Guest 310508

Betina og Lars 12/4-08

529 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uhhhhh...3 dage tilbage! Hvor vildt!!! :):):)

Glæder mig ustryligt til billeder og beretning...wheeee!

...og mht vejret - det kan nå at ændre sig maaaaange gange inden på lørdag, og de sagde i vejrudsigten at det var meget usikkert med vejret på lørdag - måske bliver det regn, måskebliver det tørt medsol. Og skulle det regne, så finder I nok en løsning...det er ikke det der skalafgøre om I får et dejligt bryllup eller ej. Er der ikke også noget med at regn på dagen bringer held i ægteskabet?

:) OM 3 DAGE SKAL BETINA GIIIFTES :)

:pokey: OM 3 DAGE SKAL BETINA GIIIFTES :help:

:hug: OM 3 DAGE SKAL BETINA GIIIFTES :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu varer det godt nok ikke længe :) kan ikke helt forstå hvor tiden er blevet af. Troede jeg ville føle mig stresset her få dage før, men jeg føler mig FULDSTÆNDIG ROLIG... Det lykkedes mig at blive færdig på arbejdet omkring kl 14, så jeg smuttede hurtigt til Glostrup for at samle min far op, så vi kunne komme en tur i metro. Der fik jeg købt papirsdaug til bordene til receptionen og de fleste af de ting vi manglede at købe. resten kan først købes på fredag. Vil trods alt gerne have brød der er rimelig nyt til vores sandwich. Var her til aften nede i restauranten for at aflevere bordplanen og alt det der pynte-halløj til bordene. Hun var vældig imponeret og fuldstændig vild med vores toiletkurve. Menukortene fik hende nærmest til at klappe af begejstring, så jeg vil tro der bliver hugget en del idéer der vi lblive givet videre til den kommende svigerdatter. Så tak til alle jer der har inspireret mig herinde på BK.

Jeg har også fået bestilt en masse roser. Dels til brudepigernes små kurve og dels til vaserne der skal stå på bordene, da jeg har valgt selv at stå for dem, så de passer til vores farver.

Glemte vist at sige, at hun også var vild med vores engangskameraer. Jeg har pillet det grimme gule pap af som var på dem og har lavet nye i hvidt karton. Har med guld tal sat datoen på og så de "klistermærke-ringe" som er gennemgående i vores materiale.

I morgen skal jeg have ordnet negle på hænder og fødder. Ellers skal jeg ikke lave en disse.... hvis man altså ser bort fra at huset trænger til en mindre omgang rengøring, tøjbunken skal fjernes og så er der jo også liiiiiige noget tøj der skal stryges. Men ellers skal jeg vist ikke lave noget :)

hmmmmm.... synes nu der var noet jeg skulle?????? Nåh jo, lave bryllupsplanlægning :) :)

Heldigvis er der jo ikke så meget der mangler, men må vel bruge lidt tid på at få mig et egentligt overblik.

Tusinde tak til jer alle der glæder jer med os. Jeg skal nok forsøge at lave beretning så hurtigt som muligt.

Knus Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi i fuld gang med de sidste forberedelser. Jeg har netop smurt 300 sandwichs :thumbsupsmileyanim: Lige nu har jeg en, synes jeg selv, velfortjent pause, inden jeg skal i gang med at skrælle gulerødder og skære agurker ud. Lars er ved at støvsuge bilen, inden han skal ned og have den vasket. Tror nok at vi har styr på det og venter lig nu på at min veninde og hendes mand kommer med de borde vi har lejet til receptionen. Begynder at få lidt sommerfugle i maven, men er indtil videre forsat meget rolig. Men spørg mig igen ved 21-tiden og svaret vil sikkert være et andet :cheerleader3: Glæder mig til at se hvem der dukker op i morgen i kirken og til at se alle vores gæster i deres fineste tøj. Men jeg glæder mig også til at se min brudebuket, for jeg har i dag hentet nogle blomster jeg skal have i håret og de matcher til buketten. Men allermest glæder jeg mig til at skulle mødes med Lars i kirken. Jeg har ikke set ham med hele hans bryllups-outfit på og han har jo heller ikke set mig med mit, så det bliver spændende hvordan vi reagerer. Jeg ser så meget frem til at skulle blive hans hustru og får helt tårer i øjnene af glæde ved tanken.

Nå men jeg må vel hellere igang igen. Ha' en rigtig god fredag.

Knus Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::):cheerleader3::toot::):rolleyes::shooter::shooter::td:

Jeg håber at I får den mest VIDUNDERLIGE dag nogen sinde!

:kiss:

Redigeret af FrauBech
0

Del dette indlæg

Uhhhh, så oprandt dagen :thumbsupsmileyanim:

:):cheerleader3::toot: TIL LYKKE MED BRYLLUPSDAGEN :):rolleyes::shooter:

Jeg håber I får en fantastisk dag, med glade gæster og uforglemmelige minder.

Glæder mig som et lille barn til billeder og beretning :cheerleader3:

...og solen skinner her i Søborg...gør den mon også det hos jer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste Betina. :)

Jeg håber og tror at i lige nu (19.26) sidder i jeres dejlige lokale, ved jeres smukt pyntede bord og nyder jeres bryllup. :cheerleader3:

Glæder mig rigtig meget til at læse din beretning og se jeres billeder. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer