Marie&Søren

hvornår købte i brudekjolen

16 indlæg i dette emne

jeg skal formegentligt giftes til August , eller evt. i oktober næste år. jeg har i de seneste 3 måneder tabt mig 15 kg, og jeg regner med at tabe 10-15 kg mere.... (brugte tidligere st. 44, nuværende str. 40) men hvis i var mig hvornår vil i begynde at se på kjoler, jeg kan jo se at nogle af jer der skal giftes på samme tid allerede har købt nu

mvh marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal formegentligt giftes til August , eller evt. i oktober næste år. jeg har i de seneste 3 måneder tabt mig 15 kg, og jeg regner med at tabe 10-15 kg mere.... (brugte tidligere st. 44, nuværende str. 40) men hvis i var mig hvornår vil i begynde at se på kjoler, jeg kan jo se at nogle af jer der skal giftes på samme tid allerede har købt nu

mvh marie

Hey Marie

Det lyder da super med dit vægt tab! Jeg skal giftes til juni og har selv lige købt kjole, jeg håber på at tabe mig lidt inden men ikke noget vildt så det ordner vi i tilretningen til den tid. Jeg synes du skal vente med at prøve kjoler til du har den vægt du gerne vil have når du skal giftes, da det kan være svært at forestille sig hvordan kjolen kommer til at sidde. Men tilretning skulle kunne udrette de eventuelle mirakler man kan gå hen og få brug for.

Der sker jo heller ikke noget ved at prøve, man er jo ikke tvunget til at købe nu. Jeg ville egentlig også bare have prøvet og så ventet og tænkt over det, men Panayotis var det første sted jeg prøvede og der var kjolen bare. Den helt rigtige følelse var der bare, som nan læser om i bladene og ikke tror på og så er det jo bare med at slå til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte kjole i maj og blev gift i sidste uge - det vil sige ca. 5 mdr. før, og jeg vil sige, at det nok er senest 5-6 mdr. før, du skal være ude. Finder du KJOLEN nu, så være sikker på, at den kan sys ind. På den anden side vil det da være fedt at vente og så kunne få kjolen i lige din str. Det er ogå med til at give en vis tilfredshed ift. dit flotte vægttab :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole blev købt i september og allerede på det tidspunkt var den for stor. Jeg skulle gerne nå at tabe ca 10 kg inden den store dag i juli, så kjolen når at blive endnu mere for stor, men ekspedienten garanterede os, at den sagtens kunne lægges ind. Kjolen er nemlig en model fra sidste sæson (dvs 2007) så de havde kun den ene og de kunne ikke bestille den hjem i andre størrelser, så der var ikke meget andet at gøre end købe den.

Så jeg synes godt du kan begynde at kigge på kjoler allerede nu, især hvis du hører om et sted der har udsalg. Og hvis du finder kjolen så skal du købe den. Du vil ægre dig hvis du siger nej til en kjole du kan lide, fordi du er bange for, at den ikke kan sys nok ind.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg købte min lidt over 7 måneder før. Det var nu ikke planlagt, det var kun en uge efter at han havde friet og min mor og je tog for sjov ud og kiggede på januarudsalg og der var den

Knus fra

Vibeke

Jeg skal giftes til juni og havde regnet med at kigge på januarudsalg, men så efter at jeg er blevet medlem herinde, har jeg kun hørt om oktober/november-udsalg, så jeg var begyndt at tro, at januarudsalg ikke gjaldt for brudekjoler..

Men du skriver om januarudsalg? Kan jeg godt være så heldig..?

Janne.

:bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte kjole i mandags og skal giftes til marts. så små 4 mdr før.

Havde regnet med at finde en på udsalg, men næ nej. med flere hundrede nedsatte kjoler i forretningen, falder jeg selvfølgelig for en, der ikke er sat ned.

...men den er pæn... :balloons:

mvh Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

jeg skal giftes den 30. juli 2008 og "købte" min kjole i fredags 89. november 2007). Kjolen skal laves helt efter mine ideer og mål så jeg har sådan set bare lavet en bestilling samt betalt depositum. Jeg håber også at kunne tabe et par kilo inde brylluppet så næste prøvning er først i starten af februar.

Hilsen

Himmel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg skal formegentligt giftes til August , eller evt. i oktober næste år. jeg har i de seneste 3 måneder tabt mig 15 kg, og jeg regner med at tabe 10-15 kg mere.... (brugte tidligere st. 44, nuværende str. 40) men hvis i var mig hvornår vil i begynde at se på kjoler, jeg kan jo se at nogle af jer der skal giftes på samme tid allerede har købt nu

mvh marie

Hej Marie.

Jeg købte min kjole for 14 dage siden - og det var SLET IKKE meningen! Vi skal giftes i Maj og jeg havde planlagt at jeg skulle kigge på kjole i januar med min mor. Men sådan gik det ikke...

Min veninde og jeg (hun skal også giftes - bare først til august) var ude og kigge på kjole - bare sådan "for sjov"... og jeg prøvede lidt forskelligt og nr. 5 kjole jeg var i var bare DEN! Jeg fik totalt kriller i maven og min veninde begyndte at græde! og tårene trillede også ned af mine kinder... Jeg vidste bare at det var DEN!

Så jeg måtte ringe efter min mor og far, så de kunne komme og se mig - da det var den sidste kjole og ikk kunne skaffes igen... og der var minus 30% men KUN den dag.. så jeg havde ikke så mange valg.

Jeg købte kjolen mod al forventning og var faktisk rigtig ked af, at min mor ikk fik lov at opleve det der med "at man træder ud af prøverummet". Men både mor og far "godkendte mig... Men det var ikke lige den måde jeg havde forestillet mig det.

Men den var der bare!

Jeg har også tabt mig 6 kilo de sidste par mdr. og mangler ca 10 endnu, men den kan sagtens syes ind.

Mit råd til dig er....

Du skal IKKE tage ud og kigge på kjole, medmindre at du er klar til at købe DEN med hjem, hvis den er der!

Jeg går stadig og vender mig til tanken om, at min kjole ER købt!

Underligt! Dejligt! og jeg er VILDT glad.

Held og lykke med det hele :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot med dit vægttab! Jeg købte min i oktober og skal giftes til maj! der er 4-5 måneders leveringstidpå mange kjoler, så jeg var bestemt ikke tidligt ude.. hvis den også skal rettes til og sådan!!!!! Held og lykke med at finde drømmen....

Jeg er helt enig her.. Det er kun 2 uger siden min kæreste friede, men da der er lagersalg i denne uge hos casa lezar, ville vi lige tage ud og kigge.. Vi fandt ikke noget, men tog i stedet ind til House of Brides, da de har et stort udvalg.

Min mor havde taget toget fra jylland, så vi tog chancen og håbede vi kunne få lov at prøve uden tidsbestilling.

Jeg troede jeg var i god tid, alt for god tid, (skal giftes til august) Men ekspedienten sagde at der var 4-5 mdr. leveringstid på mange kjoler. Jeg fandt min drømmekjole, som af en eller anden grund skulle bestilles inden årsskiftet, så jeg var lige i rette tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte min kjole i januar, og blev gift i juli. Det var første sted jeg var inde, og jeg fandt ganske rigtigt min Linnea Raffaelli-kjole der. På det tidspunkt passede jeg faktisk en str. 40, men jeg satsede benhårdt på, at tabe mig de 5 kg. på ½ år, så jeg kunne gå i en str. 38. Butiksindehaveren kiggede mig DYBT i øjnene og fik mig til at LOVE, at jeg kom derned. -Som hun sagde, det er nemt at sy en str. 40 ind, men det bliver sjældent pænt at sy ud i en silkekjole. Det vil altid efterlade syhuller. -Jeg kom ned i vægt, og kom i min str. 38. Større motivation kan man heller ikke finde (Tænk hvis jeg ikke kan komme i kjolen på dagen!!!!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow sikke et vægttab, tillykke med det, gid det var mig:-)

Jeg gad godt at tabe mig et sted mellem 10-15 kilo, men ved at det komme jeg nok ikke til derfor turde jeg godt købe min kjole nu..

Jeg købte d. 21/11 (på mine forældres bryllupsdag ;) ) og vi skal først giftes d. 2 August..

Men selvom jeg taber mig kan kjolen reguleres da det er med snøre den lukkes med, så det er bare at stramme mere til..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer