Marie&Søren

Marie' inspirations & planlægninstråd

128 indlæg i dette emne

i tirsdags faldt min kæreste på knæ, under en gåtur med barnevognen, i skumringen på skaven strand ved Ringkøbingfjord, under en sommerhus ferie. Idag har vi sammen købt ringe, et par enkle sølvringe, hvor der i min er en sten i.

vi har været sammen siden juni 2002, er henholdsvis 20 og 26 år, vi er forældre til englebarnet ida, og krudtuglen Jonas på 9 måneder. sammen bor vi i vores hus i en mindre nordjydsk by.

selve bryllupsdatoen har vi ikke fastlagt endnu; men vi hælder mest til engang i mellem august og oktober næste år

mere vil følge løbende

Marie

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Tillykke med frieriet! :denmarkflag::bearhug:

Jeg glæder mig meget til at følge din planlægning! Kig endelig forbi min tråd, hvis du søger inspiration.. Ellers så bare spørg løs hvis der skulle være noget.. :denmarkflag:

Må jeg forresten lige høre hvor du bor? Jeg er jo selv fra Hjørring.... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa!

Tillykke med frieriet! :denmarkflag::bearhug:

Jeg glæder mig meget til at følge din planlægning! Kig endelig forbi min tråd, hvis du søger inspiration.. Ellers så bare spørg løs hvis der skulle være noget.. :denmarkflag:

Må jeg forresten lige høre hvor du bor? Jeg er jo selv fra Hjørring.... ;)

i en ret lille by som hedder Gandrup, den ligger ca. 20 km nordøst for aalborg, og vel omkring 60 km fra hjørring...... din kommende brudekjole er bare supersmuk, og svanelunden er bare så charmerende, elskede at komme der som barn, dengang jeg selv boede i udkanten af hjørring !

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Tillykke med frieriet! :denmarkflag::bearhug:

Jeg glæder mig meget til at følge din planlægning! Kig endelig forbi min tråd, hvis du søger inspiration.. Ellers så bare spørg løs hvis der skulle være noget.. :denmarkflag:

Må jeg forresten lige høre hvor du bor? Jeg er jo selv fra Hjørring.... ;)

i en ret lille by som hedder Gandrup, den ligger ca. 20 km nordøst for aalborg, og vel omkring 60 km fra hjørring...... din kommende brudekjole er bare supersmuk, og svanelunden er bare så charmerende, elskede at komme der som barn, dengang jeg selv boede i udkanten af hjørring !

Nå så du har selv boet i udkanten af Hjørring? Ej hvor fedt... :toot: Jeg bor også selv sådan lidt i udkanten.. Men ja, Svanelunden er bare SÅ sød og charmerende.. Virkelig hyggelig.. Så jeg glæder mig selvfølgelig MEGET til at holde bryllup der! :biggrin: Og tusind tak for de søde ord om min kjole.. :) Jeg glæder mig også bare så meget til at få den på igen.. Og især til at få den på med alt det rigtige tilbehør!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årrrrh, det lyder som et frieri lige efter mit hoved :denmarkflag:

Til lykke med forlovelsen og det kommende bryllup...let the planning begin :denmarkflag:

Glæder mig til at se hvad I finder på, og hvilken dato I vælger - skal selv giftes i august.

Husk at vi æææælsker at svælge i billeder ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er kirken og præsten bestilt ! af de 3 datoer vi havde talt om var der kun d. 16 august næste år at præsten ville love at han ikke havde ferie. og for os er det meget vigtigt at det lige er den præst. dels kender vi ham igennem FDF, og dels er det både ham som har begravet vores datter for 1½ år siden og og døbt jonas for ½ år siden. desuden er det for os rigtig vigtigt at vielsen skal foregå i den kirke hvor vores datter ligger begravet - på den måde er hun for os også med os denne dag.

så d. 16 august 2008 i vester hassing kirke bliver jeg frue....

post-31498-1193147919.jpg

feststedet er næsten også på plads, måske vi allerede skal op og se det i aften! håber virkelig at det lever op til forventningerne

marie

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

som nævnt i tidligere besvarelse skulle vi måske ud og se på restauretion her til aften. det har vi så været og vi har nu reserveret dronninglund hotel til dagen....

når der er opdækket ser der sådan ud på hotellet

post-31498-1193165891.jpg

jeg syntes selv det er lidt prinsesse agtigt med de guldstole

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kom brullupskørslen mere eller mindre på plads, vi låner en gammel total resatureret renau 4cv af en kammerarts far..... her er vi nok mest gået efter princippet, hvorfor købe når man kan låne ! :thumbsupsmileyanim:

hvis jeg husker rigtigt, så ligner den den her

4CV_Renault.jpg

og nu mine kære piger, har jeg en bøn til jer.....

min kommende mand elsker farver, og er tilgengæld knaps så glad for hvid, hvis det stod til mig skulle alle blomster dekorationer være hvide, hvilket jeg også har fået lov til at få, hvis bare han måtte bestemme bilen ( ja der er helt styr på kønsrollerne her i huset) men et eller andet sted s¨å syntes jeg jo også at han skal have lov at føle at det også er hans bryllup, hvis jeg ellers finder en løsning som jeg syntes er flot... så kom frit frem med alle jeres blomsterdekorationer, i farver

mvh marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
så kom brullupskørslen mere eller mindre på plads, vi låner en gammel total resatureret renau 4cv af en kammerarts far..... her er vi nok mest gået efter princippet, hvorfor købe når man kan låne ! :thumbsupsmileyanim:

hvis jeg husker rigtigt, så ligner den den her

4CV_Renault.jpg

og nu mine kære piger, har jeg en bøn til jer.....

min kommende mand elsker farver, og er tilgengæld knaps så glad for hvid, hvis det stod til mig skulle alle blomster dekorationer være hvide, hvilket jeg også har fået lov til at få, hvis bare han måtte bestemme bilen ( ja der er helt styr på kønsrollerne her i huset) men et eller andet sted s¨å syntes jeg jo også at han skal have lov at føle at det også er hans bryllup, hvis jeg ellers finder en løsning som jeg syntes er flot... så kom frit frem med alle jeres blomsterdekorationer, i farver

mvh marie

åååårh hvaaad den er fed - må jeg o´s´låne den???? :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm

mine kommende svigerforældre var til fest på det sted hvor vi havde reserveret vores bryllup til i går aftes, men det havde været rigtig dårligt... serveringen var elendig og maden hvade heller ikke været god.... så nu overvejer vi meget kraftigt at finde et andet sted.... godt at vi er i god tid.....

er noget irreteret lige nu

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hmm

mine kommende svigerforældre var til fest på det sted hvor vi havde reserveret vores bryllup til i går aftes, men det havde været rigtig dårligt... serveringen var elendig og maden hvade heller ikke været god.... så nu overvejer vi meget kraftigt at finde et andet sted.... godt at vi er i god tid.....

er noget irreteret lige nu

Ej hvor træls for jer!!!! Og så på den anden side dejligt at I opdager sådan noget i tide, man skulle jo nødigt have at det skete til jeres bryllup.

Jeg håber I finder noget I bliver glade for.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

siden sidst har der været nogle julemænd fra flere steder, på besøg og spyttet temmelig kraftigt i bryllupsbugettet - ikke mindre end samlet 60.000 + gommens tøj betalt ... ikke så tosset når vi havde snakket om et buget på ca 60-70 tusinder... men så kan det jo være at jeg kan få lov til at være lidt mere zilla end først bugetteret.... :griner:- SUPER

vi skulle ha været til samtale på et nyt hotel for at snakke bryllup, men jeg har været syg pga. strees den seneste uge, så det blev aflyst.. har fået en ny tid på Onsdag - og denne gang kender vi kvaliteten. det eneste store problem (for mig) er at for at kunne holde det der - vil vi mulig vis blive tvunget til at side ved 3 langborde - ikke lige det jeg havde regnet med til mit bryllup - men nu må vi se havd de har at sige på onsdag

og jubii nu mangler jeg kun 600 g. for at få en BMI under 25 - godt på vej til at komme i brude str.

marie

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer