AnnaPerenna

Så blev der udskrevet valg!

60 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe ja man er jo ikke sikker på at man ikke får høvl.

Jeg stemmer højst sandsynligt Ny Alliance af taktiske overvejelser, da jeg ikke ønsker at DF skal have så meget indflydelse som de har.

Ellers er jeg nu Radikal, men går ikke ind for Helle Thorning som statsminister....

Uhhh synes nu det er svært, for intet parti gør det faktisk for mig.

Knus Nathasia

0

Ja, jeg ved det ikke.... hvor jeg står...

så måske gider jeg slet ikke stemme...

Men det må tiden vise... ser normal ikke alt det i tv'et - da jeg arbejder..

Men kan jo hører efter min mors mening, og gøre det samme... :thumbsupsmileyanim:

...eller stemme blankt...det er jo i hvert fald en stemme for demokrati...

0

Annonce ♥

Jeg stemmer på dem som går ind for at vi får noget mere sundhedspersonale på hospitalerne og i kommunerne.... hvor det så lige bliver, ved jeg ikke endnu!

Men når nu du spørger os andre Anna, så vil vi da også godt vide hvor du står, det siger du jo ikke noget om... ;)

0

Annonce ♥

Igår var en glædelig dag.. Ih jeg æææelsker valg

Hvor står jeg?

Jeg elsker politik og skal følge det hele i den næste stykke tid.. Men jeg ved ikke hvor jeg står.. Og nu har de givet os aaalt for kort tid, dumme Fogh :thumbsupsmileyanim:

Men jeg har tænkt mig at holde et skarpt øje med Konservative, Ny Alliance og Radikale..

De andre gider jeg ikke at snakke med.. De er enten for røde eller racistiske for mig :bearhug:

0

Hvor står jeg?

Jeg elsker politik og skal følge det hele i den næste stykke tid.. Men jeg ved ikke hvor jeg står.. Og nu har de givet os aaalt for kort tid, dumme Fogh :thumbsupsmileyanim:

Men jeg har tænkt mig at holde et skarpt øje med Konservative, Ny Alliance og Radikale..

De andre gider jeg ikke at snakke med.. De er enten for røde eller racistiske for mig :bearhug:

Så du tv2 igår, tror det hed Det første ord???? Hvad syntes du???

0

Uha det ser ud som om vi får en valggyser...

Jeg har altid stemt venstre, men kunne måske overveje at stemme konservativt denne gang.

Det er da trist, at man skal være bange for "at få på puklen", især sådan et sted som her, bare fordi man har en anden mening. Desværre oplever jeg det selv stort set hver dag. Jeg læser statskundskab, og man kan roligt sige, at det ikke er accepteret at stemme borgerligt blandt de fleste af mine medstuderende... Jeg respekterer alle meninger, også dem, der ligger helt i den anden ende af "skalaen", bare man stemmer!

Men jeg elsker valg! Så uanset hvad skal jeg helt sikkert følge meget med de næste tre uger.

Hvad plejer I at lave på valgaftenen?

0

Jeg har altid stemt venstre, men kunne måske overveje at stemme konservativt denne gang.

Det er da trist, at man skal være bange for "at få på puklen", især sådan et sted som her, bare fordi man har en anden mening. Desværre oplever jeg det selv stort set hver dag. Jeg læser statskundskab, og man kan roligt sige, at det ikke er accepteret at stemme borgerligt blandt de fleste af mine medstuderende... Jeg respekterer alle meninger, også dem, der ligger helt i den anden ende af "skalaen", bare man stemmer!

Men jeg elsker valg! Så uanset hvad skal jeg helt sikkert følge meget med de næste tre uger.

Ja, det er altså både ærgeligt og lidt underligt at "få på puklen" , selvom jeg er rød som en kogt reje oplever jeg ofte at jeg kan blive enige med de konservative om ret mange ting.......... andre partier ude på højrefløjen kan jeg derimod have lidt vanskeligt ved at forstå - men sådan er det bare......

beatles

0

Annonce ♥

Jeg plejede at stemme SF, men nu går min stemme på Enhedslisten. Det er nok dem, der kommer tættest på mine holdninger.

Hvad jeg laver på valgaftenen?

Arbejder, håber jeg. det kunne være ret sjovt at prøve. Sådan et valg er jo en ret stor og spændende ting for en erhversavis :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg stemmer sandsynligvist radikalt. Plejer at være en ret trofast kunde hos dem ;)

På valgaftenen skal jeg arbejde. Det er jo kommunerne, står for alt det praktiske i forbindelse med valget, så jeg skal helt sikkert ringe stemmer ind, lægge på hjemmesiden osv.

0

Hvor står jeg?

Så du tv2 igår, tror det hed Det første ord???? Hvad syntes du???

Jeg så kun lidt af det, fordi jeg sidder midt i en stor opgave i skolen...

Men det jeg så, synes jeg, var en lang gentagelse af det, jeg havde hørt tidligere på dagen.

Jeg synes, at Helle kæmper flot indtil nu. Det er rart at se, at hun ikke har opgivet endnu :heart:

De små partiers formænd/damer var også gode til at komme frem med deres meninger.. for en gangs skyld..

0

Om valgaftenen...

Jeg skal sidde lige foran kassen sammen med nogle af mine vennner, som lige så politik-nørdet som mig :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg er virkelig i syv sind...

Jeg tror at Venstre fortsætter, uanset hvad - så jeg overvejer at være taktisk og stemme Ny Alliance for at give den kommende regering alle muligheder for at fravælge DF.

Men jeg skal i hvert fald lige have nærstuderet diverse partiprogrammer før jeg beslutter mig...

0

Jeg ved det helt ærligt ikke!

En blanding af det hele tror jeg :thumbsupsmileyanim: - Måske man skulle stifte et "Blandings Parti"

- Jeg vil gerne ha' lidt fra Venstre, lidt fra Socialdemokraterne og noget fra Konservativ.

Sidst stemte jeg Venstre, men mine prioteringer har ligesom ændret sig en smule!

____

Vi har snakket om herhjemme at tage fri onsdag d. 14/11 - Så vi kan følge valget og se resultatet tirsdag aften :bearhug:

0

Jeg er virkelig i syv sind...

Jeg tror at Venstre fortsætter, uanset hvad - så jeg overvejer at være taktisk og stemme Ny Alliance for at give den kommende regering alle muligheder for at fravælge DF.

Men jeg skal i hvert fald lige have nærstuderet diverse partiprogrammer før jeg beslutter mig...

Den taktik er ikke helt dårlig :thumbsupsmileyanim:

0