xenobia

Lave chokolade el. pynte kage

11 indlæg i dette emne

Selvom jeg kun har under fire uger tilbage på mit arbejde er jeg alligevel blevet sat til at undersøge nogle ting omkring teambuilding, som vi skal have her i november måned.

Vi vil gerne et eller andet sted hen, hvor man kan lave sit eget chokolade eller noget i den stil, men jeg ved ikke lige hvor man kan gøre sådan noget henne? Er der ikke nogen af jer kloge piger det ved det? Det skal gerne være i eller omkring København.

Alternativt et sted, hvor man kan lave/pynte kager

Håber virkelig der er nogen, der kan hjælpe, da vi ikke har meget tid tilbage inden det er sidste dag for mig og de vil gerne have at jeg skal være med. Og så skal det jo også lige arrangeres først.

Redigeret af xenobia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se her

Fejanceriet

Frederiksberg chokolade

Det Søde Liv

kagebutikken

kreativkager

KageKompagniet

Det var lige hvad jeg umiddelbart kunne finde til dig søde... Håber der er noget du kan bruge *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har været til polterabend med en veninde hvor hun lavede chokolade. Det var på Frederiksberg. Ellers er der også forskellige mad og kageaktiviteter som teambuildingkursus i Meyers madhus på Nørrebro. Der har jeg selv været på teambuilding hvor vi lavede mad. Det var en fantastisk oplevelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg har været til polterabend med en veninde hvor hun lavede chokolade. Det var på Frederiksberg. Ellers er der også forskellige mad og kageaktiviteter som teambuildingkursus i Meyers madhus på Nørrebro. Der har jeg selv været på teambuilding hvor vi lavede mad. Det var en fantastisk oplevelse.

Meyers Madhus var også vores første tanke, men der var desværre nogle kolleger som pure nægtede at deltage, hvis det blev det. Desuden er vi også for sent ude til det. Derfor ender det nok med at vi skal lave noget chokolade. Har lidt kig på Frederiksberg Chokolade. Så nu skal jeg bare have formidlet det videre til min kolleger, da jeg har fri i denne uge. Så må de finde ud af om det er noget for dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er blevet til at vi skal ind og lave overflødighedshorn i Frederiksberg Chokolade. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Men som sædvanlig er der nogle fra afdelingen, som nægter at deltage! Synes jeg er for dårligt. Troede det var obligatorisk sådan noget ???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er blevet til at vi skal ind og lave overflødighedshorn i Frederiksberg Chokolade. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Men som sædvanlig er der nogle fra afdelingen, som nægter at deltage! Synes jeg er for dårligt. Troede det var obligatorisk sådan noget ???

er det de samme som heller ikke ville være med til meyers? for så har de rimelig klart meldt ud hvad de mener om sådanne firma arrangementer. ligger det i arbejdstiden, skal de vel deltage?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er blevet til at vi skal ind og lave overflødighedshorn i Frederiksberg Chokolade. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Men som sædvanlig er der nogle fra afdelingen, som nægter at deltage! Synes jeg er for dårligt. Troede det var obligatorisk sådan noget ???

er det de samme som heller ikke ville være med til meyers? for så har de rimelig klart meldt ud hvad de mener om sådanne firma arrangementer. ligger det i arbejdstiden, skal de vel deltage?

Jeg kan faktisk ikke huske om det var hende der nægtede det. Det mener jeg umiddelbart ikke det var. Det var to andre, hvoraf den ene sagde at hun gerne ville med for fællesskabet, grundet til hun ikke var så meget for det var at hun ikke er særlig god til at lave mad. Den anden som nægter - ja det er bare fordi hun er lidt sær (ja undskyld udtrykket men det er hun - hun nægter også at holde pause med os andre, hun vil hellere sidde og surfe på nettet og efter arbejde sidder hun også ved computeren en times tid - vi er 6 personer om at dele en computer, så vi andre kan knap få tjekket vores arbejdsmail).

Og jo, det er delvis i arbejdstiden. Vi stopper i hvert fald tidligere den dag - men helt fri kan vi ikke holde, da det jo er "patienter" vi har med at gøre - jeg er i et laboratorium der tester prøver for sygdomme for praktiserende læger og sygehuse.

Vi har faktisk samme "problem" når der er julefrokost og sommerfest. Der er nogle som aldrig har været med, fordi vi skal være sammen med andre afdelinger (vi er 10 i vores afsnit). De kommer KUN hvis det bliver lovet at vi ikke skal sidde sammen med (eller i rum med) andre end os selv!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer