Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Linemarie1

Tror jeg har været for hurtig..

11 posts in this topic

Var jo ude og prøve kjoler idag og det var jo bare super. Jeg fandt også en utrolig flot kjole, som jeg lagde et depositum for. Men nu er jeg blevet i tvivl om jeg skulle have prøvet kjoler i en anden butik også. Men nu har jeg jo lagt depositum for den anden. Kan man få pengene igen hvis jeg fortryder?

Mvh. Line

0

Annonce ♥

Hvad var det for en kjole du prøvede og hvor?

Der hvor jeg købte min kjole, hænger man på kjolen når først den er bestilt = man har betalt depositum.

Edited by Chrisling
0

Allerførst: -HAHA-

Jeg tror desværre også at du hænger på kjolen.

Men jeg tror at det er meget almindeligt at man kommer i tvivl fordi man bare vil have at ALT er perfekt til den store dag, og jeg forstår dig 100%.

Tror du ikke det er muligt at komme ned igen og prøve kjolen? Evt. tage nogle billeder af den? Jeg har også købt en kjole, som jeg er helt vild med, men hvis jeg ikke havde haft billederne af mig i den kjole, så var jeg nok også kommet i tvivl tror jeg. Det at man kan sidde hjemme og se kjolen når man har lyst, endda med sig selv i den, betyder meget. Det har det i hvert fald gjort for mig.

Var der nogen med dig nede og prøve kjolen? Det hjælper også nogen gange at dem som var med, kan opmuntre og bekræfte en i at det er den RIGTIGE kjole.

Jeg håber du kommer af med din tvivl (og hvis du får taget billeder eller har nogen af dig og kjolen, vil vi meget gerne se dem -HAHA- )

Masser af hilsner fra Sheila

0

Åh nej.. Det var i butik Nicolai. Tror jeg blev revet helt med af den gode stemning.. Føler ikke jeg har prøvet alt hvad der er at prøve... Den var super flot, men tror gerne jeg vil ud og prøve mere.

0

Annonce ♥

Jeg har bare slet ikke den fornemmelse i maven over min kjole, som mange af jer beskriver. Kan det virkelig være rigtig at jeg hænger på den? Det sagde hende i butikken nemlig ikke noget om. Det skal jo være KJOLEN!! Derfor kan jeg heller ikke forstå at je kunne tage en så drastisk beslutning.

:boohoo:

0

Få fat i butikken og spørg dem ad hurtigt. Hvis det er en kjole der skal bestilles hjem, har de måske ikke bestilt den endnu. Om ikke andet vil du få afklaring.

Jeg købte kjole for nogle måneder siden i en forretning der havde 14 dages fuld returret og det endte altså også med at jeg lod salget gå retur og der var ingen sure miner fra deres side. Havde returretten ikke været der, havde jeg nok slet ikke købt alligevel.

Du må jo have været begejstret for kjolen, da du prøvede den, så helt gal kan den da ikke være? Jeg forstår godt tanken om at der måske var noget bedre derude, du ikke har prøvet. Men på den anden side er der mange, der alligevel ender med den første kjole, efter at have prøvet halvtreds.

0

Jeg har bare slet ikke den fornemmelse i maven over min kjole, som mange af jer beskriver. Kan det virkelig være rigtig at jeg hænger på den? Det sagde hende i butikken nemlig ikke noget om. Det skal jo være KJOLEN!! Derfor kan jeg heller ikke forstå at je kunne tage en så drastisk beslutning.

:boohoo:

Jeg synes du skal tage kontakt til butikken og høre, hvad deres regler er..

Ang. det med den følelse i maven, så er der altså også mange som ikke får det sus som folk beskriver.. Jeg var selv en af dem.. Jo, det er fedt at prøve kjolerne, men der var ikke én bestemt, hvor jeg fik sommerfugle i maven.. Den jeg har valgt, er den som jeg syntes sad pænest, og som jeg syntes var flottest. Jeg prøvede også kun kjoler et sted, og kan da godt tænke, øv, der blev jeg snydt for en masse brudekjoleprøvninger.. Men jeg ved bare, at hvis jeg var taget andre steder hen, så ville jeg slet, slet ikke kunne bestemme mig..

Billeder er også en rigtig god hjælp, for det er svært at huske præcist hvad det var ved kjolen man faldt for.. Jeg har ofte taget mine billeder frem og har kigget på dem, når jeg har set alle de smukke kjoler de andre piger har købt, men når jeg så ser dem, så tænker jeg, selvfølgelig købte jeg da den kjole, for hvor er den bare flot.. :cheerleader3:

0

Jeg var alligevel inde i byen, så jeg tog forbi butikken, og hold op hvor var de søde. Hun kunne slet ikke forstå hvorfor jeg tvivlede, men ville da gøre alt for at jeg fik den rigtige kjole. Jeg kikkede og prøvede igen og gæt hvad.. Jeg blev helt vild med min egen kjole :boohoo:

Altså altså... ved slet ikke hvorfor jeg tvivlede. Jeg skal ind endnu engang, så jeg kan få taget nogle billeder, så jeg ikke kommer i tvivl igen..

Men tak for alle jeres mange svar.. :cheerleader3:

Jeg er nu hermed blevet bekræftet i, at jeg vist nok er blevet en meget stor ZILLA.... ;)

0

Annonce ♥

Det var vel nok godt at høre!

Husk lige at smide et billede ind af dig i kjolen, når du har et. Vi vil så gerne se.

0

Tillykke med at du faldt for din egen kjole, det var da en lykkelig slutning.

Jeg var også selv kun ét sted og prøve kjoler, men fandt den helt rigtige. Men blev i tvivl efter et par dage. Der var det for sent at få pengene tilbage, hvis man ville fortryde var det inden 3 dage.

Heldigvis var den var den super fantastisk at få på da jeg prøvede den igen, og jeg har overhovedet ikke fortrudt mit valg!

knus fra

ViTo

Edited by ViTo
0