Sign in to follow this  
Followers 0
nynnem

Har fået målt min fedtprocent......

3 posts in this topic

Var i dag i mit lokale shoppingcenter og der stod der nogen fra et fitness center og tilbød at måle ens fedtprocent.

Fint tænkte jeg det er gratis så hvorfor ikke og det kunne jo være meget sjovt at vide. Og jeg skal alligevel til at svede lidt for at få lidt kg væk fra måsen!!

Jeg hoppe op på vægten og den rumster lidt og ud kommer et lille stykke papir med tal. Manden fra fitness centret viser mig sedlen og fortæller mig, hvad der står af tal...... ja meget fint jeg kan godt selv finde ud af at læse tal, men hvad betyder de???

Da køen af mennesker er lang fik jeg bare sedlen og ellers afvide at jeg kunne melde mig ind til x-antal kroner.

Nu står jeg så er mega frustreret over ikke at vide om jeg er mega usund eller bare ganske normal.

Er der nogen der kender noget som helst til alt det med fedt procent, så må de meget gerne give deres besyvne på min lille og meget frusterende lap papir!!!

På forhånd tak

Anne

Edited by nynnem
0

Annonce ♥

Hej Anne

Sender dig lige en PM ;) - man er vel uddannet fitnessinstruktør og har selv brugt de hersens vægte

Hej Dolphin,

Jeg kan simpelthen ikke forstå, at de der "vægte" kan være pålidelige mht. fedtprocent.... Er den eneste pålidelige måde ikke at hive tangen frem?

Edited by MetteAaby
0