Guest 310508

Betina og Lars 12/4-08

529 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er så meningen de skal placeres på de borde vi forventer at lave. Vi har dog endnu ikke lagt os fast på hvilken slags bordopstilling vi skal have. Der er nemlig mange muligheder. Vi kan enten vælge runde borde med plads til 8 eller 10, eller vi kan vælge firkantede borde til opstilling i grupper, eller diverse traditionelle Indtil vi ved hvor mange der kommer, vil vi ikke tage en beslutning og vi har svarfrist en måned før, så der er jo tid nok bagefter til at tage en beslutning i.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de menukort fine! Hvor har du de flotte rammer fra?

TAKKKKK : :cheerleader3:

Dem har jeg købt for 9,93 pr.stk. i søstrene Grene og så købte jeg en dåse guldmaling, skilte rammerne ad og sprayede kanterne. Alt i alt en udgift på 74,65 kr i stedet for at give en formue for rammer der var guldfarvede.

Hilsen Betina

0

Del dette indlæg

Jeg skulle jo lige ind og se hvordan det gik med din brudekjole! Du bliver rigtig smuk! Min lillesøster er i mellemtiden færdig med lærreds modellen, men ikke begyndt på den rigtige kjole endnu, derfor giver det lidt kilder i maven når jeg ser dig i din kjole, hvor jeg dog glæder mig til min er så langt!

Dine menukort er forresten også bare super flotte Betina!

0

Del dette indlæg

Jeg skulle jo lige ind og se hvordan det gik med din brudekjole! Du bliver rigtig smuk! Min lillesøster er i mellemtiden færdig med lærreds modellen, men ikke begyndt på den rigtige kjole endnu, derfor giver det lidt kilder i maven når jeg ser dig i din kjole, hvor jeg dog glæder mig til min er så langt!

Dine menukort er forresten også bare super flotte Betina!

Jamen det går godt med kjolen. Ved jo bevares ikke om der er arbejdet på den siden, men der er jo også stadig 54 dage tilbage :bearhug: :bearhug:

tak for rosen til menukortene. Jeg synes selv de er blevet flotte

0

Del dette indlæg

Så er der sørme købt drikkevarer til receptionen. Har været i Tyskland i dag og har købt stort ind af øl, sodavand og "champagne". Vi va i to forskellige butikker, men kunne desværre ikke få den sædvanligt af gæsterne foretrukne Asti, så med hjælp fra den flinke mand i butikken, fandt vi en anden model. Men da vi ikke kender den, må Lars og jeg nok hellere prøvesmage den her en af dagene :bearhug::hug:

alt i alt ser det faktisk ud som om vi har rimeligt styr på vores arrangement. Vi skal tale med præsten den 5. marts, så der får vi også styr på den del af festlighederne. Så måske når vi det hele alligvel :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og vupti så var der lige sket en hel hel masse.

Jeg har den dybeste respekt for din sviger at hun kan kreere så flot en kjole, den er jo helt fantstisk... Men synes slet ikke at du skrev om wow følelsen var der denne gang?

Flotte menukort, det er smart med rammerne...

Og super krea med den Scrapbog/gæstebog...

Ja det virker til at I er godt med, men det er jo også lige om lidt!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Og vupti så var der lige sket en hel hel masse.

Jeg har den dybeste respekt for din sviger at hun kan kreere så flot en kjole, den er jo helt fantstisk... Men synes slet ikke at du skrev om wow følelsen var der denne gang?

Flotte menukort, det er smart med rammerne...

Og super krea med den Scrapbog/gæstebog...

Ja det virker til at I er godt med, men det er jo også lige om lidt!

:thumbsupsmileyanim:

Næh det har du faktisk ret i at jeg ikke har skrevet om. Det er bare svært når man ikke har et stort spejl at se sig selv i med kjolen på. Men jo, jeg tror da nok at følelsen er der. Det er den i hvert fald til dels når jeg ser på de billeder der er taget fra prøvningen. Men jeg synes det er svært når den ikke er færdig. Den skal jo stadig rettes til i livet, ved brystet og i længden. Derudover mangler den jo at få "bæltet" syet på. Min svigermor kommer igen den første weekend i marts og gør den færdig. Så må jeg tage et spejl med ned i kælderen så jeg kan komme til at den i hel figur. Så skal følelsen såmænd nok komme.

Tak for dine kommentarer til menukortene og vores scrap/gæstebog. Jeg er selv overrasket over min kreativitet :cheerleader3: :cheerleader3: har altid været sikker på at det var min lillesøster der havde fået tildelt al kreativiteten i vores familie.

Ja det er faktisk meget snart og jeg er nødt til at have styr på så meget som muligt nu. Dels fordi sådan er jeg nu engang og dels fordi jeg er tillidsrepræsentant og måske på vej i konflikt. Så er det pludselig mig der er arbejdsgiveren og skal sætte vagtplanen sammen med oversygeplejersken :thumbsupsmileyanim: Så er der ikke tid til småsyslerne omkring brylluppet. Måske jeg skulle skrive til forligsinstitutionen at jeg foreslår de udsætter konflikten med 14 dage. Så er det ikke i vejen for mine bryllupsforberedelser :cheerleader3: :cheerleader3:

i øvrigt har vi inviteret 44 og indtil nu er der kun 8 der mangler at svare, 4 der ikke kommer og 32 der har sagt ja tak :super:

0

Del dette indlæg

UHA UHA!!! når jeg ser der kun er 50 dage til brylluppet, synes jeg pludselig jeg har travlt. Men hvis jeg siger 7 uger, synes jeg pudselig jeg har masser af tid, så jeg tror jeg holder mig til de 7 uger :cheerleader3: :fløjt:

vil prøve at få mig et overblik i løbet af dagen, hvis det er muligt. Jeg havde nemlig dobbeltvagt i onsdags, så jeg har fået mig en uventet fridag :ilovebryllupsklar:

Skal dog lige en tur til Slagelse for at se efter nogle nye sko (ikke bryllupsrealteret, bare et almindeligt behov). Og så tror jeg at jeg skal finde på noget rigtig lækkert til aftensmad, for Lars er blevet godt forkølet og trænger vist til lidt ekstra omsorg og kærlig pleje.

Rigtig god weekend til alle

Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til Mariemus, Frau Bech og Nathasia, nej nu er der ikke længe til og det får da sommerfuglene i maven til at røre lidt på sig :) jeg tror nok vi har styr på planlægningen. Jeg vil i dag prøve at lave en to-do-liste og derudfra må jeg så kunne se om jeg har tænkt på det hele eller om jeg mangler noget. Ved jo heldigvis hvor jeg kan hente hjælp, hvis jeg mangler overblik :thumbsupsmileyanim:

Weekenden er primært blevet brugt på at arbejde, men jeg vandt da en auktion på ebay, så vi nu har fået os en klokke til toastmasteren. Så nu skal jeg bare have spurgt om guldsmeden vil indgravere vores bryllupsdato og initialer på den. Det er så meningen at toasmasteren kan beholde den bagefter, hvis han da vil.

0

Del dette indlæg

Til Mariemus, Frau Bech og Nathasia, nej nu er der ikke længe til og det får da sommerfuglene i maven til at røre lidt på sig :cheerleader3: jeg tror nok vi har styr på planlægningen. Jeg vil i dag prøve at lave en to-do-liste og derudfra må jeg så kunne se om jeg har tænkt på det hele eller om jeg mangler noget. Ved jo heldigvis hvor jeg kan hente hjælp, hvis jeg mangler overblik :thumbsupsmileyanim:

Weekenden er primært blevet brugt på at arbejde, men jeg vandt da en auktion på ebay, så vi nu har fået os en klokke til toastmasteren. Så nu skal jeg bare have spurgt om guldsmeden vil indgravere vores bryllupsdato og initialer på den. Det er så meningen at toasmasteren kan beholde den bagefter, hvis han da vil.

Fedt med klokken! :)

Så længe du føler at der er styr på det hele, ja så kan det ikke gå galt.

For tiden er da godt nok fløjet afsted.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men de sidste to dage har igen stået i arbejdets tegn. Har dog ind imellem alligevel puslet lidt med brylluppet som nærmer sig med ekspresfart.

Min storesøster har for længe siden besluttet at hende og manden vil give os bryllupskagen. Så i mandags skulle jeg så ringe til hende bagerdamen der skulle lave den. Jeg havde tidligere meldt ud at vi godt kunne tænke os at fyldet skulle være tranebær mousse og chokolademousse, så det sagde jeg til hende. Hun kom med en laaang forklaring om at de jo allesammen havde forskellige opskrifter, så bare fordi vi havde smagt det hos en af dem på bryllupsmessen, ja så kunne det ikke blive det samme. Jeg spurgte så hvad hun ville foreslå kunne passe til når nu det andet som passede så godt til overtrækket med sugarpaste ikke kunne bruges. Hun sagde så at hun lavede altid marcipanovertræk. Jeg sagde så at jeg synes at marcipan er noget af det mest afskyelige der findes, men hun sagde at det var sådan hun lavede dem. Jeg blev bare mere og mere ked af det, men ville jo ikke være utaknemmelig nu det jo var en gave og til en billigere pris, så det måtte jeg vel bare acceptere. Jeg bad så om ikke at få en topfigur, da jeg ikke ville have en eller anden papting med tyl på, så hun skulle bare lave roser i farven gammelrosa. Hun svarede så at hun havde bare standard lyserøde roser. Jeg havde bare mest lyst til at sige at jeg så ikke gad at have den ski... kage, men sagde at så måtte hun jo gøre hvad hun kunne for at lave os en kage. Senere samme aften talte jeg så med min søster om det og prøvede på ikke at virke utaknemmlig og alt for skuffet. Men nu er vi jo søstre så hun kunne sagtens høre at jeg ikke var glad. Så nu har hun besluttet at lave den selv :respekt::cheerleader3:

Det kan hun nemlig godt. Så nu har vi bestilt et kagestativ og sugarpaste hos kagekompagniet. Så nu får vi en kage PRÆCIS som vi ønsker os den.

Vi har endda bestilt en topfigur :thumbsupsmileyanim: Lars insisterede på at vi skulle have en topfigur, så han fandt den på somethingblue. Desværre er der åbenbart ikke flere for billedet af den er fjernet, så I må vente med at se den til vi har fået den hjem, så jeg selv kan fotografere den og lægge den ind her.

0

Del dette indlæg

Nå men de sidste to dage har igen stået i arbejdets tegn. Har dog ind imellem alligevel puslet lidt med brylluppet som nærmer sig med ekspresfart.

Min storesøster har for længe siden besluttet at hende og manden vil give os bryllupskagen. Så i mandags skulle jeg så ringe til hende bagerdamen der skulle lave den. Jeg havde tidligere meldt ud at vi godt kunne tænke os at fyldet skulle være tranebær mousse og chokolademousse, så det sagde jeg til hende. Hun kom med en laaang forklaring om at de jo allesammen havde forskellige opskrifter, så bare fordi vi havde smagt det hos en af dem på bryllupsmessen, ja så kunne det ikke blive det samme. Jeg spurgte så hvad hun ville foreslå kunne passe til når nu det andet som passede så godt til overtrækket med sugarpaste ikke kunne bruges. Hun sagde så at hun lavede altid marcipanovertræk. Jeg sagde så at jeg synes at marcipan er noget af det mest afskyelige der findes, men hun sagde at det var sådan hun lavede dem. Jeg blev bare mere og mere ked af det, men ville jo ikke være utaknemmelig nu det jo var en gave og til en billigere pris, så det måtte jeg vel bare acceptere. Jeg bad så om ikke at få en topfigur, da jeg ikke ville have en eller anden papting med tyl på, så hun skulle bare lave roser i farven gammelrosa. Hun svarede så at hun havde bare standard lyserøde roser. Jeg havde bare mest lyst til at sige at jeg så ikke gad at have den ski... kage, men sagde at så måtte hun jo gøre hvad hun kunne for at lave os en kage. Senere samme aften talte jeg så med min søster om det og prøvede på ikke at virke utaknemmlig og alt for skuffet. Men nu er vi jo søstre så hun kunne sagtens høre at jeg ikke var glad. Så nu har hun besluttet at lave den selv :respekt::cheerleader3:

Det kan hun nemlig godt. Så nu har vi bestilt et kagestativ og sugarpaste hos kagekompagniet. Så nu får vi en kage PRÆCIS som vi ønsker os den.

Vi har endda bestilt en topfigur :thumbsupsmileyanim: Lars insisterede på at vi skulle have en topfigur, så han fandt den på somethingblue. Desværre er der åbenbart ikke flere for billedet af den er fjernet, så I må vente med at se den til vi har fået den hjem, så jeg selv kan fotografere den og lægge den ind her.

Ihhh jeg sad undervejs og tænkte, at jeg virkelig ikke håbede, at du havde bestilt kagen der. Hun var da virkelig ikke særlig behjælpelig. Jeg synes, det er fantastisk, at din søster laver kagen og glæder mig til at se den.

0

Del dette indlæg

Min storesøster har for længe siden besluttet at hende og manden vil give os bryllupskagen. Så i mandags skulle jeg så ringe til hende bagerdamen der skulle lave den. Jeg havde tidligere meldt ud at vi godt kunne tænke os at fyldet skulle være tranebær mousse og chokolademousse, så det sagde jeg til hende. Hun kom med en laaang forklaring om at de jo allesammen havde forskellige opskrifter, så bare fordi vi havde smagt det hos en af dem på bryllupsmessen, ja så kunne det ikke blive det samme. Jeg spurgte så hvad hun ville foreslå kunne passe til når nu det andet som passede så godt til overtrækket med sugarpaste ikke kunne bruges. Hun sagde så at hun lavede altid marcipanovertræk. Jeg sagde så at jeg synes at marcipan er noget af det mest afskyelige der findes, men hun sagde at det var sådan hun lavede dem. Jeg blev bare mere og mere ked af det, men ville jo ikke være utaknemmelig nu det jo var en gave og til en billigere pris, så det måtte jeg vel bare acceptere. Jeg bad så om ikke at få en topfigur, da jeg ikke ville have en eller anden papting med tyl på, så hun skulle bare lave roser i farven gammelrosa. Hun svarede så at hun havde bare standard lyserøde roser. Jeg havde bare mest lyst til at sige at jeg så ikke gad at have den ski... kage, men sagde at så måtte hun jo gøre hvad hun kunne for at lave os en kage. Senere samme aften talte jeg så med min søster om det og prøvede på ikke at virke utaknemmlig og alt for skuffet. Men nu er vi jo søstre så hun kunne sagtens høre at jeg ikke var glad. Så nu har hun besluttet at lave den selv :cheerleader3::cheerleader3:

iiih sikke en bagerpaphat :bearhug: alt for kunderne? naaah ikke lige hos den bager...

Men hurra for din søster :respekt: deeejligt hun laver den til jer som I gerne vil ha den :cheerleader3::cheerleader3:

krammer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

undskyld glæmte at skrive hvem jeg er

knus din store søster :thumbsupsmileyanim:

Holda da op :bearhug: det var en overraskelse :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: godt jeg ikke har afsløret alt for meget på denne side

:respekt::cheerleader3: jeg ved jo så lige tilfældigvis at du selv bliver lige så smuk, så der er ingen grund til at blive hjemme :blink:

knus Betina

0

Del dette indlæg

Hej hej hej hej!

Ih for en dejlig søster du har! Tænk at den bager var så konservativ, det får man altså ikke kunder af, men det fandt hun så ud af på den hårde måde!

Og så er du gået i gang med at lave frikadeller og pølsehorn og... Altså så er det jo lige om lidt! Har du ikke totalt kriller i maven?

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer