tinaa

Dansk / Schweiz bryllup

18 indlæg i dette emne

:fløjt:

Saa nu synes jeg lige jeg kort ville fortaelle om vores bryllup i Danmark. Vi bor i Schweiz og blev derfor gift paa standesamt i Zermatt den 20.07.2007, og den 10 Aug. var saa dagen for vores kirkelige velsigenelse i Danmark. Vi havde lejet hele Holckenhavn slot i Nyborg- saa kunne vi ogsaa have 30 personer til overnattelse paa slottet. Resten af vores gaester overnattede paa et B&B i naerheden. Det var en uforglemmelig dag- ikke kun for os men alle gaesterne. Slottet var/er perfekte rammer for dem som önsker et rigitg prinsesse bryllup. Vores mad stod Sans og Samling- for- helt super- og vores bryllupskage fik vi lavet som Matterhorn.

. Min kjole er en Benjamin Roberts model- kostede ialt incl omsygning af ryggen + slaeb 16.000kr. Saa hvis der er nogle der er interesseret saa kom med et bud. ( str. 36- 40 da der er snörreryg i- og jeg er 180 höj!- hvde 4 cm hael paa de dag)

Jeg vil gerne vise jer nogle billeder fra vores fantastiske dag- men hvordan kan jeg tilpasse störrelsen?

:fløjt:

Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Tina

Wow - hvor ser du smuk ud i din kjole og slottet ser ud til at vaere den perfekte ramme om et bryllup :fløjt: :fløjt:

Man bliver jo helt misundelig :)

Jeg er forresten selv 180 hoej og bor jo i Schweiz, som du ved, saa lidt har vi da til faelles.

Jeg glaeder mig til at se flere billeder fra jeres bryllup - maatte I tage billeder i kirken??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer