Guest Frk. Toftgaard

At kunne bruge kjolen en anden gang

7 posts in this topic

Hej alle!

Jeg drømmer om en flot brudekjole, som kan bruges igen bagefter. - Altså egentlig stadig en drøm om det store, hvide skrud, men gerne en, man så eventuelt kunne farve bagefter og bruge som lang kjole.

Er der nogen, der har erfaringer/idéer?

:)

Janne.

Edited by Frk. Toftgaard
0

Annonce ♥

Hej

Jeg har lige koebt min brudekjole i mandags og det blev til en roed corsage og en cremefarvet nederdel med slaeb. Corsagen vil jeg helt sikkert bruge igen og nederdelen haaber jeg paa at kunne faa farvet og syet lidt om, saa der ikke er slaeb.

Du kan se kjolen i min traad paa side 19-21.

0

Hmm, det kan jeg ikke prale af, at jeg har erfaring med, men det er en rigtig god ide, hvis det er det man ønsker, synes jeg... :thumbsupsmileyanim:

Jeg kunne selv godt have fundet på at få syet min om og få farvet den, hvis det altså ikke var fordi jeg er så pokkers øm overfor den... :bearhug:

0

Min kjole så sådan her ud..

post-24287-1193252617.jpg

Jeg har helt bestemt tænkt mig at bruge overdelen igen - det bliver nok lidt sværere med nederdelen, men denne kunne evt. klippes kortere og farves, hvis jeg ønsker. Men overdelen kan helt sikket bruges igen. Ogd et gldæer jeg mig til!

0

Annonce ♥

Hej

Prøv at lede efter et emne der hedder favning af kjole, det er ikke længe siden jeg svarede på tilsvarende spørgsmål. Det er en artikel om farvning og ændring af brudekjoler. Der er også web adresse.

Knus Rikke

0

Hos Panayotis i København så jeg, at de havde en hel mappe med før og efter billeder af brudekjoler der var blevet farvet og syet om til festkjoler. Prisen kender jeg desværre ikke noget til, men man kunne da forhøre sig. Jeg går selv med tanken om at få farvet min og taget slæbet af, men skal lige finde min krop igen efter en graviditet inden jeg gider ofre pengene på det. ;-)

KH Gitte

0

Hos Panayotis i København så jeg, at de havde en hel mappe med før og efter billeder af brudekjoler der var blevet farvet og syet om til festkjoler. Prisen kender jeg desværre ikke noget til, men man kunne da forhøre sig. Jeg går selv med tanken om at få farvet min og taget slæbet af, men skal lige finde min krop igen efter en graviditet inden jeg gider ofre pengene på det. ;-)

KH Gitte

Det er jeg meget nysgerrig efter at høre mere om når du kommer så langt.

Min er jo magen til og det kunne være fedt hvis den kunne farves i en lækker farve så den kunne bruges ved en anden lejlighed.... :thumbsupsmileyanim:

Stort :bearhug: fra Marianne

0