Posted September 1, 2008 · Report post Super flot kjole! Den sidder bare rigtigt godt på dig! Helt sikkert den flotteste af alle de kjoler, du prøvede. Den fremhæver dine former på den helt rigtige måde Tak skal i have. Er også rigtig glad for at jeg prøvede den, det var jo ellers ikke meningen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2008 · Report post Helt sikkert den flotteste af alle de kjoler, du prøvede. Den fremhæver dine former på den helt rigtige måde Tak skal i have. Er også rigtig glad for at jeg prøvede den, det var jo ellers ikke meningen. Hi hi, sådan er det tit. Jeg er også endt i en stropløs og jeg gik i butikker og ville have stropper. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2008 · Report post Helt sikkert den flotteste af alle de kjoler, du prøvede. Den fremhæver dine former på den helt rigtige måde Tak skal i have. Er også rigtig glad for at jeg prøvede den, det var jo ellers ikke meningen. Hi hi, sådan er det tit. Jeg er også endt i en stropløs og jeg gik i butikker og ville have stropper. Ja man ender åbenbart med det modsatte af, det man havde sat sig op efter. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2008 · Report post Så fik jeg lige lidt tid igen. Dette er hvad der en gang skal blive til indbydelser. Det er dog ikke den rigtige sløvbånd der er på billedet, jeg har købt noget nyt. Bordkort. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2008 · Report post Dette skal så blive til festprogrammer. Det rigtige sløvbånd er på dette billede. Nogenlunde i denne stil kommer det hele til at se ud. Inde i indbydelserne bliver det hele skrevet på grønt papir, papiret inde i festprogrammet bliver også grønt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2008 · Report post Sikke du har styr på materialerne... glæder mig til at se de færdige resultater... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2008 · Report post Sikke du har styr på materialerne... glæder mig til at se de færdige resultater... jeps jeps helt og afdels styr på det Se hvor længe det holder, det kræver lidt når der sidder en 2 årig ved siden af, som også vil klippe klister Når jeg begynder at have det færdig, så kommer der billeder med blærerækker. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2008 · Report post Jeg har lige skrevet til "vores" kirke for at se, om vi kan blive gift på et andet tidspunkt. Altså stadig den 6. juni 2009, men kl. 12.30 i stedet for kl. 14.30. for vi vil nemlig endelig gerne holde reseption alligevel, men det synes vi ikke rigtig der er tid til, når vi først skal giftes kl 14.30. Så håber kirken skriver tilbage at det kan lade sig gøre og vi har endelig fundet ud af hvilken præst vi gerne vil have. Håber også han kan den dag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2008 · Report post Hej.., Kan se at du er også faldet for en "Alice" af mærket Lucca - den er også kanonflot og ganske behagelig at have på en hel dag selv om den i starten føles lidt tung og når slæbet er nede kan man mærke at man skal gå til, for at komme fremad. Men de største anbefalinger herfra og du ser rigtig godt ud i kjolen..!! Du kan nok høre at jeg også blev gift i den kjole her d. 23/8-08. Min var elfenbensfarvet og jeg fik syet en halterback neck på. Jeg bare elskede den kjole og havde en fantatisk dag i den. Min er også købt hos Askepot og Valentino - hvor jeg synes man får en kanon god betjening og vejledning. Jeg gik oprindelig også efter noget andet. Jeg ville have ærmer til at skjule mine skuldre og arme som jeg ikke kunne lide... Det bedste er nok snøren i ryggen for man kan tabe sig eller tage på uden kjolen skal ikke syes ud eller ind for man kan bare løsne/stramme snøren...også i løbet af aftenen hvor man får noget at spise hehe Håber du får en fantatisk dag i din kjole..!! Henriette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2008 · Report post Hej..,Kan se at du er også faldet for en "Alice" af mærket Lucca - den er også kanonflot og ganske behagelig at have på en hel dag selv om den i starten føles lidt tung og når slæbet er nede kan man mærke at man skal gå til, for at komme fremad. Men de største anbefalinger herfra og du ser rigtig godt ud i kjolen..!! Du kan nok høre at jeg også blev gift i den kjole her d. 23/8-08. Min var elfenbensfarvet og jeg fik syet en halterback neck på. Jeg bare elskede den kjole og havde en fantatisk dag i den. Min er også købt hos Askepot og Valentino - hvor jeg synes man får en kanon god betjening og vejledning. Jeg gik oprindelig også efter noget andet. Jeg ville have ærmer til at skjule mine skuldre og arme som jeg ikke kunne lide... Det bedste er nok snøren i ryggen for man kan tabe sig eller tage på uden kjolen skal ikke syes ud eller ind for man kan bare løsne/stramme snøren...også i løbet af aftenen hvor man får noget at spise hehe Håber du får en fantatisk dag i din kjole..!! Henriette Tak skal du have. Ejj hvor godt du lige skrev mærket på kjolen, for jeg kunne simpelthen ikke huske hvad den hed ;) Ja det er en tung kjole, men så lækker at have på. Jeg kan have min på uden Bh eller corcage(staves??), pga stiverne i kjolen, så det er bare super. Ligger der billeder af din kjole herinde, da jeg nemlig overvejer halterback, men ved ikke helt. De er rigtige søde mede ved Askepot og Valentino, de giver sig tid, så man er sikker på at det er den rigtige kjole man får. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2008 (edited) · Report post Billeder af min kjole med en modelos i: Edited September 7, 2008 by Dorthe3009 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2008 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2008 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2008 · Report post Ny tid i kirken: Jeg fik svar fra kirken i går om den nye tid. Vi har fået vielsen rykket fra kl. 14.30 til kl. 12.30. Så nu får vi tiden til at holde reception alligevel Så nu håber jeg bare ikke, at ungerne bliver alt for umulige på dagen, da det kommer til at gå ud over deres middagslur. De er på det tidspunkt 1½ år og lige blevet 3 år, men mon ikke det kommer til at gå. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2008 · Report post Nej nej det er SÅ træls, ville ønske at jeg havde bestilt festprogrammerne og ikke selv ville lave dem. se her 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2008 · Report post Nej nej det er SÅ træls, ville ønske at jeg havde bestilt festprogrammerne og ikke selv ville lave dem.se her Øv, hvor er det ærgeligt, håber at I finder en løsning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2008 · Report post Nej nej det er SÅ træls, ville ønske at jeg havde bestilt festprogrammerne og ikke selv ville lave dem.se her Øv, hvor er det ærgeligt, håber at I finder en løsning Jeg har da i hvert fald fået et råd til hvad jeg kan gøre. Hvis det virker, ja så må jeg desværre nu og købe nyt karton, da det andet er lige til skraldespanden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2008 · Report post Save the date kort: Vi (læs: jeg) er blevet enig om, at vi gerne vil sende save the date kort ud alligevel. Planen er at de skal sendes ud i december månede som et julekort. Så nu skal jeg i gang med at have det lavet. Mine tanker er lidt, at det skal være på hvidt papir, rød skrift og et vandmærke med et juletræ. Teksten vil kommer til at være noget i retningen af dette: Her i julelyset skær sidder vi og skriver til jer. Lad nissen komme frem fra sit skjul og bringe jer en glædelig jul. Fra kirketårnet kommer klokkelyd og fylder os med stille fryd. Julen vist os alle glæder, for den særlig hygge spreder. I december travlt vi har, alt til julen skal være klar. der skal bages og pyntes op, inden stjernen sættes på træets top. Julen er en dejlig tid, især når sneen falder hvid. De bedste hilsner vi sender, til både familie og venner. Og håber i vil sætte kryds den 6. Juni 2009, da vi ja til hinanden vil gi´. Kærlig hilsen Dorthe & Per Invitationen følger senere. Tror i det kunne blive godt?? eller har i en anden idé til teksten eller hvordan kortet kan se ud, så kom endelig med det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2008 · Report post Så er tingene bestilt hjem til save the date kortene , nu er det bare at vente på posten. Ihh jeg glæder mig til at skulle lave dem, så får jeg da en lille for smag på julen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2008 · Report post Okay jeg har en lille bitte tilståelse. Vores bryllup er jo endelig en hemmelighed, indtil invitationerne bliver sendt ud. Siden Januar har det kun været vores forældre der har vidst det. Nu er vi oppe på at vores søskende og bedsteforældre ved det. Et enkelt vennepar har også fået det afvide nu . Det er så svært at holde det hemmeligt, men save the date kortene kommer ud i starten af december, så 2 måneder skulle jeg nok kunne klare. Vi skal bare ikke se nogle venner eller mere familie indtil da . Så forhåbenlig kommer december hurtig i år Det var så min lille tilståelse for i dag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2008 · Report post Hihi... Kan godt forstå, det er svært -jeg ville ikke kunne holde vores bryllup hemmeligt! Så al respekt for, at I har holdt det hemmeligt for størstedelen af jeres familie... Og tillykke med milepælen i dag: 250 dage! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2008 · Report post Sikke en god ide.... Jeg er hel vild med at det rimer.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2008 · Report post Hihi... Kan godt forstå, det er svært -jeg ville ikke kunne holde vores bryllup hemmeligt! Så al respekt for, at I har holdt det hemmeligt for størstedelen af jeres familie...Og tillykke med milepælen i dag: 250 dage! Det er ikke kun familien, men også vennekredsen det bliver holdt hemmeligt for. Jeg synes jo tættere vi komme på, så bliver det svære at holde hemmeligt. Puha 250 dage, det er jo snart det havde jeg slet ikke set. Sikke en god ide.... Jeg er hel vild med at det rimer.... Tak. Jeg er lidt usikker på det sidste vers, om jeg ikke skal have byttet lidt rundt på det, men ved det ski ikke. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2008 · Report post Save the date kort:Julen er en dejlig tid, især når sneen falder hvid. De bedste hilsner vi sender, til både familie og venner. Og håber i vil sætte kryds den 6. Juni 2009, da vi ja til hinanden vil gi´. Rigtig sødt digt... Det i, jeg har markeret skal være med stort Glæder mig til at se dine kort... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2008 · Report post Save the date kort:Julen er en dejlig tid, især når sneen falder hvid. De bedste hilsner vi sender, til både familie og venner. Og håber i vil sætte kryds den 6. Juni 2009, da vi ja til hinanden vil gi´. Rigtig sødt digt... Det i, jeg har markeret skal være med stort Glæder mig til at se dine kort... Super, tak skal du have, det er rettet med det samme Jeg glæder mig også til at komme i gang med at lave dem. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites