Posted January 6, 2008 (edited) · Report post Så begynder planlægningen endelig IHH hvor jeg glæder mig til at komme rigtig i gang. * Lidt om os. - Vi mødtes for, ja puha det er 7 år siden her d. 8 januar . Hvordan vi mødtes er en lang og rodet historie. Kort fortalt, så stjal jeg Per fra en veninde, hun er nu i dag min svigerinde Vi har været forlovet siden d. 9 december 2005, har bare ikke rigtig fået taget os sammen til at finde en dato til et bryllup før nu. Sammen har vi to dejlige børn, Tobias på 2½ år (født 17. april 2006) og Annika på 14 mdr. (født 29. november 2007) Når nu har vi børnene på plads, så må vi jo heller få det bryllup på plads også. Jeg glæder mig til, at jeg rigtig skal i gang med at planlægge. :fløjt: Frieriet. - Ja jeg fik desværre ikke noget frieri, vi (læs:jeg) blev enig om at nu skulle det altså være, når nu vi havde fået to børn sammen. Jeg havde ellers håbet, at han ville falde på knæ og alt det der, men desværre. * Vores hemmelighed ved brylluppet - Vores bryllup er jo en hemmelighed, det er kun vores forældre samt toastmaster der ved det. Resten af familien og venner får først det af vide, når de får indbydelserne med posten. Folk har nemlig længe gået og spurgt om vi ikke snart skal giftes, det har vi sagt nej til i mange år nu. Så vi synes det kunne være lidt sjovt og se om vi kunne tage på dem. Der er jo mange måneder endnu, men forhåbenlig kan vi holde det hemmeligt så længe. Hvad har vi på plads: * Datoen. - Brylluppet skal holdes d. 6. juni 2009. Jeg glæder mig, jeg skal bare total smækker lækker den dag (fnis). * Vielsen. - Kl. 14.30, muligvis en ny tid her, Den nye tid - kl. 12.30, Muligvis ny tid igen, Endelig tid bliver 14.30. * Kirken. - Sct. Jacobi kirke i Varde. Begge unger er også døbt i kirken. Se her * Feststedet. - Festen skal holdes på Hotel Arnbjerg i Varde. Har været så vild med deres festsalen lige siden Pers søster holdt bryllup der. Den gang sagde jeg med det samme til Per, at her skulle vores bryllup også holdes. Han var heldigvis enig Se her * Musiker. - Er også på plads. Han hedder Bent Anhøj. Se her * Fotograf. - Vores store dag * Toastmarster. - Ham har vi også fundet, det bliver Pers fætter. Han er super til sådan noget. * Farvetema. - Off. white, brunt, grønt og sølv. * Invitationer, menukort og bordkort. - Undervejs, Smagsprøve, Blærerække, Bordkortene, Festprogrammer * Save the date kort. - Undervejs her, Blærerække * Kjoleprøvning. - Her, 1. prøvning her, Min kjole, Modellos billeder, 2. prøvning, Afhentningen * Menu. - Her, Her * Topfiguren er købt. - Her * Brudebuket. - Er bestilt * Tidsplanen. - Her * Ting til bordene - Lidt her. * Ringene - se #188, Endelig hjemme * Samlerne - Her * Min tale - Her Hvad mangler vi: Ikke så meget som før Spørgsmål til præsten. - Her Inspiration: Brudekjole. - Her , Her , Topfigur. - Her Håret. - Her , Her , Her Ting til bordene - Lidt her. Ringe. - Her Bryllupskagen. - Her Brudebuket. - Her Borddækning. - Her Edited June 8, 2009 by Dorthe3009 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2008 · Report post Tillykke og velkommen til et daaarhligt forum 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2008 · Report post Velkommen til Håber du ved hvad du går ind til - dette forum er vanedannende 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2008 · Report post Tak skal i have. Jo tak jeg kender til afhængigheden af BK. Er desværre også afhængig af Babyklar 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2008 · Report post Hej Dorthe Tillykke med din egen tråd Glæder mig til at følge din planlægning.. Kram Vibeke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2008 · Report post Hej og velkommen til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2008 · Report post Hejsa og velkommen til Dejligt med endnu en planlægning at følge 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2008 · Report post Hej og et stort velkommen hertil Kan godt forstå du glæder dig til at komme igang med planlægningen. Det er også ganske vanedannende og vi piger har vist et planlægningsgen. Uhhh I har jo 6 års dag i morgen så. Det håber jeg, I skal fejre. Tillykke med den lille nye, det er jo ikke særlig lang tid siden, at hun er kommet til verden :fløjt: Jeg fik heller ikke noget frieri i første omgang men pludselig her den 21. december havde han købt ring og gik på knæ. Så du skal aldrig sige aldrig Hatten af for alt det, I har på plads allerede. Det er da dejligt. Hvilken musiker har I booked? Har I farvetema? Glæder mig til at følge planlægningen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2008 · Report post Velkommen hertil 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2008 (edited) · Report post Hej og et stort velkommen hertil Kan godt forstå du glæder dig til at komme igang med planlægningen. Det er også ganske vanedannende og vi piger har vist et planlægningsgen. Uhhh I har jo 6 års dag i morgen så. Det håber jeg, I skal fejre. Tillykke med den lille nye, det er jo ikke særlig lang tid siden, at hun er kommet til verden :fløjt: Jeg fik heller ikke noget frieri i første omgang men pludselig her den 21. december havde han købt ring og gik på knæ. Så du skal aldrig sige aldrig Hatten af for alt det, I har på plads allerede. Det er da dejligt. Hvilken musiker har I booked? Har I farvetema? Glæder mig til at følge planlægningen Tak skal du have Jeg tror ikke som sådan, at vi fejre dagen i morgen. Men laver nok lidt ekstra godt til aftensmad. Medhensyn til det vi har på plads allerede, der vidste vi i forvejen, at det skulle vi bare have booket. Så det var som så nemt. Musikeren er en der hedder Bent Anhøj, fra Vejle. (Edit: han er fra Vejen). Han spillede til nogle af vores venners bryllup, og vi synes han var rigtig god. Farvetema, ja se det er jeg slet ikke nået til endnu. Edited January 8, 2008 by Dorthe3009 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2008 · Report post Velkommen! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2008 · Report post Velkommen til! Jeg glæder mig til at følge din tråd! Knus Nathasia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2008 (edited) · Report post Inspiration til brudekjole: Her Her Her Her - Er lidt vild med denne Edited January 8, 2008 by Dorthe3009 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2008 (edited) · Report post Weee endnu en 2009 brud - velkommen til BK Ser ud som om i har godt styr på det grundlæggende. Du er velkommen til at kigge forbi min tråd, selvom der ikke er mange endelige beslutninger, så er der mange ideer. :fløjt: Vi har jo god tid os 2009 brude. :fløjt: Marie Edited January 8, 2008 by MarieMus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2008 · Report post Super flotte brudekjoler, du har kig på. Og som Marie siger, så er der heldigvis intet, der haster endnu for os 2009 brude, så farvetema kan sagtens komme hen ad vejen lige som så meget andet, hihi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2008 · Report post Weee endnu en 2009 brud - velkommen til BK Ser ud som om i har godt styr på det grundlæggende. Du er velkommen til at kigge forbi min tråd, selvom der ikke er mange endelige beslutninger, så er der mange ideer. :fløjt: Vi har jo god tid os 2009 brude. :fløjt: Marie Tak skal du have. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2008 · Report post Tillykke og velkommen til :fløjt: Det er en rigtig god bryllupsdag I har valgt - det er nemligt min fødselsdag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 9, 2008 (edited) · Report post Topfigur. Per mener det skal være en dem, så det bliver det nok. Her Her Her Edited January 9, 2008 by Dorthe3009 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2008 (edited) · Report post *Spørgsmål til vores pæst* * Gennemgang af hele forløbet * Hvornår åbnes kirken for gæsterne ? * Hvad tid skal gom og forlover ankomme til kirken ? * Hvor lang tid kommer selve vielsen til at tage ? * Vil der være andre vielser i kirken samme dag ? * I givet fald hvornår og kommer det til at berøre os ? * Kan vi tillade os at bruge ca. ½ time foran kirken på at hilse på gæsterne ? * Stoleopstilling ved alteret ? * Hvem skal holde ringende ? * Skal jeg komme for sent ? * Hvor meget skal jeg komme for sent ? * Sørger vi for oppyntning af kirken ? * Må der tages billeder / video i kirken ? * I givet fald er der tidspunkter der ikke må tages billeder på ? * Er ris tilladt udenfor kirken ? * I givet fald er det steder der ikke må kastes ris ? * Bestemmer vi helt selv salmerne ? * Må der tages billeder i kirken af os efter veilsen ? * Må vi få en kopi af din tale efter vielsen ? Edited January 23, 2008 by Dorthe3009 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2008 · Report post Hej Dorthe og velkommen hertil. Sikke en masse tanker du gør dig allerede! Det skal nok blive sjovt at have så god tid til at planlægge. Mt. brudehår så er der en lang tråd herinde om frisurer under emnet 'smart i en fart'. Der skulle være masser af inspiration at hente. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2008 · Report post Hej Dorthe og velkommen hertil.Sikke en masse tanker du gør dig allerede! Det skal nok blive sjovt at have så god tid til at planlægge. Mt. brudehår så er der en lang tråd herinde om frisurer under emnet 'smart i en fart'. Der skulle være masser af inspiration at hente. Ja jeg synes også det er rart at have SÅ god tid. tak for det med tråden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2008 · Report post Velkommen fra mig. Du er velkommen i min tråd til at hente inspiration. Hvordan havde du tænkt dig håret? Opsat, delvist opsat, krøller? Hvis du giver et par hints er jeg sikker på at der væltert hårspam ind i din tråd. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2008 · Report post Nogle rigtig fine cake toppers din kommende vil have. De er super sjove og kunne sagtens være sådanne, som min forlovede også ville vælge. Beskriv hvad du vil med håret og om det er kort eller langt, det vil gøre det lettere at finde billeder til dig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2008 (edited) · Report post Lidt flere brudekjoler. Her Er lidt vild med denne her. Her Her Edited January 19, 2008 by Dorthe3009 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2008 · Report post Lidt i denne stil, vil jeg gerne have mit hår kommer til at se ud på dagen. Noget der ligner jeg lige har sat på 5 min på vejen ud af døren. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites