MissVogt

Forlover - Hvor mange?

12 indlæg i dette emne

Hej derude...

Min kæreste og jeg er ved at planlægge vores bryllup. Han har et ønske om at både hans far og hans to bedste venner skal sidde ved hans side i kirken.

Er der nogen der ved noget om regler og traditioner??

Jeg kan sagtens følge ham i at det vil være smukt, men samtidig tænker jeg: Hold da op! Vi bliver mange deroppe!!!!!

Håber på i kan hjælpe...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig været til bryllupper hvor der sad mere end én oppe ved alteret (jow, en lille dreng der var ringbærer) så tror ikke det er noget vi har tradition for i Danmark?

Kan ikke vælge sin far, og så bruge hans 2 kammerater som toastmaster's hvis det er for ikke at gøre forskel? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må I helt sikkert gerne!

Jeg er overbevist om at det er ikke noget problem, og hvis der er så tror jeg næsten der et eller andet galt med kirken / præsten. Jeg har været med til flere bryllupper hvor der har siddet mere end det man traditionelt gør. Det eneste problem skulle lige være pladsmangel, men det kommer jo så an på hvor stor jeres kirke er.

Men jeg kan næsten kun forestille mig at det skulle være de helt små landsbykirker det vil blive et problem med.

Og som eksempel kan jeg fortælle at til min søsters bryllup sad vi mor, far, fem søskende, mormor, farmor og farfar på bare hendes side. Det var så også en rigtig stor kirke, men det jeg prøver at sige er: vær ligeglad med traditionerne og gør som I vil (og får lov til af kirken). Alt for mange går op i de traditioner, så det næsten bliver en forhindring for hvad man gerne vil - det er da en skam..

Bare lige en tanke

:jul 15:

0

Del dette indlæg

Hej derude...

Min kæreste og jeg er ved at planlægge vores bryllup. Han har et ønske om at både hans far og hans to bedste venner skal sidde ved hans side i kirken.

Jeg kan sagtens følge ham i at det vil være smukt, men samtidig tænker jeg: Hold da op! Vi bliver mange deroppe!!!!!

Håber på i kan hjælpe...

Hejsa:)

Normalt har man èn forlover (som også agere toastmaster) Men hvem siger det skal være normalt hehe... snak med præsten, så må der jo bare stole nok derop, hvis det er det der gør jeres bryllup som i gerne vil have det, så go for it....

knus Lulle

0

Del dette indlæg

Hej

Super mange tak for de svar der er kommet indtil nu...

Og det i siger, er lige hvad jeg havde brug for! Hvorfor skal man hænge sig i traditioner? Hvis det gør min kæreste lykkelig at have hans far og 2 bedste venner ved hans side, er det vel det der træller.

Men vi skal selvfølgelig have det vendt med præsten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej derude...

Håber på i kan hjælpe...

Normalt har man èn forlover (som også agere toastmaster) Men hvem siger det skal være normalt hehe... snak med præsten, så må der jo bare stole nok derop, hvis det er det der gør jeres bryllup som i gerne vil have det, så go for it....

knus Lulle

Jeg vil ogsaa sige, at det er traditionen med én forlover.. men det er jo op til en selv. Jeg mener ogsaa, at det er meget normalt at vaelge to forskellige til at vaere forlover og toastmaster.. saa det behoever i hvert fald ikke vaere den samme person.

0

Del dette indlæg

Hej derude...

Håber på i kan hjælpe...

knus Lulle

Jeg vil ogsaa sige, at det er traditionen med én forlover.. men det er jo op til en selv. Jeg mener ogsaa, at det er meget normalt at vaelge to forskellige til at vaere forlover og toastmaster.. saa det behoever i hvert fald ikke vaere den samme person.

Hej Camilla!!

Ja der kan du jo se... jeg tror på, at det man har lyst til, er det der er normalt for dem der skal giftes... :thumbsupsmileyanim: sådan imdenfor rimlighedens grænser selvfølgelig... smiler...

knus Louise (Lulle)

0

Del dette indlæg

Hej derude...

Håber på i kan hjælpe...

knus Lulle

Hej Camilla!!

Ja der kan du jo se... jeg tror på, at det man har lyst til, er det der er normalt for dem der skal giftes... :thumbsupsmileyanim: sådan imdenfor rimlighedens grænser selvfølgelig... smiler...

knus Louise (Lulle)

:unsure: Ja selvfølgelig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer