen, p.t. er det kun fotografen og transporten fra

kirken vi mangler iflg. tidsplanen, så det går vist godt nok.

Mange hilsner Hanne

Hej Hanne

:cheerleader3::) Velkommen herinde :):cheerleader3:

Der er virkelig styr på det ser det ud til.

Glæder mig til at kaste mig over din tråd :cheerleader3:

Knus fra Rikke

0

Hejsa

Jeg skal også giftes den 6/9 2008 med kenneth.

jeg har aldrig skrevet nogen herinde før, men læser jævnligt alle jeres indlæg herinde.

Hilsen mulle78

Hej

:cheerleader3::) Velkommen :):cheerleader3:

Håber du får mod på tanden til at kaste dig ud i dette forum, vi er jo syge med billeder :cheerleader3::cheerleader3:

Knus fra Rikke

0

Annonce ♥

Hej til alle nye brude d. 6.9.2008! :cheerleader3:

Hvor er det dejligt at se flere herinde! :cheerleader3::cheerleader3:

Vi har lige fået krydset et nyt punkt af på listen over ting der skal laves.. Vi har fundet en toastmaster!

Det er en af Pers venner, som er rigtig god til at holde overblikket, og som kan li' at sige noget foran mange mennesker.. Så det er fedt at have endnu et punkt på listen krydset af.. :cheerleader3:

0

:cheerleader3: Det er altså lidt underligt, at der "kun" er et halvt år tilbage! Synes ikke det er lang tid siden, min ticker viste over 400 dage! :cheerleader3:
0

:thumbsupsmileyanim: Det er altså lidt underligt, at der "kun" er et halvt år tilbage! Synes ikke det er lang tid siden, min ticker viste over 400 dage! :respekt:

Ja jeg har været i dette forum siden 2004, så ½ år er jo et øjeblik.

Jeg er ved at få lidt uro, vi har så mange jern i ilden, bryllup, designe og bygge nyt bad/wellværelse, camping, ferie, have, min morfars død alt det har gjort jeg har mistet overblikket over den vigtigste ting brylluppet.

Hvor langt er I med invitationer, bordkort osv.?

Har alt udstyret på plads, men alle detaljerne er flyvsk og kun i tankerne.

Knus

Edited by Rikkebruden
0

:respekt: Det er altså lidt underligt, at der "kun" er et halvt år tilbage! Synes ikke det er lang tid siden, min ticker viste over 400 dage! :respekt:

Ja jeg har været i dette forum siden 2004, så ½ år er jo et øjeblik.

Jeg er ved at få lidt uro, vi har så mange jern i ilden, bryllup, designe og bygge nyt bad/wellværelse, camping, ferie, have, min morfars død alt det har gjort jeg har mistet overblikket over den vigtigste ting brylluppet.

Hvor langt er I med invitationer, bordkort osv.?

Har alt udstyret på plads, men alle detaljerne er flyvsk og kun i tankerne.

Knus

Jeg har ferie i påsken, så den skal bruges på at få styr over alle de småting, som der skal holdes styr på.. Og så skal vi have lavet invitationer og endelig gæsteliste..

Så jeg håber på at få lidt overblik over det hele i løbet af Marts.. :respekt:

Jeg mangler stadig at få alt udstyr på plads, lige bortset fra kjole og skørt. Men det bliver først omkring Juni jeg begynder at få styr på det, der skal jeg også have bestilt tid til min 1. kjoleprøvning.. :thumbsupsmileyanim:

0