frisk77

I må hjælpe mig :-)

23 indlæg i dette emne

Hejsa tøser..

jeg kommer efterhånden ikke så meget herinde mere da jeg er gravid og hænger ud på babyklar.dk :thumbsupsmileyanim:

Men pt. er forummet på babyklar nede, og jeg har brug for hjælp...

Min bror skal giftes på Lørdag og jeg er i 7 sind om jeg skal eller ikke skal have bælte på til min kjole.... Det skal lige siges at mine sko er røde og der er røde perler i mine smykker...

På forhånd tak.

:bearhug: Lone

post-18779-1193297257.jpg

post-18779-1193297271.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil foreslå, at du tager det flotte røde tørklæde om maven og binder det på ryggen - ved ikke lige om det er moderne i øjeblikket, men det var det for nogle år siden - jeg synes personligt at det er vældig smart, og det understreger det i hvert fald graviditeten og støtter maven.

Hvis jeg skal vælge mellem bælte/uden bælte - så må det blive uden.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tørklædet er ALT ALT for stort til maven... Og så har jeg heller ikke noget til mine fede arme :hug:

Gæltet er ret behageligt at have på da der er elastik over hele ryggen, så det strammer ikke :thumbsupsmileyanim::bearhug:

Jeg må indrømme at jeg selv er ret vild med bæltet men også uden, min mand forstår ikke meningen med at bælter skal sidder over maven :heart:

Tusinde tak for jeres svar..

:hug: Lone

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haiiiiiiiiii smukke Lone - ihhhh, hvor den mave bare klæder dig rigtig godt!!!

Jeg synes bare det bælte er hammerflot til dig - og du siger selv, at det sidder behageligt - så på med det!!! :thumbsupsmileyanim:

Vi snakkes ved.

Knus Rikke

P.S. Ja - jeg har stadig din bryllupsvals-dvd, havde den med ud til en veninde, men glemte den derude, så jeg har den igen weekenden d. 10.-11. nov. Min computer opførte sig mærkeligt den dag du spurgte på msn., så jeg blev smidt af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes uden bæltet. MEN... det er mest fordi jeg synes bæltet er forkert til den kjole. Hvis du derimod har en eller anden for for festligt rødt bånd/paliet tørklæde e.lign. eller andet uden bæltespænde, så synes jeg det super at understrege maven med noget rødt - men jeg synes selve bæltet er forkert til kjolen - synes ikke det er festligt nok, men at det mere passer til jeans eller en mere afslappet hverdagskjole.

God fest i morgen og tillykke med maven

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer