mellerdk

kjolen er købt, ny i dette univers....

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til, og tillykke med din smukke kjole. Jeg kan godt forstå du glæder dig til at bære den på dagen. Jeg har også været total forelsket i den kjole, men endte dog ud med en anden model. Håber du nyder at være her på siden, man bliver let utrolig afhængig...... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

har været medlem herinde et stykke tid, men ej så aktiv.... det kommer det kommer :thumbsupsmileyanim: glæder mig i hvert fald til at lære jer at kende!!!

Kan jo starte med at vise min kjole, som jeg glæder mig ubeskriveligt til at have på!!!!!!!!!post-26852-1196781699.jpg

knus Melanie

Hej Melanie

Velkommen til! Jeg har købt samme kjole hvis det er den fra Maggie (du kan se den under min planlægning) - det ligner den super meget. Glæder mig til at følge dig og din planlægning ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

har været medlem herinde et stykke tid, men ej så aktiv.... det kommer det kommer :thumbsupsmileyanim: glæder mig i hvert fald til at lære jer at kende!!!

Kan jo starte med at vise min kjole, som jeg glæder mig ubeskriveligt til at have på!!!!!!!!!post-26852-1196781699.jpg

knus Melanie

Hej Melanie

Velkommen til! Jeg har købt samme kjole hvis det er den fra Maggie (du kan se den under min planlægning) - det ligner den super meget. Glæder mig til at følge dig og din planlægning ;)

Det er en maggie.... den er så smuk... får den først til februar/marts.... hulk! :bearhug: Og den er jo simpelthen så flot til dig..... jeg skal nok smide et billede på, når jeg står i den...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er I søde allesammen... Tarrrk for velkomst!

Sikke mange der skal have den kjole på.... kan jo i hvert fald godt forstå jer.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal giftes d. 17 maj 2008 i Præstebro kirke i Herlev....

Jeg er meget ked af, at det bliver der, men vi var for sent ude, så der var booket.... og Den kirke hvor vi ellers skulle, var det ikke tilladt, at få en til at komme og synge og det har jeg bestilt til min kæreste! Så nu bliver det i en utraditionel bryllupskirke, hvor der ikke er et kirkegulv, da den er firkantet!!! ret specielt, men så må vi bare gøre den rigtig fin med blomster og sådan!!!

knuser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer