Guest karfil

HJÆLP - hvor mange pers. ved runde borde

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi snakker lidt om runde borde. De steder de udlejer borde, anbefaler de et bord med Ø 180 cm til 10-12 pers.

Er der nogen der har erfaring med den str. borde? Er det for klemt at sidde 12 pers. ved sådan en størrelse bord??

Vi overvejer også runde borde, og spurgte alle de steder vi var om det kunne lade sig gøre.

Alle de steder vi var sagde de at man så ville sidde 8 personer rundt om bordet. Et enkelt sted 10.

Så jeg synes måske det lyder en smule klemt med op til 12 ved bordet?! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vi skal også sidde ved runde borde og vi har valgt netop runde borde fordi vi gerne vil kunne se dem vi sidder ved bord sammen med og snakke med dem. Det sted hvor vi skal holde bryllupet anbefaler at vi sidder imellem 8 og 10 ved hver bord og jeg synes det lydder meget fornuftigt. Det bliver også mere intimt og hyggeligt end som vis man sidder 12 ved et bord...det er min mening.

Men hvis man ikke nødvendigvis har valgt de runde borde for at det skal være intimt og hyggeligt kan man vel sagtens vælge firkantede borde...

God fornøjelse :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer