Chrisling

Min fantastiske kjole fra Benjamin Roberts!

13 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen nødt til at dele min fantastiske kjole med Jer...jeg er håbløst forelsket :griner:-

Vidunderet er en 2008 Benjamin Roberts-model, med det meget romantiske navn: 951 :unsure:

Den blev min i mandags...

Vil I have lidt billeder?

post-25448-1194286184.jpg

post-25448-1194285727.jpg

post-25448-1194285992.jpg

post-25448-1194285875.jpg

Slør og blondehalsbåndet har jeg også valgt til :cheerleader3:

Paint forvrænger desværre billederne lidt, kjolen ser meget skinnende ud (det er den ikke), og man kan slet ikke se alle de smukke detaljer...eller farven for den sags skyld, kjolen er champagne farvet.

I får derfor også lige et par billeder, fra første gang jeg prøvede den - de billeder er taget i dagslys, så der ser man kjolen lidt bedre. Og så også et par model-billeder:

post-25448-1191869361.jpgpost-25448-1191869578.jpg

broberts1.jpgpost-25448-1191951363.jpg

Hvad synes I?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Chris

Jeg var sikker paa, at jeg allerede havde svaret i denne traad i eftermiddags..naa mystisk!

Jeg ville bare sige, at den kjole bare er saa FLOT - bliver helt misundelig :unsure::griner:-

Kan godt forstaa, at du gerne vil vise billederne frem igen og igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg vil altid gerne se brudekjoler og da i særdeleshed når jeg kan se den lykkelige brud med den på. Og når det så er så smuk en brud som dig med den kjole på, ja så bare kom med billederne :griner:- ja det er fatisk lidt sjovt at den pludeslig ser blank ud. Jeg har jo set den på din planlægningstråd fra den første prøve og blev derfor overrasket da jeg så den igen og den var så blank. Men jeg tænkte at det nok havde noget med belysningen at gøre. Men for søren da hvor den klæder dig godt. Det gør det hele, slør, kjole og halsbånd :unsure:

Redigeret af 310508
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget meget smuk...og meget 2008-stilen.

Jeg synes generelt herinde, når man ser billeder af de kommende brude, at de er meget flottere i kjolerne end dem på modellerne fra firmaerne. Måske fordi når man finder den rigtige kjole, giver man den et naturligt skønhedsløft?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer