CatieJ

Mad til bryllup, anbefalinger modtages..

6 indlæg i dette emne

Okay, nu er vi så småt gået i gang med at kigge efter mad til brylluppet.. Og synes det er noget svært..

Især fordi vi nok har lidt specielle krav..

1. Kan være alt fra kogekone, diner transportable, catering, kok etc..

2. Helst ikke en kuvert pris over 350kr

3. Skal kun indeholde forret og hovedret, men det skal være fra et sted hvor det ikke er bitte små portioner, men hvor der gerne skulle være sådan at folk kan få 2 gange..

4. Skal være et sted på sjælland..

5. Min kæreste har siger at det helst skal være et sted hvor de sender en kok med ud da det er til 70 personer.

Hmm.. Lidt mange krav, men nogen anbefalinger?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, nu er vi så småt gået i gang med at kigge efter mad til brylluppet.. Og synes det er noget svært..

Især fordi vi nok har lidt specielle krav..

1. Kan være alt fra kogekone, diner transportable, catering, kok etc..

2. Helst ikke en kuvert pris over 350kr

3. Skal kun indeholde forret og hovedret, men det skal være fra et sted hvor det ikke er bitte små portioner, men hvor der gerne skulle være sådan at folk kan få 2 gange..

4. Skal være et sted på sjælland..

5. Min kæreste har siger at det helst skal være et sted hvor de sender en kok med ud da det er til 70 personer.

Hmm.. Lidt mange krav, men nogen anbefalinger?

Hej du

Jeg har selv kontaktet Bretts diner til vores bryllup i juni. Gå ind på deres hjemmeside.... de har mange forskellige menuer og buffeter. De kan også sende nogle med ud som kan anrette eller servere hvis det er.

De er helt vildt flinke og det er min lillesøster der har anbefalet mig at ringe til dem. De har flere gange fået mad derfra, hvor hun arbejder... :thumbsupsmileyanim:

Håber du kan bruge det til noget. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Okay, nu er vi så småt gået i gang med at kigge efter mad til brylluppet.. Og synes det er noget svært..

Især fordi vi nok har lidt specielle krav..

1. Kan være alt fra kogekone, diner transportable, catering, kok etc..

2. Helst ikke en kuvert pris over 350kr

3. Skal kun indeholde forret og hovedret, men det skal være fra et sted hvor det ikke er bitte små portioner, men hvor der gerne skulle være sådan at folk kan få 2 gange..

4. Skal være et sted på sjælland..

5. Min kæreste har siger at det helst skal være et sted hvor de sender en kok med ud da det er til 70 personer.

Hmm.. Lidt mange krav, men nogen anbefalinger?

Hejsa

Nu ved jeg ikke lige hvor i Danmark festen skal holdes. Men er det i Jylland, kan jeg på det varmeste anbefale Cook unlimited. Det er en argentinsk "kogekone", der kommer ud og laver det mest fantastiske mad. Hun sørger for det hele blot I sørger for et par tjenere. Hun rydder også op bagefter. Hun er bare den sødeste kvinde og hun laver de mest fantastiske bryllupskager. Hun laver både tre retters menu eller diverse buffer. Du kan tjekke priser på hendes hjemmeside Cook unlimited

Min søster har benyttet hende til deres bryllup og til barnedåb, og derudover har jeg selv serveret til et selskab, hvor Noelia lavede maden...

Hun har min varmeste anbefaling.

Knus Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står at vi taler Sjælland. Nedenstående er nogle af dem som jeg har "oplevet" ved de mange bryllupsfester jeg har været ude til og særligt har bemærket:

Kejserindens Gryder
Frimans Gourmet (Næstved)
Kok Amok (Slagelse)
Eurokitch (Hillerød).


Derudover har vi nogle stamkunder - ja dem har vi en del af - hvor det ene hold er nogle som jeg rendte ind i for ca. 10 år siden i forbindelse med noget fødselsdagsfest hvor fødselsarens søster er kok og også forestod maden. Bortset fra kokken/mandens eget bryllup og egne fødselsdagsfester - har hun - ligesom jeg - været fast inventar til alle fester der er blevet afholdt i "slænget" på hvert sit "komfur" siden da (jeg gætter på at vi taler ca. 20-30 stk og den har siddet i skabet hver gang). Hun tager selv ud og laver det. Jeg kan sende dig nogle kontaktinformationer hvis det kunne have interesse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer