Guest 310508

Betina og Lars 12/4-08

529 indlæg i dette emne

Ihh nu er der virkelig ikke lang tid igen!!!

Føler du i er klar?

Knus Nathasia

mentalt er jeg fuldstændig klar.... jeg kan næsten ikke vente længere og er nået til den tid, hvor jeg hele tiden får tårer i øjnene når jeg tænker på dagen :thumbsupsmileyanim:

jer tror nok at vi har styr på det meste. De fleste af de sidste ting vi mangler er noget vi først kan ordne lige op til brylluppet. Vi skal dog have lavet en aftale med blomsterhandleren om at mødes 14 dage inden for at bestille min brudebuket. Lars har pludselig fundet på at han ikke selv kan finde ud af det. Jeg tror nok at jeg vil have en lille buket primært bestående af den rose der hedder cool water. Den er helt perfekt til vores farvetema og helt afsindig smuk. Desværre kan jeg ikke lige finde det bedste billede af den, men håber man kan få en fornemmelse når man ser den her.

post-29742-1205487555.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har arbejdet som en gal den sidste tid og især den sidste uge. Der ahr været så travlt på afdelingen at det har været alt for meget. Der bliver simpelthen nødt til at ske forberinger i normeringen ellers ender det glat. Når selv vi gamle rotter synes det er i overkanten, så er den altså virkelig gal. Nå men i dag har jeg så fri og vågner så naturligvis tidligt. Lars skulle på arbejdet ,men vi nåede dog at hygge lidt inden. Desværre er jeg nu ramt af forkølelse :thumbsupsmileyanim: højre næsebor et helt lukket og alligvel render det med tyndt sjask... Så egentlig burde humøret dale, men det gør det ikke. Postmand Per har åbenbart haft fri for leveringer til Mies varemodtagelse og har fundet vej til Korsør :biggrin::)

han kom i hvertfald med mine fiiiiiine sko

post-29742-1205488150.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih, fine fine sko :biggrin:

Hvor dejligt at hr postmand lige kunne finde tid til at komme forbi dig :thumbsupsmileyanim:

Tak :denmarkflag: ja Mie holder ham jo ellers i sving det meste af tiden :denmarkflag: :denmarkflag:

hov hov :) fine sko :):)

:cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:

Total god humor - følte du dig truffet, Mie?

NEEEEEEEEEEEEJ DA!! :denmarkflag:

Nej, det tænkte jeg nok...det er der jo heller ingen grund til b163.gif

0

Del dette indlæg

ja men Mie er det da løgn..... :)

mange tak endnu engang for komplimenterne til min kjole på trods af ringe billedekvalitet og bøvet ansigtsudtryk. Jeg er også helt vild med mine sko og er næsten nået til den beslutning at jeg slet ikke vil bruge de andre. Men nu må vi se

0

Del dette indlæg

Sidder iøvrigt her og kæmper for at holde mig vågen. Vi blev poltet i går :cheerleader3: Vi havde begge en fantastisk dag og aften. Se under emnet polterabend under vi blev poltet :-) for mere information. Jeg kan kun sige, hold fast hvor er det sjovt.... er villig til at gifte mig med Lars igen, for at komme på endnu en ploterabend. .Det kan selvfølgelig godt være at pigerne ikke gider at planlægge endnu en polterabend ;) Men de skal i hvertfald have et STORT TAK for den fantastiske dag. Den var lige sådan som jeg kunne ønske mig. Jeg kan kun sige, GLÆD JER!!!!!!

Og så har vi i dag holdt møde med vores fotograf. Han kom forbi som aftalt i dag og vi fik os en snak om lokationen, tidsrammen og vores ønsker for billederne. Så det lover godt for vores fotodokumentation af vores bryllup :)

0

Del dette indlæg

Sidder iøvrigt her og kæmper for at holde mig vågen. Vi blev poltet i går :cheerleader3: Vi havde begge en fantastisk dag og aften. Se under emnet polterabend under vi blev poltet :-) for mere information. Jeg kan kun sige, hold fast hvor er det sjovt.... er villig til at gifte mig med Lars igen, for at komme på endnu en ploterabend. .Det kan selvfølgelig godt være at pigerne ikke gider at planlægge endnu en polterabend ;) Men de skal i hvertfald have et STORT TAK for den fantastiske dag. Den var lige sådan som jeg kunne ønske mig. Jeg kan kun sige, GLÆD JER!!!!!!

Og så har vi i dag holdt møde med vores fotograf. Han kom forbi som aftalt i dag og vi fik os en snak om lokationen, tidsrammen og vores ønsker for billederne. Så det lover godt for vores fotodokumentation af vores bryllup :)

Ihhh, det lyder vel nok som en vellykket polterabend - suser straks ind i den anden tråd og kigger :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige været på rundtur i min egen tråd og kom til at grine lidt. Sætter lige prøvekjolen op ved siden af den rigtige kjole.

Tænk at denne post-29742-1205781189.jpg kunne blive til denne post-29742-1205781228.jpg

Ja...det er det der er så fantastisk ved at få syet sin kjole - alt den den udvikler sig til, fra stort set ingenting :)

Nogen gange kan jeg godt misunde Jer der har fået/får syet kjolen...men på den anden side, er jeg ikke sikker på at jeg ville have nerverne til at tro på at det bare endte med at blive MIN kjole...hehe!

...og igen: Den er bare SÅ flot til dig den kjole :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja slut resultatet er bare så smukt og al :) til svigermor....hun har virkelig styr på symaskinen.

Synes det er så fedt at den kjole er sådan 100% homemade og skal nok få nogle kæber til at falde til gulvet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Chrisling, Nynnem og Kejzer

1000 tak for komplimenterne til min kjole. Jeg synes også selv den er blevet vildt flot og er så stolt af min svigermor. Nok er hun tidligere skrædder, men det er mange mange år siden hun har syet på den måde og hun har aldrig syet noget der minder om min brudekjole. Hun er dog altid igang med at sy noget. Enten til sig selv, til sine børnebørn eller noget patchwork-halløj.

Jeg har godt nok også været bekymret undervejs, da min kjole jo på ingen måder ligner det mønster jeg i sin tid købte og som vi skulle arbejde ud fra. Jeg ville også have snøre i ryggen i stedet for knapper, men hun har klaret det alt sammen til perfektion. Så den er blevet lige som jeg havde drømt om :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

ØV ØV ØV.. det viser sig at vi alligevel ikke kan få den topfigur som vi havde bestilt hos something blue. Desværre har der været en del bøvl med bestillingen og jeg kan ikke påstå at jeg er tilfreds med servicen derfra. Der er sket nogle fejl, men i dag har de så rettet op på det ved at tilbyde os en anden topfigur. Det er vi dog ikke interesseret i, så nu regner vi med at få vores penge tilbage og så vil vi forsøge at finde en topfigur et andet sted.

0

Del dette indlæg

Øv hvor irriterende :thumbsupsmileyanim: Vi har endnu ikke besluttet os for om vi skal sidde ved borde i grupper på 8 eller om vi skal lave et traditionelt hestesko bord, så derfor er vi naturligvis heller ikke begyndt at lave bordplan endnu. I dag kom så en svigerinde til Lars med ønske om at de gerne vil sidde sammen med nogle bestemte gæster :bestwishes::bestwishes: Havde egentlig ikke tænkt over om de skulle det, men nu har jeg det bare sådan at det skal de ikke.... Ved godt det er barnligt at have det sådan, men jeg gider bare ikke at gæsterne begynder at komme med krav til hvem de vil sidde sammen med.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer