frkfalk

Vores smukke bryllups kørsel*S*

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg mener, den er fra Hedensted, den ovenviste bil. Fik en pm engang, men så fandt jeg ud af, at der ligger en amerikansk bil-klub her i Esbjerg, hvor jeg bor, så vi får denne her i stedet:

post-18806-1205951227.jpg Samme stil ;-)

Hvis nogen vil prøve lykken på den måde, så er dette linket til deres hjemmeside: www.wacc.dk

Man ringer bare ud i deres klub, og så beder man om at tale med en af dem, der kører bryllupskørsel. De er RIGTIG flinke og imødekommende! Og har nogen ekstra tid i morgen, forlyder det, at de holder træf på Torvet i Esbjerg - ved Musikhuset - på samme tid, som der er det årlige påsketræf for motorcykler. Så vi skal selvfølgelig op og se, om "vores" bil er der :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af lii
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener, den er fra Hedensted, den ovenviste bil. Fik en pm engang, men så fandt jeg ud af, at der ligger en amerikansk bil-klub her i Esbjerg, hvor jeg bor, så vi får denne her i stedet:

post-18806-1205951227.jpg Samme stil ;-)

Hvis nogen vil prøve lykken på den måde, så er dette linket til deres hjemmeside: www.wacc.dk

Man ringer bare ud i deres klub, og så beder man om at tale med en af dem, der kører bryllupskørsel. De er RIGTIG flinke og imødekommende! Og har nogen ekstra tid i morgen, forlyder det, at de holder træf på Torvet i Esbjerg - ved Musikhuset - på samme tid, som der er det årlige påsketræf for motorcykler. Så vi skal selvfølgelig op og se, om "vores" bil er der :tunge:

...om det bliver den første bil eller denne, er ligegyldigt - de er begge hammerFEDE!

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer