Sign in to follow this  
Followers 0
missC

Hvad var det første, I købte til jeres bryllup?

42 posts in this topic

Titlen giver jo lidt sig selv... :denmarkflag:

Jeg har som det allerførst købt et smykke på ebay - det er selvfølgelig lidt dristigt, eftersom jeg ikke har købt kjole endnu... :thumbsupsmileyanim:

Allerede nu tænker jeg, at jeg måske fortryder.... og det er jeg da nok ikke den eneste, der gør!

Har I købt noget til jer selv tidligt i planlægningen... og hvad var det?

(Skal nok prøve at lægge et foto af smykket op, når lige liiiige har fundet ud af at formindske det!)

Kh, Dorte.

Edited by missC
0

Annonce ♥

Det første jeg købte til vores bryllup, var stoffet til brudekjolen. Vi skulle til Kroatien og kørte gennem Italien på vej dertil. Jeg vidste at stoffet ville være billigere i Italien og det viste sig at jeg kom af med en 1/3 af prisen i forhold til herhjemme. Jeg er rimelig sikker på at det nok skal blive brugt ;)

0

Annonce ♥

Arrrggg...... :thumbsupsmileyanim: - det ser ud til, jeg skal i gang med at finde kjolen for at undgå flere fejlkøb! :denmarkflag:

Jeg håber bare lidt, de vil være billigere i januar....

310508 - det bliver spændende at følge din planlægning - skal du selv sy, eller har du en dygtig veninde?

Dorte.

0

Annonce ♥

Jeg tror faktisk at det første jeg købte til brylluppet var papiret som vores invitationer skulle laves på... Er ikke helt sikker, men det tror jeg.

Rettelse til min ang. at kjolen var det første. Kom lige i tanke om noget andet, da jeg læste Arnos :thumbsupsmileyanim:

Vi valgte også invationer først, så det var det første vi købte, eller min søde mor gjorde. Hun valgte nemlig både at betale og lave alle indbydelser m.m., da kortlavning (eller hvad det hedder ;) ) er hendes hobby, så det var dejligt. De er snart færdige og klar til at blive sendt ud, så de bliver også brugt.

0

Annonce ♥

Det første, jeg købte, var mine brudesko. Jeg har små fødder, så der der var et par i størrelse 34, måtte jeg slå til med det samme!

øj hvad du har mindre fødder end mig !! Det sker ellers ikke så tit :thumbsupsmileyanim:

Nå, men mit første køb var min brudekjole :denmarkflag:

Ja, de er tiny, og jeg hader det bare! Tænk sig - jeg skal altid gå igennem hele afdelingen med damesko, for afdelingerne for børnesko ligger jo altid bagerst i skobutikkerne. På vejen ser jeg altid alt det, som jeg aldrig kommer til at passe :)

Heldigvis findes der steder, hvor jeg kan få sko - men det er fa..me irriterende!

0

Arrrggg...... :fløjt: - det ser ud til, jeg skal i gang med at finde kjolen for at undgå flere fejlkøb! :fløjt:

310508 - det bliver spændende at følge din planlægning - skal du selv sy, eller har du en dygtig veninde?

Dorte.

Hej Dorte

Nej jeg skal ikke selv sy. Jeg er i den heldige situation at min svigermor er tidligere skrædder og hun ville gerne sy min kjole, hvis jeg ønskede det og det gjorde jeg naturligvis. Havde ellers tænkt at leje en kjole eller købe en brugt, men nu får jeg så altså en helt ny :)

Jeg har tilgengæld selv syet mit slør. Du kan se mere på min planlægningstråd, hvis du er interesseret. Jeg har endnu ikke fundet ud af at lave et link til den, men vi hedder Betina og Lars. Skal nok se at finde ud af hvordan man gør.

Hilsen Betina

0

Annonce ♥

Jeg tror faktisk at det første jeg købte til brylluppet var papiret som vores invitationer skulle laves på... Er ikke helt sikker, men det tror jeg.

Det er også det eneste, jeg har købt indtil videre.. Og nogle søde bordpynts-dimser, jeg faldt over i Føtex..

Janne.

0

Annonce ♥

Arrrggg...... :fløjt: - det ser ud til, jeg skal i gang med at finde kjolen for at undgå flere fejlkøb! :)

Dorte.

Hej Dorte

Nej jeg skal ikke selv sy. Jeg er i den heldige situation at min svigermor er tidligere skrædder og hun ville gerne sy min kjole, hvis jeg ønskede det og det gjorde jeg naturligvis. Havde ellers tænkt at leje en kjole eller købe en brugt, men nu får jeg så altså en helt ny :)

Jeg har tilgengæld selv syet mit slør. Du kan se mere på min planlægningstråd, hvis du er interesseret. Jeg har endnu ikke fundet ud af at lave et link til den, men vi hedder Betina og Lars. Skal nok se at finde ud af hvordan man gør.

Hilsen Betina

Hvor ér du heldig! Sikke en svigermor at ha'! :fløjt:

Jeg har også haft overvejelser om at lokke min kæreste med til Thailand, så vi kunne købe noget stof og måske endda få syet tøj...... :) Men det går vist ikke helt op alligevel, desværre! :)

Jeg prøver at finde din planlægning.... hvis du skal linke til den, skal du vist kopiere url'en ind i din avatar..... :)

Dorte.

0

Det første vi købte var vores ringe. Vi købte dem faktisk før vi blev forlovet.

Og sikke et held, for selvom vi var sikre på at skulle giftes med hinanden, vidste manden ikke at han var klar til at blive gift, før han sad med ringene i hånden.

Knus Sille

0

Det første vi købte var vores ringe. Vi købte dem faktisk før vi blev forlovet.

Og sikke et held, for selvom vi var sikre på at skulle giftes med hinanden, vidste manden ikke at han var klar til at blive gift, før han sad med ringene i hånden.

Knus Sille

Hov, så opdagede jeg lige, at invitationsmateriale ikke var det første.. Kim købte først ringe. Vi skal nemlig bruge vores forlovelsesringe resten af livet :fløjt:

Janne.

0