Lulle

HJÆLP!!

10 indlæg i dette emne

Hejsa!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg oprettede en profil her igår, men ved bare slet ikke hvordan det fungere, altså hvordan i har skrevet om jer selv, og hvordsn i får det frem med hvor mange dage der er til jeres bryllup osv... håber på en hjælpende hånd, så jeg kan komme igang :bearhug:

mange knus fra Lulle!! :jul 15:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du går bare op i det der øverst på skærmen til højre hedder: Mit kontrolpanel

Der kan du gå ind i signatur, og skrive det du vil skrive.

Bryllupstickeren, altså den der tæller ned, fandt jeg ved at klikke på en af de andres herinde på siden. Så kom jeg ind på en anden side, hvor man kunne oprette sin egen.

En vigtig ting er, at hvis du sætter billeder ind må de kun fylde 90 kb. Ellers kan de ikke være der.

Håber jeg kunne hjælpe

Knus Miriam :jul 15:

0

Del dette indlæg

Bryllupstickeren, altså den der tæller ned, fandt jeg ved at klikke på en af de andres herinde på siden. Så kom jeg ind på en anden side, hvor man kunne oprette sin egen.

En vigtig ting er, at hvis du sætter billeder ind må de kun fylde 90 kb. Ellers kan de ikke være der.

Håber jeg kunne hjælpe

Lige en lille uddybning til det ovenstående.. :thumbsupsmileyanim:

Når du har lavet bryllupstickeren, så skal du kopiere den "kode" der står øverst, eller den der hedder til forums..

For at få den sat ind under dine besvarelser, så skal du også ind i mit kontrolpanel og ændre på signaturen, her kopierer du den kode fra tickeren ind, så skulle den gerne være der.. :bearhug: Men hvis du kigger under Til/fra redaktionen så mener jeg der er en meget mere udførlig beskrivelse, med billeder.. :hug:

0

Del dette indlæg

Håber jeg kunne hjælpe

Hej Miriam!!

Tusin tak for hjælpen, den er jeg super glad for... Det lyder jo dejligt hos jer, er slev helt bagefter, men vi er jo også ret hurtige... smiler :thumbsupsmileyanim:

Knus Lulle!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber jeg kunne hjælpe

Lige en lille uddybning til det ovenstående.. :boohoo:

Når du har lavet bryllupstickeren, så skal du kopiere den "kode" der står øverst, eller den der hedder til forums..

For at få den sat ind under dine besvarelser, så skal du også ind i mit kontrolpanel og ændre på signaturen, her kopierer du den kode fra tickeren ind, så skulle den gerne være der.. :boohoo: Men hvis du kigger under Til/fra redaktionen så mener jeg der er en meget mere udførlig beskrivelse, med billeder.. -HAHA-

Hejsa!!

Tusind tak for hjælpen til dig også... nu er jeg vist med tror jeg hehe :thumbsupsmileyanim:

knus Lulle!!

0

Del dette indlæg

Hej lulle!

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Er selv ret ny herinde.... Og havde også MEGET svært ved at finde rundt i tingene herinde... Men der er også meget hjælp at få, hvis du går i rummet - til/fra redaktionen.

Hilsen Lotte

Hej Lotte :newyear:

Tusind tak for svaret, uha jeg håber jeg finder ud af det efterhånden hehe, men då er det jo godt der er nogen som dig fx der svarer og hjælper en på vej.. smiler....

Jeg er helt grøn hvad angår sådan nogle forums her, så jeg er ret forvirret hihi... :unsure:

Mange knus Louise (Lulle) :jul1:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg er os ny her og har heller ikke fundet ud af det endnu.

Hej med dig :unsure:

Nej det er slet ikke nemt, og da slet ikke hvis man ikke har prøvet det før... men mon ikke hvis vi hjælper hinanden, at vi nok skal lære det, forhåbentlig inden vi skal giftes hehe....

mange knus louise (Lulle) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer