Sign in to follow this  
Followers 0
Guest parken1

Atelier diagonal Brudekjole

6 posts in this topic

Hej alle kommende brude.

Jeg blev gift den 30. juni 2007 i denne smukke kjole fra Atelier diagonal (købt ved Askepot & Valentino i Tønder) og jeg ønsker nu at sælge den, så nu har du chancen for at gøre et rigtig godt køb. kjolen er en størrelse 40, men kan også bruges af en str. 38 og 42 da den bliver bundet på ryggen. Dette giver en rigtig god pasform, og der er dermed heller ikke behov tilpasning hos en syerske, allerhøjest i længden (Jeg er 1.74 høj)

En anden fordel ved at den bliver bundet på ryggen er at den giver en utrolig flot markeret talje og generelt en flot figur.

Jeg fik sat en halterneck på kjolen (rundt om nakken), men den kan nemt tages af uden at det bliver synligt.

Der er perler og palietter fra taljen og op og lidt ned i den ene side. Der er slæb som nemt sættes op hvis der skal danses.

Hvis du ønsker at se yderligere billeder af kjolen er du velkommen til at kontakte mig.

Pris: 3.400 (Nypris 6.800)

Mange hilsner fra Rikke

post-31875-1199010566.jpg

0

Annonce ♥

Vil bare lige høre om du stadig har din smukke kjole til salg? Er meget interesseret....

0

Hej Rikke

Super flot kjole. Jeg ville gerne prøve din kjole hvis den ikke er solgt... smart den kan reguleres da jeg lige har født og ikke ved hvad størrelse jeg kommer til at bruge, normalt er jeg en 38-40. hvor i landet bor du? jeg bor på sydsjælland

mvh tinaclemens

0

Hej.

Jeg er 180 cm høj, er det muligt at få kjole lagt ned hvis ikke længden passer?

Mvh.

Jeanette

0

Annonce ♥

Jeg vil også gerne vide hvor kjolen befinder sig i landet. Jeg er fra Århus.

Og kan du sende flere billeder - evt. hvor du har kjolen på?

0

Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥