FruSteiness

Sandie og Michael 2. August 2008

1,456 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej søde :fløjt:

Det er et rigtigt fint monogram :blush: Det eneste jeg nok selv ville gøre anderledes var datoen - blir lidt rundforvirret af alle de snirkler.. måske med en let skråskrift i stedet. Nå, men bare lige en tanke.

krammer

Hov, ingen glas :fløjt:

Nå men så længe du lover at vi får dem at se i aften så er det okay...

Flot monogram, men er enig med Mie i at man godt kan blive lidt forvirret af datoen fordi at den er så snørklet...

Glæder mig stadig til at se glassene, god idé med monogrammet på glasset også :thumbsupsmileyanim:

Tak skal i have.. Ja i har ret med tallene, tror bare jeg havde brugt så lang tid på at sidde og tegne hjerterne så jeg ikke gad ændre i tallene, da det er skriftypen der bare ser sådan ud, prøver lige at lave lidt om på den.. (dog er det ikke lige så slemt i "virkeligheden" tror billedet gør det lidt mere sløret.. men retter lidt på det..

Tak for hjælpen søde tøser:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Rigtig flot monogram. Det vil være super flot på foden af glassene.

Skønt med HOB's tilbud. Jeg ville da tage ind igen og tage tyl og sko med for at se :thumbsupsmileyanim::blush:

Ja ikke, jeg må derind, sad dog lige at regnede før og fandt ud af det "kun" er 1½ måned siden jeg købte den og jeg savner den allerede så meget, så tror jeg trækker den lidt, ellers ender det da med jeg må derind hver måned.. hihi...

Tak for ordende om monogrammet, min far synes det var rigtig pænt, han ville også have et.. spurgte ham han dog ville bruge et monogram til (er jo gift for 26 år siden) hvor hans svar lød " jamen det har dronningen også" hihi...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay min kære kæreste vil ikke af med de smukke kruseduller ved tallene på monogram'et og elsker når han har en menning han bare står fast på.. ellers bliver det jo lidt trist når man føler man planlægger alene, så bliver nød til at lade monogram'et blive (NÆSTEN) Uændrede... Har givet tallene lidt mere luft.. Hvad siger i, er det stadig ulæseligt??

post-30580-1199794571.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: SÅ ER DER GLAS PIGER :bearhug:

Lidt dårlig billed, men bedre end ingenting.. De er kun tegnede op en gang, de skal lige have en gang mere så det bliver lidt tydligere.. Og har besluttede mig for monogrammet skal på den modsatte side en brudeparret.. Der kommer sukkermandler i så man kan ikke se det modsatte billed igennem..

post-30580-1199817152.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw tegner du på alle de glas i hånden selv? :thumbsupsmileyanim:

Går ud fra at det er både favours og bordkort i et så? ;)

Ja har valgt at male dem selv, derfor blev jeg faktisk lidt trist da min kæreste komhjem og sagde der var 4 mere han ville have med.. Puha.. Det tager lang tid..

Men ja deter både borkort/favours så har jeg jo bordkort og fri for at lave gaveæsker eller poser.. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Wauw tegner du på alle de glas i hånden selv? :bearhug:

Går ud fra at det er både favours og bordkort i et så? ;)

Ja har valgt at male dem selv, derfor blev jeg faktisk lidt trist da min kæreste komhjem og sagde der var 4 mere han ville have med.. Puha.. Det tager lang tid..

Men ja deter både borkort/favours så har jeg jo bordkort og fri for at lave gaveæsker eller poser.. :biggrin:

Smart idé men lige så tidskrævende som gaveæsker nok ja :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er jo bare total krea :bearhug::biggrin:

Hihi :hug: Ja jeg vil gere lave alt selv.. Elsker at sidde og lave sådanne ting.. Kan også godt lide stilen "hjemmelavede" Selvfølgelig ville stregerne vær lidt pænere hvis nu det blev trykt, men elsker at ikke to 2 ting er helt ens.. UNIKT :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Du er jo bare total krea :bearhug::biggrin:

Hihi :hug: Ja jeg vil gere lave alt selv.. Elsker at sidde og lave sådanne ting.. Kan også godt lide stilen "hjemmelavede" Selvfølgelig ville stregerne vær lidt pænere hvis nu det blev trykt, men elsker at ikke to 2 ting er helt ens.. UNIKT :thumbsupsmileyanim:

og personligt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih blev helt forpustet så meget skyndte jeg mig over i din tråd for at se dine fine glas *smiley der mangler luft*

Monogrammet er blevet godt efter at det har fået lidt luft, det er blevet lidt nemmere at tyde jeres dato.

Og din far har jo ret i at dronningen også har monogram så hvorfor skulle han ikke også have et? Jeg synes at du skal lave et til ham i bryllupsgave (altså når han har bryllupsdag næste gang).

Ih glassene er fine, jeg forstår slet ikke at du har tålmodighed til det, jeg synes at du er sej :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af FrauBech
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ih blev helt forpustet så meget skyndte jeg mig over i din tråd for at se dine fine glas *smiley der mangler luft*

Monogrammet er blevet godt efter at det har fået lidt luft, det er blevet lidt nemmere at tyde jeres dato.

Og din far har jo ret i at dronningen også har monogram så hvorfor skulle han ikke også have et? Jeg synes at du skal lave et til ham i bryllupsgave (altså når han har bryllupsdag næste gang).

Ih glassene er fine, jeg forstår slet ikke at du har tålmodighed til det, jeg synes at du er sej :bearhug:

Det var en god ide, har på fornæmmelsen jeg helelr ikk bliver færdig med at lave hans før den tid, synes jeg har rigeligt at lave til mig selv.. ;)

Tak skal du have.. tror heller ikk jeg har nok tålmodighed, også derfor jeg bliver nød til at lave lidt på dem hele tiden, for ellers kommer jeg til at hade dem hvis jeg lige pludselig får travlt..

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op nogle flotte glas.... Du er godt nok kreativ. Super flot monogram jeg er virkelig imponeret :thumbsupsmileyanim:

Med hensyn til den røde løber, så vil jeg tro at de har mere tilbage i Rødovre. Jeg købte nemlig ikke det hele. Skal selvfølgelig ikke kunne sige om der nu bliver udslogt nu jeg har reklameret for det, men mon ikke der er mere tilbage. Held og lykke med jagten på den røde løber.

Betina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Sandie :thumbsupsmileyanim:

Jeg er meget meget langt bagud i forhold til alle disse planlægningstråde, men nu tog jeg mig tid til at læse din, inden den blev alt for lang :thumbsupsmileyanim:

For pokker, nogle fede sko! Jeg ville aldrig kunne gå i dem, men de er godt nok flotte! Er død misundelig! :thumbsupsmileyanim:

Og hvor er det også bare en smuk kjole, du har købt :thumbsupsmileyanim:

Invitationerne og glassene er også super fine... Meget personligt. Sikke en ære at kunne tage sådan et glas med hjem.

Jeg glæder mig til at følge endnu mere med i din tråd :griner:-

Kærligst Malene :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hold da op nogle flotte glas.... Du er godt nok kreativ. Super flot monogram jeg er virkelig imponeret :thumbsupsmileyanim:

Med hensyn til den røde løber, så vil jeg tro at de har mere tilbage i Rødovre. Jeg købte nemlig ikke det hele. Skal selvfølgelig ikke kunne sige om der nu bliver udslogt nu jeg har reklameret for det, men mon ikke der er mere tilbage. Held og lykke med jagten på den røde løber.

Betina

Skal jeg kigge i Rødovrecenteret efter rød løber? Jeg går lige forbi tæppeforretningen hver dag på vej hjem (jeg går nemlig gennem centeret.)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
WAAAAAAAAAUUUUUUUUUUU hvor er de bare flotte Sandie. Det er da helt i gennem gennemført og smukt. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Taaaark søde:) Dejligt du synes de er pæne.. Så tør jeg godt få videre med projektet..

Hold da op nogle flotte glas.... Du er godt nok kreativ. Super flot monogram jeg er virkelig imponeret :thumbsupsmileyanim:

Med hensyn til den røde løber, så vil jeg tro at de har mere tilbage i Rødovre. Jeg købte nemlig ikke det hele. Skal selvfølgelig ikke kunne sige om der nu bliver udslogt nu jeg har reklameret for det, men mon ikke der er mere tilbage. Held og lykke med jagten på den røde løber.

Betina

Hvor er du sød, tusinde tak!! Er selv blevet glad for monogrammet og glasene men super rart når andre Zilla'er siger god for de ting man har lavede..

Hihi.. Nej det er selvfølgelig rigtig, med dit reklamme for tæppet er det selvfølgelig ikk sikekrt der snart er mere tilbage.. Må vidst også hellere snakke med manden om det inden ejg køber det.. hihi ;)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer