Rikkebruden

6/9 2008 er det datoen hvor du skal giftes så lig en besked her

211 posts in this topic

Hej

Nej nej jeg vil også have vores :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Pjat det er da skønt at der er nogen kommuner der forstår at gøre deres arbejde.

Hvis det går som med vores blå sygesikringskort så skal vi sikkert rykke for det for kun at få den besked at der går 3 uger....ja og nu har de så brugt 6 uger. Og vi får et midlertidig.

Der er jo god tid med prøvelsesattesten.

Rigtig god fornøjelse med spisning på restuaranten og jeres snak.

Knus

Hej Rikke :-)

Ja, og det må man sige at Brøndbys kommune gør - torsdag den 15. maj var vi oppe med ægteskabserklæringen og samme dag bestilte vi det blå sygesikringskort - det blå sygesikringskort fik vi i weekenden, og ja, prøvelsesattesten fik vi jo i går :-)

Mange tak :-)

Hvad med Jer - har I fået styr på diverse ting??

:thumbsupsmileyanim:

Hej

Vi har styr på ret meget synes jeg selv.

Alt mit udstyr er købt og kjolen er rettet til.

Feststed er på plads incl. menu og bordpynt

Musik er på plads

Hjemmeside er lavet

Invitationer er sendt

Ringe er købt(mangler gravering)

Gæstebog er på plads

Scrapbog er på plads

Risposer er lavet

Designet på bordkort er på plads

Bordplan(forslag er lavet)

Stolepynt til vores stole er købt

Bryllupsrejsen er booket

Forlover er valgt

Brudepige er spurgt

Blomsterpige har meldt sig

Frisør er booket

Make-up artist booket

Besøg hos kosmetolog booket

Løbetræning hver anden dag

Træning af mormor/bingoarme påbegyndt

Bryllupsnat gave fra feststedet

Prøveattesten er sendt :thumbsupsmileyanim:

Kirken lånt

Peer´s præst har indviligt i at komme at gifte os

Transport fra kirken er på plads

Det der lige mangler som fylder meget i mit hoved:

Vores ønskeseddel

Det sidste kreative:

Planche til bordplan laves

Bordkort

Kirkeprogram

Menukort

Takkekort

Og Peer tøj, men det står han selv for sammen med forloveren.

Men alle de ting jeg mangler har jeg bare ikke overskud til lige for tiden, da vi er igang med ombygning af badeværelse.

Knus

0

Annonce ♥

Hej søde piger! :loveboard:

Har I set hvilken dag det er i dag? -I dag rammer vi de 100 dage, så i morgen bliver vi 2 cifrede, og så går det lige pludselig hurtigt! :cheerleader3::loveboard::loveboard: :loveboard: :loveboard: :loveboard: :loveboard:

Vi skal mødes med feststedet i næste uge, for at få lidt flere detaljer på plads, og så skal vi smage på bryllupskager på onsdag hos desserten.dk :) Glæææææææder mig! :loveboard:

0

Så har vi fået styr på lidt mere, menuen er på plads! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Og hvis jeg slev skal sige det, så er den blevet rigtig god. ;)

Velkomstdrink: Tequila sunrise

Forret: Blandet fisketallerken (ca. 5 forskellige slags fisk)

Hovedret: Oksemørbrad, bagte rodfrugter, små stegte kartofler og sauce ala'maison

Dessert: Italiensk is med frisk frugt

Natmad: Hotdogs

Ville lige ligge den herind, hvis der var nogen af Jer der manglede inspiration. :griner:-

0

Annonce ♥

Hej tøser

Hvor langt er I kommet med detaljerne?

Vi har egentlig alle detaljer på plads med mangler at få dem lavet. Vi har så svært ved at finde tid/lyst til at blive færdig. Kender I det?

Jeg har fået købt morgengave til Peer. Glæder mig så meget til at se hans ansigt.

Glæder mig til at høre fra jer

0

Vi har alt på plads, udover bordplan, bordkort og menukort. Og så kirkehæfterne...

Så synes vi er godt med.. :cheerleader3:

Jeg går i gang med det i løbet af næste måned, da jeg jo har ferie fra på fredag frem til slut august. :cheerleader3:

0

Vi har alt på plads, udover bordplan, bordkort og menukort. Og så kirkehæfterne...

Jeg går i gang med det i løbet af næste måned, da jeg jo har ferie fra på fredag frem til slut august. :)

Når du siger går igang med det, så er designet på plads men du har ikke klippet klistret?

Vi har stadig ikke modtaget vores attest. Hvornår skal jeg gå i panik :cheerleader3:

Skal du have kunstige negle?

Knus

0

Jeg går i gang med det i løbet af næste måned, da jeg jo har ferie fra på fredag frem til slut august. :)

Når du siger går igang med det, så er designet på plads men du har ikke klippet klistret?

Vi har stadig ikke modtaget vores attest. Hvornår skal jeg gå i panik :cheerleader3:

Knus

nej, nej, designet er ikke på plads endnu.. En lille idé måske, men det skal jeg også have fundet ud af i løbet af den næste måneds tid.. -HAHA-

Hmm.. Det er da underligt I ikke har modtaget den endnu... Jeg synes godt du kan tillade dig at ringe og rykke for den nu, da der er gået så lang tid...

Jeg skal som sådan ikke have kunstige negle, skal måske bare have noget lak på, eller muligvis have mine egne negle forlænget med gele.. Jeg ved det ikke endnu...

Skal du?

0

Annonce ♥

Knus

nej, nej, designet er ikke på plads endnu.. En lille idé måske, men det skal jeg også have fundet ud af i løbet af den næste måneds tid.. -HAHA-

Hmm.. Det er da underligt I ikke har modtaget den endnu... Jeg synes godt du kan tillade dig at ringe og rykke for den nu, da der er gået så lang tid...

Jeg skal som sådan ikke have kunstige negle, skal måske bare have noget lak på, eller muligvis have mine egne negle forlænget med gele.. Jeg ved det ikke endnu...

Skal du?

I nogle kommuner bliver attesten sendt direkte til kirken. Vi har heller ikke modtaget vores, men har modtaget en brev om at de har modtaget og godkendt vores navneændring. Jeg går ud fra at kirken har modtaget hvad der skal til. Vi fik brev fra kommunen om at de havde modtaget ansøgningen og at den vil blive behandlet og sendt til den pågældende kirke.

0

Så synes vi er godt med.. :hug:

Jeg går i gang med det i løbet af næste måned, da jeg jo har ferie fra på fredag frem til slut august. :td:

Vi har stadig ikke modtaget vores attest. Hvornår skal jeg gå i panik :)

Knus

nej, nej, designet er ikke på plads endnu.. En lille idé måske, men det skal jeg også have fundet ud af i løbet af den næste måneds tid.. :)

Skal du?

Jeg er også i syv sind. Alle i min omgangskreds undtagen 1 siger at jeg ikke skal have kunstigenegle. Den ene råder mig til det fordi hende meninger er hvis du ikke gør det på dag, så gør du det aldrig.

Skal mødes med min søster her i juli hvor vi sætter matas negle på så jeg kan se om jeg synes om det.

Knus

0

Så synes vi er godt med.. :hug:

Jeg går i gang med det i løbet af næste måned, da jeg jo har ferie fra på fredag frem til slut august. :td:

Knus

nej, nej, designet er ikke på plads endnu.. En lille idé måske, men det skal jeg også have fundet ud af i løbet af den næste måneds tid.. :)

Skal du?

I nogle kommuner bliver attesten sendt direkte til kirken. Vi har heller ikke modtaget vores, men har modtaget en brev om at de har modtaget og godkendt vores navneændring. Jeg går ud fra at kirken har modtaget hvad der skal til. Vi fik brev fra kommunen om at de havde modtaget ansøgningen og at den vil blive behandlet og sendt til den pågældende kirke.

Det vil også være helt ok, men vi har intet hørt.

Hvor langt er du kommet i planlægningen i bryllup/barnedåb?

Knus

0

Knus

nej, nej, designet er ikke på plads endnu.. En lille idé måske, men det skal jeg også have fundet ud af i løbet af den næste måneds tid.. :hug:

Skal du?

Jeg er også i syv sind. Alle i min omgangskreds undtagen 1 siger at jeg ikke skal have kunstigenegle. Den ene råder mig til det fordi hende meninger er hvis du ikke gør det på dag, så gør du det aldrig.

Skal mødes med min søster her i juli hvor vi sætter matas negle på så jeg kan se om jeg synes om det.

Knus

du skal bare være klar over, at matas negle ikke er det samme som de negle du kan få lavet ved en negletekniker.. :td: Tror egentlig også din veninde har ret, at hvis man ikke får lavet det den dag, hvornår får man det så?

0

Annonce ♥

Knus

nej, nej, designet er ikke på plads endnu.. En lille idé måske, men det skal jeg også have fundet ud af i løbet af den næste måneds tid.. :hug:

Skal du?

Knus

du skal bare være klar over, at matas negle ikke er det samme som de negle du kan få lavet ved en negletekniker.. :td: Tror egentlig også din veninde har ret, at hvis man ikke får lavet det den dag, hvornår får man det så?

Det er jeg godt klar over, det er mere for at se hvordan min hånd bliver. Jeg er ikke en pyntesyg pige og er barange for at det ser alt for kunstigt ud.

Knus

0

Hvad mangler vi?

Har alle fået deres kjoler hjem?

Er der sommerfugle eller stress?

Hvad gør I med fotograf?

Knus

0

Hvad mangler vi?: Gaveæsker, bordkort, bordhæfter, kirkehæfter, tøj til manden..

Har alle fået deres kjoler hjem?: Nej, jeg har først lige været til tilpasning, og så skal jeg prøve den igen d. 18. august, så der regner jeg med at få den hjem... :kiss:

Er der sommerfugle eller stress?: Sommerfugle.. :hug: Jeg er ret sikker på, at jeg nok skal nå det hele.. :hug:

Hvad gør I med fotograf?: Loller kommer og tager billeder inden vielsen, og så tager hun også de officielle billeder :cheerleader3::bearhug: Ihh hvor jeg glæder mig! :lol:

0

Hvad mangler vi?: Gaveæsker, bordkort, bordhæfter, kirkehæfter, tøj til manden..

Har alle fået deres kjoler hjem?: Nej, jeg har først lige været til tilpasning, og så skal jeg prøve den igen d. 18. august, så der regner jeg med at få den hjem... :hug:

Er der sommerfugle eller stress?: Sommerfugle.. :hug: Jeg er ret sikker på, at jeg nok skal nå det hele.. :cheerleader3:

Hvad gør I med fotograf?: Loller kommer og tager billeder inden vielsen, og så tager hun også de officielle billeder :cheerleader3::bearhug: Ihh hvor jeg glæder mig! :lol:

Jeg glæder mig sindsygt til at se jeres billeder. Loller tager de fedste billeder. Er bare så misundeligt :kiss:

Vi har lige printet bordkort ud og er gået igang med at finde sange til kirken, så vi kan komme igang med kirkehæftet.

Knus

0

Annonce ♥

Har alle fået deres kjoler hjem?: Nej, jeg har først lige været til tilpasning, og så skal jeg prøve den igen d. 18. august, så der regner jeg med at få den hjem... :hug:

Er der sommerfugle eller stress?: Sommerfugle.. :cheerleader3: Jeg er ret sikker på, at jeg nok skal nå det hele.. :cheerleader3:

Jeg glæder mig sindsygt til at se jeres billeder. Loller tager de fedste billeder. Er bare så misundeligt :hug:

Vi har lige printet bordkort ud og er gået igang med at finde sange til kirken, så vi kan komme igang med kirkehæftet.

Knus

Jeg er også vildt glad for, at hun kommer og tager billederne.. :cheerleader3:

Kirkehæfter venter jeg med, til vi har snakket med præsten, så vi kan få et ok til sangene.. :boohoo:

Jeg går i gang med gaveæskerne i løbet af i dag, så får vi se hvor mange jeg får lavet, synes godtok 62 stk er mange.. :kiss:

0

Hej 06.09.08-brude :-)

Hvordan står det til - er I ved at få styr på tingene :-)

Jeg har et ret så godt overblik over tingene, og indtil videre er vi meget godt med, så det er super dejligt, for så er der også lige tid til at nyde sommeren :-)

Håber at I alle er godt med :-)

Knus

:shopping:

0

Ja, jeg synes selv jeg er ret godt med.. :shopping:

Er i gang med bordkortene og er også i gang med at skære gaveæskerne..

Så mangler vi bare menukort og kirkehæfter.. :griner:-

Salmerne fandt vi i går, så nu mangler vi bare at få dem godkendt af præsten.. :griner:-

Hvad mangler vi mere?... Per mangler tøj, hvilket han køber i starten af august :shopping:

Tja, og så mngler jeg vist bare at hente min kjole d. 18. august! :shopping::shopping:

Hvad med Jer andre?

0

Så piger, nu er der kun 50 dage tilbage!!! -HAHA-:hug: :carrot: ()():boohoo::unsure::cheerleader3::loveboard::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Så piger, nu er der kun 50 dage tilbage!!! :cheerleader3::ilovebryllupsklar: :carrot: :hug:-HAHA-()():unsure::boohoo::thumbsupsmileyanim:

jeg skal også giftes den 6/9 :cheerleader3::loveboard:

0

Hej allesammen!!!!

Ja, jeg har ikke været herind i LAANG tid. Det er der desværre en grund til. Kim og jeg er inden for de sidste par måneder gået fra hinanden og skal jo så derfor ikke lige giftes d. 6/9 alligevel. :bearhug: Det er super hårdt, for vi havde jo begge glædet os til den store dag, men vi er heldigvis 100 % enige om det, så det hjælper lidt på det!

Jeg vil dog ønske jer allesammen ALT muligt HELD OG LYKKE på jeres store dag!!!!! Jeg håber virkeligt, at den bliver mindeværdig for jer alle.

Ha' det godt.

Knus fra Anne

0

Hej allesammen!!!!

Ja, jeg har ikke været herind i LAANG tid. Det er der desværre en grund til. Kim og jeg er inden for de sidste par måneder gået fra hinanden og skal jo så derfor ikke lige giftes d. 6/9 alligevel. :unsure: Det er super hårdt, for vi havde jo begge glædet os til den store dag, men vi er heldigvis 100 % enige om det, så det hjælper lidt på det!

Jeg vil dog ønske jer allesammen ALT muligt HELD OG LYKKE på jeres store dag!!!!! Jeg håber virkeligt, at den bliver mindeværdig for jer alle.

Ha' det godt.

Knus fra Anne

Det er jeg ked af at hører.. :bearhug::biggrin:

0

Hej allesammen!!!!

Ja, jeg har ikke været herind i LAANG tid. Det er der desværre en grund til. Kim og jeg er inden for de sidste par måneder gået fra hinanden og skal jo så derfor ikke lige giftes d. 6/9 alligevel. :bearhug: Det er super hårdt, for vi havde jo begge glædet os til den store dag, men vi er heldigvis 100 % enige om det, så det hjælper lidt på det!

Ha' det godt.

Knus fra Anne

Hej Anne.

det er jeg super ked af at høre.

Tak for din søde hilsen.

Og et stort ønske om at du finder kærligheden og valser op af kirkegulvet når den tid kommer

0

Så piger, nu er der kun 50 dage tilbage!!! :fløjt: -HAHA- :carrot: :biggrin: :fløjt: :boohoo::griner:-:unsure::bearhug:

jeg skal også giftes den 6/9 :loveboard::bearhug:

Velkommen til. Skal lige have fundet din tråd.

Hvor langt er du kommet i forberedelserne?

Knus

0