Louiseh79

Skræddersyet tøj til manden?

19 indlæg i dette emne

Jeg har tidligere givet brugerne herinde mulighed for at møde vores thai-skrædder, når han er i København. Nu kommer han på visit igen, og det i god tid til sommerens bryllupper!

For hvorfor skal vores mænd ikke også have en skøn oplevelse med deres bryllupstøj? Vi bruger da masser af tid og energi på vores kjoler...

Vores skrædderven kan sy alt. Hvis I har en idé til mandens outfit (eller evt. til brudepigekjoler eller andet) så kommer I med billeder og/eller idéer - eller kigger blot i de mange brochurer og kataloger, han har med). I vælger stof ud fra de mange stofprøver, han har med. Så tager ham mål, og drager hjem til Thailand, hvor han syer tingene og sender dem til Danmark.

Sidst han var her, tog han 5-6000 kroner for to komplette jakkesæt (jakker, bukser, skjorter og slips).

Se evt. denne gamle tråd fra sidste gang...

Den endelige dato kender jeg ikke endnu, men det skulle bliver første uge i februar, og det bliver en aften. Dte kommer til at foregå hos os her i Vanløse.

Hvis I er interesserede, så smid mig en PM - jeg er ikke så meget herinde mere, så det er ikke sikkert, jeg ser svar i denne tråd hver dag...

Han syede min mands smukke tøj til vores bryllup :angry:

post-22121-1200083653.jpg

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Til de som har vist interesse - og til evt. andre, som gerne vil med :thumbsupsmileyanim: - kan jeg nu fortælle, at seancen kommer til at foregå:

Søndag d. 10. februar kl. 17-18 (muligvis senere, hvis der er behov for det) hos os i Vanløse - skriv PM for adresse.

Jeg plejer gerne at brygge en kande kaffe og byde på en småkage eller lign. Men ellers er det helt og aldeles uformelt.

Vi ses!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så er det i dag, skrædderen kommer til København. HVis der er nogen, som gerne vil med her på falderebet, så er i velkomne! Bare smid mig en PM, så sender jeg vores adresse i Vanløse :bearhug::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ellers klar til at køre.. men ronnie mener ikk han behøver et skrædersyet sæt.... der findes mange fine sæt her i danmark -HAHA- mand, han har da heller ikke stil :griner:-

Hehe det er jo hans egen sag :) Tit og ofte koster tøjet i butikkerne bare endnu mere end det her - og som jeg så tit har sagt til folk, så har mændene da fortjent lidt lækkert til den store dag, når vi nu insisterer på at købe den helt perfekte kjole (næsten) uanset prisen :fløjt:

Hvis du får ham overtalt, er I i hvert fald velkomne kl 17 :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

AIIIIIIIIIIIIIIII! Det er jo lige det jeg har ventet på!

Og selvfølgelig ser jeg først tråden nu, hvor jeg er på arbejde og derefter skal jeg direkte ud at se håndbold.

ØV ØV ØV!!!

Kommer han tilbage senere på foråret eventuelt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
AIIIIIIIIIIIIIIII! Det er jo lige det jeg har ventet på!

Og selvfølgelig ser jeg først tråden nu, hvor jeg er på arbejde og derefter skal jeg direkte ud at se håndbold.

ØV ØV ØV!!!

Kommer han tilbage senere på foråret eventuelt?

Jeg kan lige høre ham ad.

Kan se, du bor i Odense. Hvis du kan samle nogle stykker derovre senere på foråret, kan det være, han kan komme forbi hos jer... Hører ham lige ad, når han kommer i dag, men han plejer gerne at ville rejse 'rundt i landet', hvis bare der er kunder :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må meget gerne høre ham ad. :denmarkflag:

Lægger også gerne hus til, men rejser også gerne for det.

Skal jo først giftes til september, så der er jo tid endnu

Jeg spørger ham ad. Han besøgte Klyver herindefra i Jylland sidste år, og det var ikke noget problem. Han har jo også kunder i Århus osv. Men jeg hører ham ad og så kan jeg sætte jer i forbindelse med hinanden, så I selv kan aftale nærmere. Vender tilbage :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer