snartbrud

Langthårsopsætning og slør - hjælp mig

18 indlæg i dette emne

Er der ikke nogle af jer der har prøvet eller har set hvad man kan gøre når man gerne vil have sit lange hår slået ud, men stadig også vil have slør på. Jeg vil jo helst ikke at sløret dækker alt håret men det skal heller ikke ligne at sløret sådan pludselig kommer ud under hvis i forstår.... ;)

Sætter lige billeder ind af de frisurer der minder mest om den jeg vil have. Sæt meget gerne billeder ind hvis du havde dit hår sådan til dit bryllup.

post-30616-1195040541.jpgpost-30616-1195040525.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sikker på hvad det præcis er du mener, men jeg har dette billede som ligesom guider hvordan man kan sætte et kam-slør på... Og det kan bruges i både kort og langt hår, sat op eller hængende...

Håber det hjalp bare lidt

Xaksia

post-20300-1195046781.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er ikke sikker på hvad det præcis er du mener, men jeg har dette billede som ligesom guider hvordan man kan sætte et kam-slør på... Og det kan bruges i både kort og langt hår, sat op eller hængende...

Håber det hjalp bare lidt

Xaksia

Aha, det var et godt tip. Det jeg mener er at hvis jeg sætter sløret oven på hovedet vil man ikke kunne se krøllerne i håret under - og hvis jeg sætter sløret under krøllerne vil det "drukne" sløret. Måske er det bare et spørgsmål om hvilket slør man vælger....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kommer meget an på hvilket slør du vælger - jeg har selv valgt et meget transperant, enkelt-laget slør, på den måde kan man stadig se alle de smukke detaljer på kjolen, selvom jeg har slør på. Det samme må gøre sig gældende med frisuren ;)

Fandt lidt til dig :thumbsupsmileyanim:

options_photo_4.jpg7759_1.JPG

photosession01.jpgmy-homemade-veil.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pas på med ikke at få sløret for højt op på hovedet....det kan godt være rigtig trels og tungt at ha´ på en hel dag!!!

Jeg sætter lige et par billeder ind fra vores store dag....jeg tror det er det du mener!!!

Det blæser lidt...men det sad altså lige!!!

post-28432-1195157926.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer