Guest 310508

Betina og Lars 12/4-08

529 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Da vi kom ud af kirken, stod mine kolleger fra børneafdelingen klar til at tage imod os. Det vakte stor glæde hos os og stor morskab hos vores gæster. En enkelt overvejede om det mon var fordi vi ventede barn at de stod med sutteflaskerne, men jeg spurgte så om han havde overvejet, at det var fordi jeg var på en børneafdeling... hans reaktion så sådan ud :rolleyes::) :)

post-29742-1208498272.jpg

0

Del dette indlæg

Efter vi havde fået hilst på alle vores gæster, begyndte vi at pakke gaver op. Der var helt utroligt mange. Mange flere end vi overhovedet havde fantasi til at forestille os at vi skulle få. Vi måtte dog afbryde oppakningen af gaverne for at skære kagen for. Det foregik ude i vores køkken og der var bare mange mennesker. Fotografen der tog dette billede, fik en plads bagved os, men så snart som muligt kommer der billeder forfra også.

post-29742-1208498821.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her var så lidt flere billeder fra vores helt fantastiske dag. Desværre har jeg temmelig travlt i disse dage. Jeg er Meget travl optaget af konflikten i sundhedskartellet og arbejder ca 10-12 timer i døgnet for tiden, så derfor har jeg ikke så meget tid til at opdatere min tråd og sætte billeder ind. Men jeg skal nok vende stærkt tilbage. Jeg har dog fri her i weekenden (mod at jeg kan fanges på telefonen døgnet rundt), så vi skal på en mini-honeymoon. Vi har givet hinanden en tur til en ferielejlighed i Søndervig ved Vesterhavet. Så der kører vi til om et par timer. Så har vi tid til at nyde hinanden, for der har været temmelig meget at se til i ugen der snart er gået siden vore helt ubeskrivelig fantstiske dag.

0

Del dette indlæg

WUIII - beretning :cheerleader3::rolleyes::7himmel::bunny_4:

Hvor er det bare dejligt at høre, at i havde en fantastisk dag - og hvor ser i bare dejlige ud....

Dit hår er bare supersmukt og kagen ser bare lækker ud (kan godt lide billedet, hvor det står og fylder hele køleskabet :thumbsupsmileyanim: ).

Det er også en rigtig flot brudebuket, som Lars har fået bestilt.

Jeg er altså helt vild med traditionen, hvor kolleger o.lign står klar ude foran kirken når brudeparret kommer ud - og jeres er ingen undtagelse...

Hmmm - gad vide om der er nogen der gør det samme for os ??? - det skulle så enten være dagplejerne eller michaels fodboldvenner (hvilket jeg tvivler på !!) Nå, :bunny_4:

Kan godt lide, at de troede du var gravid !!! (kan ikke lige huske hvem det var der sagde det :griner:- )

Jeg glæder mig til at høre resten af beretningen - samt se MASSER af billeder !!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må iøvrigt beklage at jeg ikke holder min tråd opdateret for tiden, men jeg er meget optaget af konflikten, da jeg er tillidsrepræsentant og suppleant for fællestillidsrepræsentanten og derfor str for nødberedskabet i man egen afdeling, samt i 6 andre afdelinger. Men lover at jeg nok skal vende tilbage, når konflikten er overstået.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billedet her er taget ved restauranten vi holdt festen på. Vi var bare så heldige med vejret og fik den smukkeste solnedgang, hvilket var et oplagt kodak-moment :respekt:

post-29742-1208976910.jpg

Nøj hvor smukt :respekt:

Et forsinket, men kæmpe stort tillykke med dagen!! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Ih Uh altså sikke en fantastisk dag!

Det er nogle dejlige billeder og du ser FANTASTISK ud! Er det samme søster der sætter dit hår som bagte kagen? For så er hun jo helt vildt krea! Håret ser virkelig flot ud og kagen ser totalt lækker ud!!!!

Ih hvor jeg jeg glad for at I havde så fantastisk en dag! Jeg glæder mig SÅ meget til min!

0

Del dette indlæg

Havde tænkt mig at skulle lave beretningen når strejken var overstået, men tilsyneladende holder den aldrig op :biggrin: så jeg håber på at få tid til at skrive den i morgen aften. Har desværre ikke så meget fritid for tiden, så derfor kniber det med at følge med i jeres tråde, det er bestem ikke af manglende interesse. Vender stærkt tilbage, men ønsker her en fortsat god fornøjelse med planlægningerne.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer