Guest 310508

Betina og Lars 12/4-08

529 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

I kurvene er der indtil nu, tictac, bind, trusseindlæg, lommetørklæder, deo-spray, vatpinde og en børnesikret æske med panodiler. Der mangler stadig sikkerhedsnåle, plaster, nogle engangs tandbørster, en kam og lidt håndcreme. Har I forslag så bare send dem til mig :thumbsupsmileyanim:

Hvad med hårnåle, hårspray, tandtråd, tandstikker....? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

I kurvene er der indtil nu, tictac, bind, trusseindlæg, lommetørklæder, deo-spray, vatpinde og en børnesikret æske med panodiler. Der mangler stadig sikkerhedsnåle, plaster, nogle engangs tandbørster, en kam og lidt håndcreme. Har I forslag så bare send dem til mig :thumbsupsmileyanim:

Hvad med hårnåle, hårspray, tandtråd, tandstikker....? :thumbsupsmileyanim:

og selvfølgelig er det dig der igen kommer med idéer til :thumbsupsmileyanim: har i dag købt tandstikkere og sygrej i søstrene Grene. Men vil prøve at huske hårspray og hårnåle næste gang butikkerne åbner.

God påske

:easter1:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super cool med de toilet kurve.. Mon den går hos mig.. :thumbsupsmileyanim:

Dine bordkort er rigtig smukke, enkel og elegante.. :thumbsupsmileyanim:

Super fede ting du har købt hos vitro, flot farve bordløbere, og fed topfigur :thumbsupsmileyanim:

Toiletkurverne er så en af de ting jeg endnu ikke har informeret Lars om. Han er i Holland lige nu og kommer hjem i aften. Så viser jeg ham nok kurvene en af dagene når de er klar og så satser jeg på han vil kunne se det smarte i dem :balloons:

Tak for rosen til vores bordkort, de ander blev ligesom for meget når nu jeg har købt bordløber.

Og det bedste af det hele er, at topfiguren kostede lige præcis næsten ingenting på vitro.dk

0

Del dette indlæg

Hvad med hårnåle, hårspray, tandtråd, tandstikker....? :balloons:

og selvfølgelig er det dig der igen kommer med idéer til :balloons: har i dag købt tandstikkere og sygrej i søstrene Grene. Men vil prøve at huske hårspray og hårnåle næste gang butikkerne åbner.

God påske

Årh ja, sygrej er en rigtig god idé :thumbsupsmileyanim:

Hvad med tamponer?

...kun i kurven til dametoilettet selvfølgelig :thumbsupsmileyanim:

...er der tandpasta til engangstandbørsterne?

Hehe - du burde næsten informere om at damerne ikke behøver at tage tasker med ;)

0

Del dette indlæg

I kurvene er der indtil nu, tictac, bind, trusseindlæg, lommetørklæder, deo-spray, vatpinde og en børnesikret æske med panodiler. Der mangler stadig sikkerhedsnåle, plaster, nogle engangs tandbørster, en kam og lidt håndcreme. Har I forslag så bare send dem til mig :tunge:

Hvad med hårnåle, hårspray, tandtråd, tandstikker....? :)

og selvfølgelig er det dig der igen kommer med idéer til :) har i dag købt tandstikkere og sygrej i søstrene Grene. Men vil prøve at huske hårspray og hårnåle næste gang butikkerne åbner.

God påske

Årh ja, sygrej er en rigtig god idé -HAHA-

Hvad med tamponer?

...kun i kurven til dametoilettet selvfølgelig :heart:

...er der tandpasta til engangstandbørsterne?

Hehe - du burde næsten informere om at damerne ikke behøver at tage tasker med ;)

Der er tandpasta på tandbørsterne :) Ja det der med tamponer skal selvfølgelig også huskes. Beholdningen var bare tom, så det står også på indkøbslisten til når butikkerne åbner igen og jeg IKKE er på arbejdet

0

Del dette indlæg

ÅHHHHHH nej!!!! har haft mareridt to gange i nat.

Først drømte jeg at min søster som skal søætte mit hår, blev ved med at blive væk. Så det endte med at min far ville sætte mit hår. Han satte en masse hår op på toppen af mit hovede og satte så nogle store langstilkede roser i, som han fandt i stuen. Stilkene stak ud bagved og så sagde han at dem ville han bare klippe af til sidst...... Uha mit hjerte bankede voldsomt da jeg vågnede :):lol: :lol: :lol:

Den anden var lidt værre. Lars har nogle onkler som i virkeligheden slet ikke er inviteret, da vi kun har inviteret de allernærmeste familiemedlemmer og dette includerer ikke vores fastre, tanter, mostre og onkler. Nå men de her onkler (som jeg endnu ikke har mødt i virkeligheden) dukkede altså op her i vores hus inden vielsen. Den ene havde sin søn med, en irriterende 10 årig komplet umulig dreng. Han tog straks en stor saks og klippede i mit slør, for det havde han hørt at man skulle gøre til bryllupper. Jeg begyndte at græde, men onklerne kom i tanke om at han jo havde ret, så de begyndte også at hive i mit slør. Jeg flygtede og ville så se om jeg kunne låne et nyt slør til at have på i kirken, så jeg løb op til dem på 4. sal for at høre om hun havde et jeg kunne låne (vi bor altså i en villa og der er kun en etage :) ), nå men hun havde noget jeg kunne bruge, men jeg syntes mest det lignede en kappe og sagde nej tak til at låne den, for så ville jeg komme til at ligne "Den kutteklædte hævner" :tunge: Så jeg løb videre. Ville bare finde Lars så han kunne trøste mig fordi jeg græd så meget, men fik så skæld ud af en fremmed dame, for gommen må jo ikke se bruden inden vielsen....... og så vågnede jeg og undrede mig over der slet ikke var vådt på hovedpuden, nu jeg havde grædt så meget

-HAHA-:heart::) :) :)

så er der altså langt tid igen med 3 uger, hvis nætterne skal være sådan :lol: :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-:heart: 20 DAGE :):)

Sikke træls med de mareridt! Desværre tror jeg det er helt naturligt. Jeg har i hvertfald haft et par stykker.

Mon man forbereder sig underbevidst om at noget kan gå galt??? (nok ikke så drastisk, men alligevel.)

Men jeg er nu sikker på at i får et problemfrit bryllup :tunge:

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløjsa, så fik jeg mig opdateret i din tråd :smilie_oster05:

0m 20 dage går det løs, helt vildt!

Sikke mange fine ting du har gang i! Og hvis jeg ikke har sagt det før, så kommer det her:

Super flot kjole

Jeg syr en del selv, og det er bare så fedt at stå med det endelige resultat (når det er blevet godt -og det er det i hvert fald!)

Det er de mærkeligste ting man kan drømme. Jeg er den type, hvor vækkeuret ringer MAAAAAANGE gange om morgenen, og mellem den ringer, får jeg godt nok også drømt de mest underligste ting -både gode ting, men også dårlige (bryllups)ting...øvøv!

Håber at din kære forlovede kan se fidusen i toiletkurvene -for det er en genial idé!

Knus Pjuske

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er faktisk lige om lidt...... Nu er frikadellebeholdningen forøget med 120 stk. Det er så min plan at lave en stak miniature-pizzaer i morgen. Så mangler vi kun at lave sandwich, men de skal jo først laves i sidste øjeblik. Der skal købes chips og gulerødder og agurker der skal skæres i stænger, men det bliver også først lige i sidste øjeblik. Så jeg tror ikke der er så meget mere der skal forberedes til receptionen :thumbsupsmileyanim:

Vi mangler fortsat at lave bordplan. Det er som om vi ikke rigtig kan få taget hul på opgaven. Men heldigvis har forligsinstitutionen netop udsat strejken med 14 dage, så nu strejker vi aller tidligst den 15.04.08 og mest sandsynligt den 21.04.08. Så nu har jeg mulighed for at holde ferie i dagene op til brylluppet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er brudebuketten, brystbuketterne og blomsterne til pigerne bestilt :toot: jeg er sikker på det bliver rigtig fint. Vi skal af med 600,-kr for buketten, 45,-kr for hver brystbuket og så ved vi endnu ikke hvad vi skal betale for pigernes blomster. Vi bestiller også blomsterne til bordene der, for vi har bare fået så fin service :griner:-

0

Del dette indlæg

Har lige prøvet min kjole igen og den er stadig super :huh: Det var faktisk første gang jeg prøvede at sidde ned med den på... Det lykkedes heldigvis ganske fint :thumbsupsmileyanim: Det var så også første gang min lillesøster så den. Hun skal sætte mit hår, så det var derfor hun fik lov til at se den, så hun kan planlægge hvordan min frisure skal være. Uha det er meget snart nu og jeg glæder mig rigtig meget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer