Guest 310508

Betina og Lars 12/4-08

529 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå men lidt nyt er der da sket, selvom vi er ved at have styr på det meste. Jeg fik talt med hende der skal komme og hjælpe os med recpetionen. Det er en veninde til min veninde som har sagt ja til at hjælpe og hun har styr på den slags. Så de bliver 3 her i huset til at ordne det hele med at varme maden og sætte det frem, lave kaffe og sørge for drikkevarer m.m. Vi gennemgik det hele og hun sagde at vi havde godt styr på det :boohoo:

Der udover fik vi lavet bordplanen. Det tog faktisk længere tid end jeg havde forestillet mig. Vi ville gerne have siddet ved runde borde, men det har restauranten altså ikke, så vi prøvede et par ander modeller, indtil vi gav fortabt og måtte se i øjnene at vi er nædt til at sidde ved et E-bord, for at alle kan være der. Tror og håber på at vi fik lavet en fin bordplan, men der var lige nogle specielle hensyn vi måtte tage i forhold til hvem der skulle sidde sammen. Det blev ordnet og nu tror vi at vi har fundet den bedste bordplan nu vi ikke kan få runde borde. Det betyder dog at vi er nødt til at skulle en tur i Ikea efter nogle flere af de glas som vi skal bruge som vaser, for jeg regnede ikke med mere end 6 borde, men nu bliver der altså 8, så afsted det går til Ikea i den allernærmeste fremtid. Nej hvor "ærgerligt" -HAHA-:)

0

Del dette indlæg

tjuhej hvor det går derudaf nu..... har netop bestilt 7 høje caféborde som vi skal bruge til receptionen. Vi skal af med 350,-kr for at leje dem. Vi har så valgt at vi selv henter dem, da leveringen ellers koster mere end det dobbelte af lejeprisen. Det gode ved den slags borde er, at ingen fristes til at blive siddende, så vi er nødt til at smide receptionsgæsterne ud når vi skal videre og så er der altså plads til flere på den måde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der lyder til at være styr på det hele!

Fedt at der er kommet styr på bordplanen. Det kan være en pine at finde ud af!

Knus Nathasia

Ja mon ikke... Var bare ved at få pip i låget under arbejdet med den. Der er desværre nogle af mine familiemedlemmer der har haft en mindre uoverensstemmelse i julen, så de skal helst ikke sidde i nærheden af hinanden. Men ellers var det jo bare med at overveje den perfekte bordplan, desværre uden garanti for at den så også er det. Men det vil tiden jo vise ;)

0

Del dette indlæg

10 dage!!! :cheerleader3: - det er jo lige om lidt!! Har du lidt stress eller er alt under kontrol??

Det er fuldstændig uvirkeligt at tænke på at det er lige om lidt. Jeg synes ikke det er så længe siden at Lars han friede.. Jeg føler mig ikke stresset og tror vi har rimelig godt styr på det. Men spørg mig igen i næste uge :griner:-

Det kniber dog lidt med at få sommerfuglene i maven til at holde sig i ro.Og så kniber det lidt med at fokusere på at arbejde...

0

Del dette indlæg

10 dage!!! :cheerleader3: - det er jo lige om lidt!! Har du lidt stress eller er alt under kontrol??

Det er fuldstændig uvirkeligt at tænke på at det er lige om lidt. Jeg synes ikke det er så længe siden at Lars han friede.. Jeg føler mig ikke stresset og tror vi har rimelig godt styr på det. Men spørg mig igen i næste uge :griner:-

Det kniber dog lidt med at få sommerfuglene i maven til at holde sig i ro.Og så kniber det lidt med at fokusere på at arbejde...

Puha - ja det med sommerfuglene kan jeg godt forestille mig - dig begynder at baske lidt hos mig, bare jeg tænker på det!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh den bordplan kan også for mig til at svede. Det er første gang min fars "dame" og min mor skal møde hinanden, siden min far flyttede ud til den nye dame for 2½ år siden. Jo jo de kender skam hinanden, de var naboer til 2003 og nu bor min far hos hende.

Så er det godt med en bordplan, så de kan sidde i hver deres ende og min far kan sidde ved mig, så kan der måske være lidt ro på den front.

Jeg håber, at solen skinner for jer! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så er sidste weekend som ugift ved at være slut. Vi har haft en hygglig og rolig weekend. Lørdag havde vi bilen til syn og var ude at bowle med Lars' ene storebror og dennes familie. Aftenen tilbragte vi bare i sofaen med et par drinks :thumbsupsmileyanim: I dag har jeg så været hos min søster og fået lavet striber i håret. Til frokost kom min veninde med barn og mand til frokost. Datteren skal være den ene af brudepigerne, så hun skulle lige prøve sin kjole for første gang. Det er en svigerinde til Lars der har syet kjolerne til pigerne og de bliver lavet færdig i dag, så pigerne var selvfølgelig vilde for at prøve dem på. Her kommer et billeder af den store af mine brudepiger

post-29742-1207503735.jpg

Redigeret af 310508
0

Del dette indlæg

Hun var så stolt og glad og dansede rundt :thumbsupsmileyanim: Det endte med at hun fik den med hjem, selvom det var nemmest at den hang her hos os, da hun skal overnatte i et sommerhus her i nærheden op til brylluppet sammen med hendes far og nogle af mine familiemedlemmer. Hendes mor skal nemlig overnatte her sammen med mig. Men jeg nænnede ikke at sige hun ikke skulle have den med hjem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅÅÅH 4 dage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:biggrin::cheerleader3::kiss:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4 DAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja jeg har forsømt din tråd på det groveste her på det sidste, deter jeg virkelig ked af, men nu er jeg her lige til på lørdag hvor I skal have Jeres store dag!

Jeg synes kurvene er skønne, det ender jeg nok også ud med at lave i stedet for at lave en lille godtepose til hver enkelt. En ting jeg kom til at tænke på i forbindelse med kurvene var vabelplaster, jeg kan ikke lige huske om du havde skrevet det, men det synes jeg i hvert fald er en rigtig god idé.

Og hold da op når man sammenligner prøvekjole on din brudekjole, ih altså det er jo helt vildt at det er den samme kjole!

Brudepigekjolerne er da også vidunderlige!

Uh 4 dage!

kram

Sanni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Held og lykke på lørdag - jeg går ud fra at du er lige så spændt som jeg...

Der er bare styr på alt nu, mangler at klippe en smule tyl og det er faktisk det så skal alt køres ud til kroen hvor vi skal være (menukort etc) og så er det bare snart lørdag...

Vi skrives jo nok ikke ved inden - SÅ DERFOR FÅR DU HER ET KÆMPE HELD OG LYKKE MED DAGEN!!!!! :biggrin::cheerleader3::kiss:

KH Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære søde, skønne, dejlige og vidunderlige BK-kvinder.

Ja nu varer det virkelig ikke længe før det er min tur til gå op ad kirkegulvet til min elskede for at blive hans for evigt :bearhug: Jeg har haft/har super travlt på arbejdet, så der har ikke rigtig været tid til at beskæftige mig med brylluppet. Desværre bliver jeg nødt til at tage på arbejde nogle timer i morgen, for at være sikker på at alt er parat til en evt. konflikt bryder ud, måske allerede den 16.04.08 :blink: Jeg er derfor endnu ikke rigtig nået der til hvor jeg er helt oppe at køre. Er dog begyndt at have sommerfugle i maven :) men når jeg i morgen eftermiddag har styr på nødberedskaberne på de afdelinger jeg står for, så tør jeg ikke sige hvordan jeg så har det. Desværre ser det jo ud som om det bliver pi..... hamrende dårligt vejr :):bearhug: så nu ved jeg så bare ikke lige hvad vi gør med fotografering osv. Men håber at fotografen har et forslag.

Med hensyn til brudepigernes kjoler, så er jeg ikke helt tilfreds. Den kjole I ser på billedet, bliver ændret lidt, da jeg synes der er for mange læg foran. Så den laver vi lidt smallere. Derudover får de et silkebånd om livet, for Lars synes der manglede noget og så prøvede vi med et bånd på og det gjorde stor forskel. Der udover sætter vi nogle små roser på ærmerne, for at fuldende værket. Min egen kjole er til gengæld HELT PERFEKT :cheerleader3::kiss: så alt i alt bliver jeg vel tilfreds. Glæder mig til at se min brudebuket og glæder mig i det hele taget til at se det samlede billede af alle forberedelserne. Flere af mine kolleger og samarbejdspartnere har i dag sagt at de kommer til vielsen og receptionen :biggrin: Det gør mig usigeligt glad, at vide at de gider at køre hele vejen fra København og til Korsør for min skyld. Jeg glæder mig også rigtig meget til at se alle mine veninder, mine søstre og mine niecer som alle har købt eller fået syet nyt tøj til anledningen. Alt i alt, kan jeg vist kun sige at jeg GLÆDER MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! undrer mig bare over at jeg slet ikke er i panik eller føler mig stresset :bearhug::blink:

0

Del dette indlæg

Kære søde, skønne, dejlige og vidunderlige BK-kvinder.

Ja nu varer det virkelig ikke længe før det er min tur til gå op ad kirkegulvet til min elskede for at blive hans for evigt :blink: Jeg har haft/har super travlt på arbejdet, så der har ikke rigtig været tid til at beskæftige mig med brylluppet. Desværre bliver jeg nødt til at tage på arbejde nogle timer i morgen, for at være sikker på at alt er parat til en evt. konflikt bryder ud, måske allerede den 16.04.08 :( Jeg er derfor endnu ikke rigtig nået der til hvor jeg er helt oppe at køre. Er dog begyndt at have sommerfugle i maven :cheerleader3: men når jeg i morgen eftermiddag har styr på nødberedskaberne på de afdelinger jeg står for, så tør jeg ikke sige hvordan jeg så har det. Desværre ser det jo ud som om det bliver pi..... hamrende dårligt vejr :bearhug::bearhug: så nu ved jeg så bare ikke lige hvad vi gør med fotografering osv. Men håber at fotografen har et forslag.

Med hensyn til brudepigernes kjoler, så er jeg ikke helt tilfreds. Den kjole I ser på billedet, bliver ændret lidt, da jeg synes der er for mange læg foran. Så den laver vi lidt smallere. Derudover får de et silkebånd om livet, for Lars synes der manglede noget og så prøvede vi med et bånd på og det gjorde stor forskel. Der udover sætter vi nogle små roser på ærmerne, for at fuldende værket. Min egen kjole er til gengæld HELT PERFEKT :kiss::) så alt i alt bliver jeg vel tilfreds. Glæder mig til at se min brudebuket og glæder mig i det hele taget til at se det samlede billede af alle forberedelserne. Flere af mine kolleger og samarbejdspartnere har i dag sagt at de kommer til vielsen og receptionen :biggrin: Det gør mig usigeligt glad, at vide at de gider at køre hele vejen fra København og til Korsør for min skyld. Jeg glæder mig også rigtig meget til at se alle mine veninder, mine søstre og mine niecer som alle har købt eller fået syet nyt tøj til anledningen. Alt i alt, kan jeg vist kun sige at jeg GLÆDER MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! undrer mig bare over at jeg slet ikke er i panik eller føler mig stresset :blink::)

Hvor er det godt at høre at du har styr på tropperne! :cheerleader3:

Følelserne kommer nok når du ikke skal på arbejde igen, og du kun skal fokusere på de sidste ting :bearhug:

Hvor bliver det bare fedt, og fedt at dine kollegaer kommer fra Kbh.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer