Sign in to follow this  
Followers 0
lii

Kan man selv ønske?

7 posts in this topic

Annonce ♥

Altså, medmindre dine veninder ikke snakker med dig, eller sætter tape over din mund når i er sammen, er der jo ingen der kan forhindre dig i at fortælle hvad du ønsker - eller mere vigtigt; hvad du IKKE ønsker......

Så er det jo op til dine veninder, om de vil efterkomme dine ønsker.

Min søster og et par veninder har allerede spurgt mig om der er noget jeg vil og ikke vil...

Da jeg har hav-skræk og lider forfærdeligt af søsyge, har jeg frabedt mig alt der har med vand at gøre - og dette ved jeg de respekterer...

Jeg har også frabedt mig udklædning og salg af roser, kys m.m.

Dog har jeg ønsket er dejlig hyggelig aften (gerne med lidt aktion) med søster, veninder, mor og sviger - ingen stress, dejlig mad, søde mennesker og masser af hygge..... - og alt dette håber jeg de kan leve op til :angry:

Én af mine veninder har sågar spurgt mig, om - hvis de planlægger at jeg skal springe i faldskærm - om jeg så vil gøre det.....

Uh, bliver normalt også luftsyg - men kan sagtens forestille mig, at adrenalinen vil pumpe så hårdt, at jeg intet til luftsyge vil mærke--- - eller også bliver jeg syg i 3 km højde :cheerleader3:

Nå, men jeg måtte jo så sige, at hvis det er det de planlægger - så er jeg klar !!!!

0

Hehehehe, cool! Det synes jeg er godt gået, hvis du tør det! :cheerleader3:

Lad så lige mig sige her, at DET tør jeg ikke :cheerleader3: det kan jo være, at vores veninder læser det her :cheerleader3: ;)

Men godt, så venter jeg bare ligeså stille og roligt på, at de begynder at spørge :cheerleader3:

Hehe, og får stress, hvis der slet ikke er nogen, der spørger :cheerleader3::angry:

Knus LL

0

Altså, medmindre dine veninder ikke snakker med dig, eller sætter tape over din mund når i er sammen, er der jo ingen der kan forhindre dig i at fortælle hvad du ønsker - eller mere vigtigt; hvad du IKKE ønsker......

Så er det jo op til dine veninder, om de vil efterkomme dine ønsker.

Min søster og et par veninder har allerede spurgt mig om der er noget jeg vil og ikke vil...

Da jeg har hav-skræk og lider forfærdeligt af søsyge, har jeg frabedt mig alt der har med vand at gøre - og dette ved jeg de respekterer...

Jeg har også frabedt mig udklædning og salg af roser, kys m.m.

Dog har jeg ønsket er dejlig hyggelig aften (gerne med lidt aktion) med søster, veninder, mor og sviger - ingen stress, dejlig mad, søde mennesker og masser af hygge..... - og alt dette håber jeg de kan leve op til :angry:

Én af mine veninder har sågar spurgt mig, om - hvis de planlægger at jeg skal springe i faldskærm - om jeg så vil gøre det.....

Uh, bliver normalt også luftsyg - men kan sagtens forestille mig, at adrenalinen vil pumpe så hårdt, at jeg intet til luftsyge vil mærke--- - eller også bliver jeg syg i 3 km højde :cheerleader3:

Nå, men jeg måtte jo så sige, at hvis det er det de planlægger - så er jeg klar !!!!

Bare en kommentar

Det er fint med alle de der vilde aktiviteter, men dækker jeres forsikring i tilfælde af at noget skulle gå galt? De fleste forsikringer gør nemlig ikke med mindre man har tegnet en ekstra forsikring oveni.. Tag lige den med i overvejelsen også..

0

Annonce ♥

Jeg har givet min veninde en liste med de tøser + 2 herrer jeg gerne vil have med til min polterabend samt deres telefonnumre, så der ikke er nogen der er glemte og bliver svære at komme i kontakt med. Hun har selv bedt om det.

Og så skrev jeg lige nederst på det papir at jeg helst ikke ville til fotograf, have stripper, eller noget med højder, men at jeg havde det fint med bl.a. at blive klædt ud.

Men det er jo som man har det, hvis hun ikke havde bedt om det, så havde jeg nok ikke gjort det. Vi gjorde det samme til hendes polterabend og jeg synes det er helt fint at fortælle hvad man ikke er så vild med.

Hilsen Sheila

0