Sign in to follow this  
Followers 0
rikkehoumøller

HJÆÆÆÆÆÆLP!!!

7 posts in this topic

:) har fundet det mest fantastiske billede til vores invitation og jeg har betalt for det..

men kan ikke bruge det, da jeg kun har en trial version af adobe photoshop.... :blink:

Hvad gør i andre for at bruge de billeder i henter? Hvilke programmer bruger i?

post-20969-1192996749.jpg

0

Annonce ♥

jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men har lidt samme problem....eller er bange for at få det ;).

Tør ikke rigtig investere i noget derinde fra, hvsi jeg alligevel ikke har de rigtige programmer og evner til at gøre det ordenligt...

Men synes bare der er så mange fede billeder og mønstre...

Så jeg lurer lige lidt med og venter spændt på svar :)

0

Hmmm... det forstår jeg ikke helt.

Kan du ikke åbne filen i Photoshop? Hvad er det for en type fil du har? Prøv eventuelt at maile den til mig, hvis det er (min mail kan du finde på min hjemmeside under kontakt) og så vil jeg da gerne kigge på den.

0

har kun adobe photoshop trial version.. kan godt få billedet frem og redigere i det, men så snart jeg forsøger at printe det, så kommer der kun et sort felt istedet for billedet. andre billeder printes fint. Tænkte på om det kunne være en begrænsning i programmet, når det kun er et prøveprogram... har ikke lige 8500,- til at smide ud på den fulde version... de skal jo gå til brudekjolen... WEE

0

Annonce ♥

Det lyder virkellig underligt. Den tror jeg ikke jeg kan forklare. Især ikke når du godt kan printe andre ting.

For mig lyder det måske ldit som en slags begrænsning på filen? Er det muligt at filen måske kun er købt til webbrug?

Aj, jeg ved det virkelig ikke. Total blank

Andre med nogle bud?

0

Det mest mærkelige er at jeg godt kan bruge den hér, når jeg gemmer den som webformat...

Så har jeg jo så kopieret den igen her fra siden og så brugt den, men detaljerne i baggrunden er jo så forsvundet.

Rikke

post-20969-1193064432.jpg

0

:griner:- har fundet det mest fantastiske billede til vores invitation og jeg har betalt for det..

men kan ikke bruge det, da jeg kun har en trial version af adobe photoshop.... :unsure:

Hvad gør i andre for at bruge de billeder i henter? Hvilke programmer bruger i?

Hej!

Har du prøvet at bruge powerpoint, det kan være det virker.

0