Guest 310508

Betina og Lars 12/4-08

529 indlæg i dette emne

Så så man lige mig gå i panik!!!!!!!!! ville lige ringe til restauranten for at aftale nærmere om nogle detaljer. Spurgte så efter ham jeg havde booket restauranten ved og fik så besked om at han ikke var der mere :cheerleader3: Jeg talte med en kvinde og hun sagde at det nu var hende der var chefen der. Jeg spurgte så om jeg lige måtte komme ned og tale med hende og det gjorde jeg så. Da jeg kom derned fik vi kaffe og gennemgik arrangementet i detaljer. Alle aftaler er stadig gældende og vi har endvidere talt om nogle flere ting. Så alt i alt blev det en positiv oplevelse. Hun er rigtig sød og meget professionel, så det hele skal nok ende godt..... Jeg har nu givet hende en skriftlig tilbagemelding på hvor mange vi bliver, så nu skulle der være fuldstændig styr på det. Vi blev enige om at jeg selv medbringer blomster, så vi får lige præcis den farve vi gerne vil have. Resten sørger de for ud fra den aftale vi lavede. Så panikken afblæst :toot:

Må til gengæld nu tage straffen for at have været for hurtig ude med fremstillingen af bordkortene. Jeg var jo så dum at skrive navnene på , før folk havde meldt tilbage om de kommer og kartonen slap op, så nu har jeg ikke til alle. Må derfor "desværre" lave nogle nye :cheerleader3::bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HURRA så er min brudekjole færdig og den er bare blevet så vanvittig smuk :cheerleader3: Men da både min storesøster og min store niece snuser rundt herinde, kan jeg ikke lægge billeder ind af den færdige kjole. de skal nemlig ikke se den før den 12.april :cheerleader3:

Vi venter stadig på vores topfigur fra something blue. Jeg håber den kommer i løbet af ugen her.

0

Del dette indlæg

Så så man lige mig gå i panik!!!!!!!!! ville lige ringe til restauranten for at aftale nærmere om nogle detaljer. Spurgte så efter ham jeg havde booket restauranten ved og fik så besked om at han ikke var der mere :bearhug: Jeg talte med en kvinde og hun sagde at det nu var hende der var chefen der. Jeg spurgte så om jeg lige måtte komme ned og tale med hende og det gjorde jeg så. Da jeg kom derned fik vi kaffe og gennemgik arrangementet i detaljer. Alle aftaler er stadig gældende og vi har endvidere talt om nogle flere ting. Så alt i alt blev det en positiv oplevelse. Hun er rigtig sød og meget professionel, så det hele skal nok ende godt..... Jeg har nu givet hende en skriftlig tilbagemelding på hvor mange vi bliver, så nu skulle der være fuldstændig styr på det. Vi blev enige om at jeg selv medbringer blomster, så vi får lige præcis den farve vi gerne vil have. Resten sørger de for ud fra den aftale vi lavede. Så panikken afblæst :boohoo:

Må til gengæld nu tage straffen for at have været for hurtig ude med fremstillingen af bordkortene. Jeg var jo så dum at skrive navnene på , før folk havde meldt tilbage om de kommer og kartonen slap op, så nu har jeg ikke til alle. Må derfor "desværre" lave nogle nye :pokey::)

HURRA så er min brudekjole færdig og den er bare blevet så vanvittig smuk :cheerleader3: Men da både min storesøster og min store niece snuser rundt herinde, kan jeg ikke lægge billeder ind af den færdige kjole. de skal nemlig ikke se den før den 12.april :pokey:

Vi venter stadig på vores topfigur fra something blue. Jeg håber den kommer i løbet af ugen her.

Pueha.. godt der ikk var panik alligevel!!!

Ihh du kan altså ikk bare sige at kjolen er færdig uden billeder!!!!VI VIL SE KJOLE :cheerleader3: VI VIL SE KJOLE :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op der er gang i den her. Det er da helt vildt. Det ser rigtig godt ud det hele.

Super at din søster laver kagen i stedet for hende det-er-da-mig-og-ikke-brudeparret-der-bestemmer-hvordan-kagen-skal-være bageren.

Ærgerligt at der er for mange snushaner...hehe...men så må vi jo vente...tålmodigt...og det er vi ikke kendte for... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Uuuuuhhhh hvor er det bare spændende at følge med herinde!!!! Der er godt nok ikke lang tid tilbage!!! :cheerleader3: Glæder mig til at følge dig det sidste stykke, og til at læse en beretning bagefter....

Er sommerfuglene ved at indfinde sig???

Puha jeg blev helt bange da jeg begyndt at læse om din opringning til feststedet..... Godt det hele løste sig, og at du kan stole på stedet igen!!!!

0

Del dette indlæg

Ihhh Betina, hvor sker der meget herinde :cheerleader3::cheerleader3:

Fedt at der alligevel er styr på feststedet! Det kan lige give panik!!! :pokey:

Jeg stemmer nu også for at vi skal se din kjole!!!! :bearhug::bearhug: HEP HEP HEP!!!

Evt. på en PM :carrot:

Nu er det virkelig snart! Er nerverne i ro??

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg nænnede altså ikke at "straffe" jer søde piger her på BK bare fordi min familie er for nysgerrige. Så her kommer lige et par billeder af kjolen. Jeg skal beklage den dårlige kvalitet. Det kan godt være at min svigermor er en afsindig dygtig skrædder, men fotografering er IKKE hendes stærkeste side. SÅ desværre er der kun 2 billeder der kan bruges resten er for slørede. Det er så til gengæld billeder der er taget imens der endnu kun er nåle i til oplægning og mit ansigtsudtryk klart viser min manglende tiltro til hende som fotograf.

post-29742-1205306787.jpg

0

Del dette indlæg

Så nu har vi efterhånden styr på det hele. Der mangler stadig nogle forberedelser til receptionen, men det regner jeg med at få styr på efter påske når jeg har friweekend. Dene weekend der kommer nu er optaget af andre aktiviteter end bryllupsplanlægning, bortset fra mødet med fotografen på søndag. I weekenden i påsken skal jeg på aftenvagt, men efter der har jeg så heller ikke flere weekendvagter før vi skal giftes. Sommerfuglene er ved at overtage al plads i maven, men det er vel okay her præcis en måned før :cheerleader3:

Vi mangler fortsat at få vores topfigur fra something blue. Synes det er underligt at de skal tage så lang tid. De ting jeg har købt fra USA og England er kommet hurtigere frem end det jeg har købt hos dem...

Venter også på mine sko, men de er blevet sendt, så de bør komme her en af dagene. Hvis jeg er heldig kommer det hele måske en af de næste par dage hvor jeg er hjemme. Det ville være dejligt. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::cheerleader3: 1 måned tilbage :fløjt: :huh:

Ih altså hvor er det spændende!

Din kjole er FIN, jeg synes sagtens at man kan få et godt indtryk af kjolen selvom det på ingen måde er Loller kvalitetsbilleder!

Dejligt at alt var OK med feststedet selvom det var en ny chef, det lyder til at I fik en god snak :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Har lige siddet her og nydt din planlægning.

Hvor er din kjole da elegant :cheerleader3::cheerleader3:

Bordopdækninger er smuk :loveboard: :fløjt:

Kun 1 mdr tilbage :huh::o:cheerleader3:

Det er en helt specile dag for mig, da min nylig afdøde morfar ville have fyldt 82 år.

Jeg håber I får en helt fantastisk dag

Knus fra rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle I skønne BK-piger.

Tusinde tak for jeres komplimenter til min svigermors værk, min skønne brudekjole. Jeg er så glad for jeres ros og får helt tårer i øjnene over jeres tilbagemeldinger. Men okay, det er som om jeg hele tiden får tårer i øjnene for tiden :thumbsupsmileyanim::) Jeg synes jeg har en tendens til at blive mere rørt end jeg plejer.... Og så er billederne endda ikke engang særlig gode, så det er ikke til at se den rigtigt. Men skal gøre mit bedste for en bedre kvalitet på de næste billeder. Den er blevet præcis som jeg gerne ville have den. Det er lidt sjovt, for det ser ud som om bæltet er en anden farve, men det er lavet af præcis samme stof som selve kjolen og jeg kan nu se at det betalte sig at søge det i meste af København efter det helt rigtige spænde til bæltet. Lars glæder sig til at se den og har da også tilbudt at tage nogle bedre billeder af den end dem hans mor har taget :) :) har dog takket pænt nej og sagt at han må vente med at se den, selvom han er en rigtig dygtig fotograf.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer