Sign in to follow this  
Followers 0
Frøken Smil

Frøken Smils oktoberbryllup d.27.10.2007

162 posts in this topic

Det skal siges, at jeg langtfra kan prale med at have "party-blære", så der var lagt op til en hel del kysserunder... :thumbsupsmileyanim:

post-2716-1195071499.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

..og holdes taler :thumbsupsmileyanim:

Her min svigermor - første taler var min egen mor, så da min svigermor klingede på glasset indledte hun med at sige, at det da vist var en rigtig :heart: aften :cheerleader3:

post-2716-1195072317.jpg

Edited by Frøken Smil
0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Vi havde aftalt med fotografen, at der skulle tages parbilleder af alle - det blev der gjort til mine forældres bryllupi 1984, og det er skægt at kunne sammenligne billederne fra dengang os så nu - der var jo mange gengangere til begge bryllupper :cheerleader3: ...og så er planen, at vi sender et billede af hvert enkelt par med ud i takkekortene....

Her parbilledet af min dejlige mand og mig selv...

post-2716-1195072762.jpg

0

Annonce ♥

...og min svigerfar og mig :heart:

Jeg havde åbenbart fået lidt for meget af, ja hvad ved jeg ;), på dette tidspunkt, i hvert fald kan jeg ikke huske, at dette billede blev taget .... ;) Men har fået at vide, at jeg insisterede på at han skulle have sit billede taget sammen med mig, så han ikke skulle være alene på billedet.. Jeg er sg' en sød svigerdatter :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

post-2716-1195073128.jpg

Edited by Frøken Smil
0

De obligatoriske kys under bordet - jeg synes godt nok vi blev beordret derned lige lovlig mange gange.. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

post-2716-1195073361.jpg

Edited by Frøken Smil
0

..og der skulle selvfølgelig også vises strømpebånd (mit lånte).

Synes godt nok min mand ser noget fascineret ud :thumbsupsmileyanim:

post-2716-1195073480.jpg

Edited by Frøken Smil
0

Min onkel holder en (morsom) tale :thumbsupsmileyanim:

Vi fik i det hele taget rigtig mange taler og sange/indslag, og efterfølgende har vi fået at vide, at vores toastmaster så rødt indimellem - men det var på intet tidspunkt noget, vi mærkede til, ALT klappede bare!!

post-2716-1195073664.jpg

0

Annonce ♥

...vores dejlige toastmaster, som iøvrigt også er min mands fætter og en af vores tætteste venner, holder tale... :thumbsupsmileyanim:

post-2716-1195073812.jpg

0

.. min mand skulle selvfølgelig også vise boxershorts, når jeg nu også sådan have måttet blotte mig - og jeg benyttede mig så lige af lejligheden til lidt "ass graping", hehe....

post-2716-1195074039.jpg

0

Min elskede holdt den sødeste, sjoveste, kærligste, mest rørende tale... :thumbsupsmileyanim:

Åh, hvor jeg dog elsker den mand! :heart::cheerleader3:

post-2716-1195074131.jpg

0

Annonce ♥

Mine søstre lavede et herresjovt og rørende indslag om den lange vej, der havde ført os til frem til brylluppet.. De fortalte om alle de grufulde prøvelser, min mand måtte gå igennem for at blive "godkendt" af min familie..... Det var SÅ skægt!

Her er det vist i starten, hvor de viste de mindst flatterende billeder af min mand fra vores helt unge dage, da vi lige havde lært hinanden at kende.. det skal siges, at han dengang var noget af en "flipper-punker-agtig" type med langt lilla hår :thumbsupsmileyanim:

post-2716-1195074513.jpg

0

..og der kvitteres med et kærligt søster-knus :thumbsupsmileyanim:

post-2716-1195074993.jpg

Edited by Frøken Smil
0