Sign in to follow this  
Followers 0
misspuzzycatz

.

11 posts in this topic

Annonce ♥

Ja, det er et super godt program og slet, slet ikke svært at finde ud af overhovedet...

jeg har brugt det meget... Og havde også tænkt mig, at jeg skulle lave en lille film til Flemming, men der er hverken fjernsyn eller noget som helst, jeg kan vise det på i det lokaler vi skal være i, så det må jeg desværre droppe... ØV

0

Hej med jer piger,

Jeg skal holde bryllupsfest på lørdag og vil rigtig gerne lave sådan en "film", altså hvor der er en masse billeder der kommer efter hinanden.

Jeg tænkte at jeg måske kunne bruge det er Movie maker ??

Hvor finder jeg det program henne ?

Håber der er en der har tid til at svare mig!

På forhånd tak.

Rikke

Ja, det er et super godt program og slet, slet ikke svært at finde ud af overhovedet...

jeg har brugt det meget... Og havde også tænkt mig, at jeg skulle lave en lille film til Flemming, men der er hverken fjernsyn eller noget som helst, jeg kan vise det på i det lokaler vi skal være i, så det må jeg desværre droppe... ØV

0

Annonce ♥

man kan finde movie maker (i den gamle udgave) under underholdning.

Det vigtigste er at huske at gemme regelmæssigt! (Det ligner alle andre gemme systemer i Windows.)

Vi afspiller det på en bærbar med projektor og to små højtaler.

Held og lykke

0

Det lyder super dejligt at det er så nemt og jeg kan også sagtens finde ud af at lave en billede serie med digitale billeder som allerede ligger på computeren. Men jeg vil gerne bruge nogle gamle papirsbilleder, som jeg skal scanne ind. Men jeg kan satme ikke få billederne til at blive ordentlige. De bliver små og jeg kan bare ikke finde ud af at gøre dem større.

Hvordan gør man det?! Samt hvordan lægger man flere forskellige sange ind i samme indslag (flere sange som skal afløse hinanden?)

Håber at I kan hjælpe!

Knus

0

Annonce ♥

Jeg lavede en fotomontage vha. Movie Maker, og det er bare så simpelt.

Jeg lavede en takkevideo, som alle, der havde sendt eller givet en opmærksomhed ved vores bryllup, fik.

Jeg har desværre ikke rigtig fundet ud af, hvordan jeg kan vise den til jer....

0

Det lyder super dejligt at det er så nemt og jeg kan også sagtens finde ud af at lave en billede serie med digitale billeder som allerede ligger på computeren. Men jeg vil gerne bruge nogle gamle papirsbilleder, som jeg skal scanne ind. Men jeg kan satme ikke få billederne til at blive ordentlige. De bliver små og jeg kan bare ikke finde ud af at gøre dem større.

Hvordan gør man det?! Samt hvordan lægger man flere forskellige sange ind i samme indslag (flere sange som skal afløse hinanden?)

Håber at I kan hjælpe!

Knus

Jeg har brugt to sange i min takkemontage. Du lægger jo lyder på et "spor". Da jeg synes, at jeg ville skifte sang, hentede jeg en ny sang ind og trak den ned i "sporet". Så kan du ligesom ved billederne vælge "overgangen" mellem de to sange. Håber det gav mening.... :thumbsupsmileyanim:

0