FruSteiness

Må jeg se din hjemmeseside??

14 indlæg i dette emne

Hej kære brude:-)

Jeg tænkte på om i der har hjemmesider ikke vil skrive dem ind her, så vi også kan kigge lidt på inspiration til vores egen, eller til dem der overvejer det..

Jeg synes selv jeg er halv vejs med min, men kunne godt tænke mig at se hvordan i andre har jeres...

vores hjemmeside

Håber der nogle der vil dele deres side :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores hjemmeside kan ses i min signatur men også her

Indtil videre er der ikke så meget bryllupshalløj, men vi vil opdatere den løbende med ønskeseddel, værelsesoversigt, en formular til musikønsker og hvad der ellers skal ind af relevante ting

Tak:-)

Ja ved godt at du og andre har jeres hjemmesider i jeres signatur, men synes bare det kunne være lækkert med et samlede sted hvor adresserne lå, så man kunne have et nemmere overblik..

For øvrigt WOW knald flot hjemmeside, sikke en proff du er til det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må da også gerne se vores, men det er bare en helt alm. 123 hjemmeside, så ikke så fanzy :thumbsupsmileyanim:

Vores bryllupsside

Da der er meget lant tid til vi skal giftes er vi ikke kommet så langt med siden endnu.

Hvis I vil se mine kære ungers/vores alm hjemmeside så kik ind her:

Ungernes hjemmeside

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vores hjemmeside kan ses i min signatur men også her

Indtil videre er der ikke så meget bryllupshalløj, men vi vil opdatere den løbende med ønskeseddel, værelsesoversigt, en formular til musikønsker og hvad der ellers skal ind af relevante ting

Tak:-)

Ja ved godt at du og andre har jeres hjemmesider i jeres signatur, men synes bare det kunne være lækkert med et samlede sted hvor adresserne lå, så man kunne have et nemmere overblik..

For øvrigt WOW knald flot hjemmeside, sikke en proff du er til det :thumbsupsmileyanim:

He he, nu er hjemmesidedesign så også en del af min uddannelse, så lidt burde jeg jo kunne finde ud af :boohoo:

Det er faktisk super fedt med et sted, hvor man samlet kan se hjemmesiderne. Det er rart at kunne klikke ind på de forskellige, hvis man lige mangler lidt inspiration

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores hjemmeside er klik her

og vores egen privte hjemmeside er klik her saa har alle dem derhjemme nemlig mulighed for at folege med i alt mit australske liv.. smiler

Nej en fin hjemmeside! Det er godt nok flot lavet!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores hjemmeside kan du finde her

Vi har skrevet en FAQ hvor vi kan skrive alle de ting der ellers godt kan være forvirring om (om børn er inviteret, riskastning, fotografering mv).

Ellers lagde jeg bare mærke til at du havde en lille stavefejl på din hjemmeside, det hedder Aperitif og appetizer - ja undskyld men jeg håber du vil tage det på den rigtige måde at jeg lige kommer med lidt feedback.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vores hjemmeside kan du finde her

Vi har skrevet en FAQ hvor vi kan skrive alle de ting der ellers godt kan være forvirring om (om børn er inviteret, riskastning, fotografering mv).

Ellers lagde jeg bare mærke til at du havde en lille stavefejl på din hjemmeside, det hedder Aperitif og appetizer - ja undskyld men jeg håber du vil tage det på den rigtige måde at jeg lige kommer med lidt feedback.

Wow det var smart det med den FAQ det må jeg snart lave.. Tusind tak for ideen..

Og tak for du rettede den stavefejl.. har søgt og spurgt alle jeg kender hvordan det appetizer staves og ingen vidste det, så tusind tak..!!!

Rigtig pæn hjemmeside du har!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer