Frøken Smil

Frøken Smils oktoberbryllup d.27.10.2007

162 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Faldt lige over jeres bryllupsberetning og må simpelthen skrive et par ord ...

I er virkelig et rigtig smukt par, i ser sååååå forelskede og lykkelige ud :thumbsupsmileyanim: Jeg får helt gåsehud af at læse din beretning, for der er kun en uge tilbage og så er det min tur ... glæder mig vanvittig meget.

Tillykke med jeres lille baby ... så er der noget nyt at planlægge :thumbsupsmileyanim: og se frem til ... held og lykke med det hele.

Knus Betina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt lige over jeres bryllupsberetning og må simpelthen skrive et par ord ...

I er virkelig et rigtig smukt par, i ser sååååå forelskede og lykkelige ud :bearhug: Jeg får helt gåsehud af at læse din beretning, for der er kun en uge tilbage og så er det min tur ... glæder mig vanvittig meget.

Tillykke med jeres lille baby ... så er der noget nyt at planlægge :cheerleader3: og se frem til ... held og lykke med det hele.

Knus Betina

Hej Betina,

Tusind tak for de søde kommentarer :fløjt: :cheerleader3:

Håber, du havde en ligeså dejlig dag som vi havde :bearhug: - og hvor er det dog fantastisk at blive gift, det er så meget mere fedt end man kan forestille sig - du er sikker helt enig :):bearhug:

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det vildt! Du må være ved at være stor nu :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar::denmarkflag:

Kender i kønnet?

Knus Nathasia[/b]

Ja, jeg er MEGA, men nu er der også kun 13 dage til termin - det er bare ikke til at fatte! :cheerleader3:

...og ja, vi kender kønnet - vi venter os en lille pige :thanks::loveboard:

Knus fra

Frøken Smil

:heart:

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har da vist ikke fået sagt tilykke til dig.. men ja, du er jo langt henne nu.. og må have en stor mave.. tillykke med baby.. og glæder mig til at se babybilled når baby kommer ud i den virkelige verden

:ilovebryllupsklar::cheerleader3: Tusind tak, søde :denmarkflag:

Jeg lover at lægge et billede (eller mange ;) ) ind, så snart lillepigen har meldt sin ankomst :heart:

Knus fra

Frøken Smil

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer