stockmarr

02/08 2008 nogen derude?

19 indlæg i dette emne

Hej alle ammen.

sidder og er allerede blevt godt afhænig af BK og planlægger på livet løs vores dejlige dag :denmarkflag:

Andre der dele denne dejlige dag med mig?

Men kan simpelthent ikke hitte ud af hvordan jeg får et billed på og hvordan jeg opretter en planlægnings tråd :denmarkflag:

Vil så gerne dele min planlægning med alle jer andre dejlige brude:

-Stine-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Kan se du deler dato med Tine (bryllup2008).. :denmarkflag: Og hun har i hvert fald en dejlig lang tråd med masser af god inspiration - så hende kan du roligt besøge! :bearhug:

For at oprette din egen planlægningstråd går du bare ind i kategorien "min bryllupsplanlægning" og opretter et nyt emne.. det emne er så din helt egen planlægningstråd, hvor du kan skrive om AAAALT det du går og laver, og hvor vi andre kan skrive hilsner og kommentarer til dig! Du trykker bare besvar inde i din tråd, når du vil skrive noget nyt.. Så slipper du for at have 117 forskellige indlæg at holde styr på.. Det er det rareste både for dig, og os der gerne vil følge med.. :denmarkflag:

Jeg skal også nok hjælpe dig med billederne.. Men er det billeder du selv har taget, eller billeder fra nettet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :denmarkflag:

Jeg vil også gerne melde mig i 02.08.08 klubben. Jeg tror ikke lige jeg har tålmodighed til at oprette en planlægningstråd. men jeg følger ivrigt med hos jer andre. Og tænk, jeg syntes allerede jeg kan gå og småstresse over brylluppet, selvom der er alt for LAAAANG tid endnu!! Men dejligt at ha nogen at glæde sig sammen med, som går lige så meget op I det. Ens omgivelser kan jo sikker få nok af at høre om det engang imellem ;)

Knus Nymann :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Og velkommen til jer "nye" - på dette dejlige, sjove, spændende site! Og ja! Man bliver afhængig (jeg har ikke kunne komme på nettet i nogle dage og :carrot: har totalt savnet det!)

Vi skal også giftes den 2. august 2008 i København. Min skønne kæreste friede på vores 8-års dag i maj, så her er der i hvert fald også MEGET god tid til planlægningen :)

Men det er altså helt ok - for selve dagen går meget stækt, så det er nu man også skal huske at nyde det.

Jeg har heller ikke en tråd endnu (pinligt, for jeg har jo været her længe) men... mon ikke det kommer?

Glæder mig til at følges med jer - og følge alle jer andre!

Knus til alle!

:blink:

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Rikke.

Det er et af mine egne billeder jeg bare prøver at lægge ind, men den bliver bare ved at sige fejl, kontakt en administrator.

Meget ulykkelig, :blink: for det er jo meget sjovere når man kan se hvem der skriver. :sm:

Hejsa!

Kan se du deler dato med Tine (bryllup2008).. :unsure: Og hun har i hvert fald en dejlig lang tråd med masser af god inspiration - så hende kan du roligt besøge! :blush:

For at oprette din egen planlægningstråd går du bare ind i kategorien "min bryllupsplanlægning" og opretter et nyt emne.. det emne er så din helt egen planlægningstråd, hvor du kan skrive om AAAALT det du går og laver, og hvor vi andre kan skrive hilsner og kommentarer til dig! Du trykker bare besvar inde i din tråd, når du vil skrive noget nyt.. Så slipper du for at have 117 forskellige indlæg at holde styr på.. Det er det rareste både for dig, og os der gerne vil følge med.. HUUG

Jeg skal også nok hjælpe dig med billederne.. Men er det billeder du selv har taget, eller billeder fra nettet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er også en 02.08.08 brud. skønt at se andre der også skal giftes den dag. den bliver en skøn dag med solskin fra en skyfri himmel :bestwishes:

jeg har desværre heller ikke fået lavet en planlægningstråd og jeg ved heller ikke om jeg får det gjort, men jeg følger flittigt med i de andres.

glæder med til at følge jer, jeres råd, kreationer og lign. vi er her jo for at hjælpe hinanden :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også giftes d. 2/8-08.... har lige tilmeldt mig denne side for 10 min. siden.. Det er helt nyt, blev friet til i mandags, så synes allerede jeg har lidt stress, der er ikke lang tid tilbage... ;)

Er i begyndt at kigge efter kjole, eller har måske allerede købt, aner ikke hvor tidligt man skal være ude..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kigger kun på kjoler på nettet indtil videre.. Skal jo lige nå at tabe mig de obligatoriske 10 kg inden jeg skal presses ned i en størrelse 38!

Til gengæld er jeg begyndt at overveje invitationer...

Jeg har så i mellem tiden fået købt min kjole og materiale til invitationer, og oprettet en lille planlægningstråd..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

Vi skal også giftes d. 02.08.2008 :blush:

Jeg er altså en del forud her, har nemlig allerede lavede invitationer og har købt min kjole :)

Men det var heller ikk menningen det med kjolen, det skete lidt impulsivt, men når man finder den så er det bare med at købe..

:loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh! I giver mig da helt stress!!!!

Hvordan ser Jeres kjoler og invitationer du?

Jeg må også nok indrømme jeghar fået købt kjolen og er godt igang med indbydelserne. men kan slet ikke få stoppet igen når man først er kommet igang :thumbsupsmileyanim:

Heldigvis er det lAAAAAAANG TID TIL (SYNTES JEG) så du skal helt sikkert nok nå det. bare du har de vigtigste aftaler på plads.

her er et billede af min kjole og vores invitation

post-30775-1196803251.jpg

post-30775-1196803318.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er vist også med "i god tid klubben"!! Jeg har købt kjolen for snart 1 1/2 måned siden, og er begyndt at lave indbydelser, forsiderne er klar, og "indmaden" godt på vej også! Jeg har også lavet layoutet til kirkehæfter og bordkort. Det ligger dog på computeren endnu;) kjolen var ikke lige planlagt til at blive købt så tidlig, men det kunne ikke være anderledes da jeg fik den på :thumbsupsmileyanim: Jeg havde godt nok også en ide med at skulle tabe lidt vægt inden brylluppet, men hvad pokker, jeg ser jo ud som jeg har gjort al den tid min kæreste har kendt mig, så han er nok ligeglad med de par kilo, så det blev ikke drømmen om en str. 38 der gik i opfyldelse, men istedet en str. 40 der skal lægges 4 cm. ud :jul12:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh! I giver mig da helt stress!!!!

Hvordan ser Jeres kjoler og invitationer du?

Jeg må også nok indrømme jeghar fået købt kjolen og er godt igang med indbydelserne. men kan slet ikke få stoppet igen når man først er kommet igang :thumbsupsmileyanim:

Heldigvis er det lAAAAAAANG TID TIL (SYNTES JEG) så du skal helt sikkert nok nå det. bare du har de vigtigste aftaler på plads.

her er et billede af min kjole og vores invitation

Hvor er din kjole smuk til dig :bearhug: -og indbydelserne er super flotte, vi har også holdt vores i creme og guld farver, det syntes jeg er så elegant:) -Men jeg kender godt den der bridezilla der tager over, når man er godt igang, og så kan man ikke komme i hold igen :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uh! I giver mig da helt stress!!!!

Hvordan ser Jeres kjoler og invitationer du?

Jeg må også nok indrømme jeghar fået købt kjolen og er godt igang med indbydelserne. men kan slet ikke få stoppet igen når man først er kommet igang :thumbsupsmileyanim:

Heldigvis er det lAAAAAAANG TID TIL (SYNTES JEG) så du skal helt sikkert nok nå det. bare du har de vigtigste aftaler på plads.

her er et billede af min kjole og vores invitation

Hvor er din kjole smuk til dig :bearhug: -og indbydelserne er super flotte, vi har også holdt vores i creme og guld farver, det syntes jeg er så elegant:) -Men jeg kender godt den der bridezilla der tager over, når man er godt igang, og så kan man ikke komme i hold igen :b223:

tak :)

din kjole er virkelig også vidunderlig.

ja, man går helt i selvsving. :hug:

hvad skal man da få tiden til at gå med når bryllupet er overstået. det må gi en tomhed af en aller anden art.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vor er de super smukke alle jeres kjoler...

Så må jeg da også lige vise min frem:

post-30580-1196832539.jpg

Billede er altså taget med min mobil, da jeg heller ikk anede det skulle være den dag jeg købte kjolen, skulle jo bare ud og kigge ;-)

Jeg tror ikke vi ikke kan finde ud af hvad vi skal gøre med tiden efter brylluppet, det er jo bryllupsrejsen, gaverne og alle billederne vi skal bruge tid på.. så bare rolig .. Jeg skal for eksempel lave scrapbooking bagefter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer