Posted November 20, 2007 · Report post Hej alle sammen Det kan da godt ske, at dette emne passe bedre ind et andet sted, men nu bliver det altså her.... Jeg skal i forbindelse med min uddannelse på Syddansk Universitet i Kolding gennemføre et antal interviews med nygifte kvinder om forbrug i forbindelse med deres eget bryllup (tema). Jeg har derfor brug for hjælp! Så har du lyst til at deltage i et interview, der omhandler valget af bryllupskage (emnet) vil jeg meget gerne høre fra dig. Interviewet forventes at vare ca. 45 minutter og det vil komme til at foregå enten i Århus eller Kolding. Interviewet vil kunne blive læst af andre end mig, men udskriften vil blive anonymiseret, så dit navn og din identitet ikke vil være genkendelig af andre. For at mine empiridata kan anvendes, vil jeg lige pointere, at det er vigtigt, at du er blevet gift inden for de sidste 3 år og endvidere er det også vigtigt, at du selv har været med til at vælge/købe din bryllupskage eller at du selv har haft specielle overvejelser vedr. din bryllupskage, således at vi har noget at snakke om Hvis du vil vide mere, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig på min mail amanguyen@gmail.com eller min underviser, lektor Elin Brandi Sørensen på tlf. 65 50 13 63 og e-mail adr. eso@sam.sdu.dk Med venlig hilsen Amanda Nguyen Studerende ved Syddansk Universitet i Kolding HA-ENIN, 5. semester 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 20, 2007 · Report post Hej amanda. Ville super gerne hjælpe dig, men skal først giftes til september. Ærgerligt ærgerligt. Men ved godt hvor vigtigt det er at få folk til at hjælpe med interviews. Jeg læser selv HD på Syddansk i Kolding. Så min opfordring til de brude der er blevet gift inden for de sidste 3 år må være, at I skal bruge de 45 min det tager og hjælpe Amanda med hendes opgave. Pøj pøj med projektet. Hilsen Anne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2007 · Report post Jeg vil meget gerne hjælpe dig, men jeg bor i Kbh, og har ikke mulighed for at komme til Århus eller Kolding... Men hvis du kommer forbi hovedstaden, må du endelig sige til. Vi blev gift i juli 2007, og vi arrangerede alt selv! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2007 · Report post Hvis det også gælder hvis kagen blev lavet privat, kan du bare sige til...... Blev gift 23. juni 2007 og bor på Djursland. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2007 · Report post Hej Amanda, Jeg deltager gerne i undersøgelsen, men jeg ved ikke, om du kan bruge mig, da jeg selv lavede min bryllupskage. Jeg bor på Sjælland, men kommer ind imellem til Jylland for at besøge venner og familie, så det bør være muligt at kunne mødes. Maja 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2007 · Report post Hej Amanda,Jeg deltager gerne i undersøgelsen, men jeg ved ikke, om du kan bruge mig, da jeg selv lavede min bryllupskage. Jeg bor på Sjælland, men kommer ind imellem til Jylland for at besøge venner og familie, så det bør være muligt at kunne mødes. Maja Hej Maja Jeg har lige sendt en PM til dig - men er dog ikke sikker på at du har modtaget den... men som sagt - det er top nice, at du har lyst til at hjælpe mig med min opgave det betyder slet ikke noget, at du selv har lavet din bryllupskage - vigtigt for mig er, at du har haft nogle overvejelser vedr. valget af din bryllupskage ;) ... hvornår har du tid til at mødes med mig? - Amanda 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2007 · Report post Hvis det også gælder hvis kagen blev lavet privat, kan du bare sige til......Blev gift 23. juni 2007 og bor på Djursland. Hej Vivian Det har ingen betydning, at du selv har lavet din bryllupskage... vigtigt for mig er at du har haft nogle overvejelser vedr. valget af din kage således at vi har noget at snakke om .. hvornår har du evt. tid til at møde med mig her i Århus? Jeg kan selvfølgelig også tage ud til dig - Amanda 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2007 · Report post Hej Ved ikke om jeg kan bruges. Skal først giftes d. 6.9.08. Vi får vores forlover til at lave vores kage som bliver meget utraditionel, da det bliver en italiensk dessert kage, hvor vi henter creme selv i Italien. Lavede bryllupskage til vores forlovers bryllup. Bor I fredericia Email: thorhauge@nielsen.mail.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites