tinaa

Dansk / Schweiz bryllup

18 posts in this topic

:fløjt:

Saa nu synes jeg lige jeg kort ville fortaelle om vores bryllup i Danmark. Vi bor i Schweiz og blev derfor gift paa standesamt i Zermatt den 20.07.2007, og den 10 Aug. var saa dagen for vores kirkelige velsigenelse i Danmark. Vi havde lejet hele Holckenhavn slot i Nyborg- saa kunne vi ogsaa have 30 personer til overnattelse paa slottet. Resten af vores gaester overnattede paa et B&B i naerheden. Det var en uforglemmelig dag- ikke kun for os men alle gaesterne. Slottet var/er perfekte rammer for dem som önsker et rigitg prinsesse bryllup. Vores mad stod Sans og Samling- for- helt super- og vores bryllupskage fik vi lavet som Matterhorn.

. Min kjole er en Benjamin Roberts model- kostede ialt incl omsygning af ryggen + slaeb 16.000kr. Saa hvis der er nogle der er interesseret saa kom med et bud. ( str. 36- 40 da der er snörreryg i- og jeg er 180 höj!- hvde 4 cm hael paa de dag)

Jeg vil gerne vise jer nogle billeder fra vores fantastiske dag- men hvordan kan jeg tilpasse störrelsen?

:fløjt:

Tina

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Tina

Wow - hvor ser du smuk ud i din kjole og slottet ser ud til at vaere den perfekte ramme om et bryllup :fløjt: :fløjt:

Man bliver jo helt misundelig :)

Jeg er forresten selv 180 hoej og bor jo i Schweiz, som du ved, saa lidt har vi da til faelles.

Jeg glaeder mig til at se flere billeder fra jeres bryllup - maatte I tage billeder i kirken??

0