murcia

Clemente og Jeans bryllup d. 6-10-2007

39 posts in this topic

Sikken en PRAGTFULD beretning - det er jo ligesom et eventyr :rolleyes:

Hvor er I bare smukke sammen...og dit slør...wauw!

Prøvede et der ligner det til forveksling da jeg prøvede kjoler...det er SÅ smukt og giver en helt fantastisk effekt :biggrin:

Åhhhh...håber på lidt flere billeder? :rolleyes:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej allesammen,

Tusind tak for jeres dejlige hilsner :unsure:

Dét var et skoent, skoent bryllup - glaeder mig at jeg har kunnet beskrive det saadan ogsaa.

Ang. kagefiguren, saa er den koebt her i Spanien i en lille butik, hvor vi ogsaa koebte vores gaestegaver. Ved desvaerre ikke om man kan koebe noget lignende i DK eller paa nettet.

MVH,

Jean

0

Annonce ♥

-HAHA- Du får lige et forsinket stort tillykke herfra. -HAHA-

Hvor er du bare smuk og jeg er helt vild med sløret og kirken :cheerleader3: Lars og jeg blev gift i den den 24. juni 2006. Jeg ved ikke med dig, men jeg var ikke jublende lykkelig over trapperne :)

0

Kære Jean

STOOOOOOOOOOOOOOOOORT TILLYKKE :cheerleader3::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

Hvor ER I SMUKKE begge to!!! Han er jo en super flot fyr, men søde Jean DU ser da HELT vildt FANTASTISK ud!!!!!!!

Hvor dejligt at se jeres billeder - jeg håber at se jer live på et tidspunkt inden alt for længe.

De kærligste hilsner og hils din ægtemand, Bella

0

Annonce ♥

:blush: Du får lige et forsinket stort tillykke herfra. :b223:

Hvor er du bare smuk og jeg er helt vild med sløret og kirken :thanks: Lars og jeg blev gift i den den 24. juni 2006. Jeg ved ikke med dig, men jeg var ikke jublende lykkelig over trapperne :fløjt:

Tak for din hilsen.

Ja, de trappen er lidt af en proevelse, naar man har saadan et skrud paa.

Paa den anden side synes jeg, at det var meget specielt, at sidde saa hoejt oppe og kunne se alle i kirken - og de kan se brudeparret.

Dagen foer vielsen var vi oppe og se kirken (min mand havde ikke set den foer) og kirketjeneren fortalte os, at et par uger forinden havde en brud traadt godt og grundigt i sit underskoert paa vej op ad trappen og hendes kjole var gaaet i stykker -HAHA- - saa jeg var MEGET forsigtig!

-HAHA-

0

Stort tillykke, det lyder bare som det helt perfekte bryllup :-) Jeg var til bryllup i Spanien denne sommer med en dansk mand og en spansk kvinde, der syntes jeg slet ikke spanierne havde nogen traditioner ud over gæstegaver og brudevals. De sa bare og måbede når danskerne gik i gang med deres tallerken-banken, kysserunde osv.

Men jeg har et spørgsmål til hotel Savoy, hvornår sluttede i festen? For på deres hjemmeside står der max. 7 timer fra 18 til 01 ex. og det er ikke lang tid synes jeg... kunne i få lov at feste længere, hvis i ville?

0