Sign in to follow this  
Followers 0
Husse

Armbånds ur?

24 posts in this topic

Ja overskriften siger vel det hele. Tager I armbåndsur på? Hvis ja, så hvilket?

Jeg ville så gerne findet et lille et der bare ligner et armbånd, for jeg vil så gerne ha mulighed for at holde lidt øje med klokken og tidsplanen i løbet af dagen.

Kan i hjælpe mig med at finde et?

Edit: vil lige tilføje at vores dag og fest ikke er helt som en alm. bryllups fest, det bliver formentlig uden køkkenpersonale og toastmaster, så jeg vil ha et ur i nærheden, spørgsmålet er bare om jeg skal ha det i tasken eller på armen.

Edited by Husse
0

Annonce ♥

Hvorfor vil du holde øje med tiden??

Stol på at andre har helt styr på tingene.. Jeg er virkelig glad for at jeg bare lodt tiden flyve som den ville.. Jeg havde ikke styr på tiden og da vi skulle afsted til kirken var jeg glad for det.. For limousinen kunne ikke finde os og vi kom først hjemmefra da vielsen skulle ha startet og jeg kom dermed for sent..

Så nyd du bare dagen i stedet for og overlad timingen til alle andre, så nyder du dagen mere

0

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg havde ur på, da vi blev gift. Det var rart at kunne holde øje med tiden. Mit ur er et Christina London med diamanter i, som jeg har fået af min mand, så det er et fint lille ur. :angry:

Mvh Pernille. :cheerleader3:

Googlede det lige, hold da op nogle flotte urere, ja så ville jeg heller ikke ha nogle betænkeligheder ved at være ur på dagen. :cheerleader3:

0

Hvorfor vil du holde øje med tiden??

Stol på at andre har helt styr på tingene.. Jeg er virkelig glad for at jeg bare lodt tiden flyve som den ville.. Jeg havde ikke styr på tiden og da vi skulle afsted til kirken var jeg glad for det.. For limousinen kunne ikke finde os og vi kom først hjemmefra da vielsen skulle ha startet og jeg kom dermed for sent..

Så nyd du bare dagen i stedet for og overlad timingen til alle andre, så nyder du dagen mere

Det lyder skam også rigtig dejligt, men nu er der bare ikke andre til at holde styr på det for os.

Desuden ville det stresse mig helt enormt meget ikke at ha et ur i nærheden, så det bliver på armen eller i tasken.

0

Normalt går jeg med ur i alle mine vågne timer.... - føler mig næsten nøgen uden !!!

Men desværre har jeg fået noget udslæt, som måske er pga uret (og/eller nikkel), så de sidste 3 mdr har jeg gået uden ur - og følt mig nær nøgen ... :cheerleader3:

(skal snart til hudlæge og have lavet nogle tests, så nu må vi jo se hvad det er jeg ikke kan tåle)

Nå, men når jeg finder et ur jeg kan tåle, håber jeg at jeg finder et, som jeg også kan have på på dagen. Jeg kan slet ikke klare ikke at vide om tidsplanen holder - og jeg kan jo ikke rende rundt med mobilen for at kunne se hvad klokken er.... :angry:

0

I ender da med at stresse jer selv halvt ihjel

Hvis i nu bliver et par minutter forsinkede vil i straks begynde at stresse automatisk.. Og så nyder i slet ikke dagen på samme måde.. Jeres forældre må da kunne hjælpe jer med at sørge for at folk kommer til bords på det rigtige tidspunkt og den slags...

0

Annonce ♥

Hvis i nu bliver et par minutter forsinkede vil i straks begynde at stresse automatisk.. Og så nyder i slet ikke dagen på samme måde.. Jeres forældre må da kunne hjælpe jer med at sørge for at folk kommer til bords på det rigtige tidspunkt og den slags...

Det behøver du ikke bekymre dig om. :angry: Det kan godt ske andre brude ville stresse af den måde, men jeg kan slet ikke sætte mig ind i at skulle holde en fest planlagt efter et skema. :cheerleader3: Folk kommer til bords når de får snøvlet sig færdig og sangene synes vel når det passer. Jeg er SLET ikke til den typiske bryllupsfest og da min kæreste insisterede på at holde stor fest, var det også det eneste krav jeg havde var at det bliver tag selv bord og kom som du er fest.

Nåe men spørgsmålet var sådan set bare, ur eller ikke ur. Hvis ja hvilket. Og ikke hvorfor :cheerleader3:

0

Jeg synes ikke, at jeg blev stresset af at have ur på. Jeg syntes, at det var rart ikke hele tiden at skulle spørge andre, hvad klokken var. Man vil da gerne følge lidt med i tiden uden at stresse. Jeg nød min dag i fulde drag på trods af, at jeg havde ur på.

Mvh Pernille. :angry:

0

Normalt går jeg med ur i alle mine vågne timer.... - føler mig næsten nøgen uden !!!

Men desværre har jeg fået noget udslæt, som måske er pga uret (og/eller nikkel), så de sidste 3 mdr har jeg gået uden ur - og følt mig nær nøgen ... :cheerleader3:

(skal snart til hudlæge og have lavet nogle tests, så nu må vi jo se hvad det er jeg ikke kan tåle)

Nå, men når jeg finder et ur jeg kan tåle, håber jeg at jeg finder et, som jeg også kan have på på dagen. Jeg kan slet ikke klare ikke at vide om tidsplanen holder - og jeg kan jo ikke rende rundt med mobilen for at kunne se hvad klokken er.... :cheerleader3:

Har du prøvet at lægge et lag klar neglelak bag på dit ur? Det gør, at du ikke får de stoffer (nikkel osv.) i kontakt med huden. Jeg har en type hudsyre, hvor jeg meget hurtigt bliver grøn (ja, grøn :cheerleader3: ) af mit ur, selvom jeg har prøvet alle mulige slags. Derfor virker det godt med klar neglelak :cheerleader3:

:angry: Jeg ved egentlig heller ikke, om jeg vil have ur på eller ej - det er lidt svært... Jeg ved ikke, hvordan jeg vil have det med at have ur på og heller ikke, hvordan jeg vil have det, hvis jeg ikke har ur på... Begge dele kunne godt stresse mig sådan en dag :respekt:

:cheerleader3: fra Merete.

0

tja jeg tror nu nok jeg skal have mit på....

et DG ... :angry: jeg fik det i mors-dag-gave af Ronnie sidste år - og jeg er MEGET glad for det

havde det på ved første kjoleprøvning men uret ses ikke sååå tydeligt... men her er et modelbillede af det..

http://www.urvaerket.dk/dolce-gabbana-donn...eel-p-2923.html

men der findes jo mange flotte "smykke" ure :cheerleader3: jeg ville uden betænkelighedder have mit ur på...

skal alligevel have sølvsmykker på.. så det passer fint ind ...

Edited by joro
0

Annonce ♥

Hejsa.

Min søde svigermor har med meget streng stemme lært mig at man IKKE bærer ur til selskabskjole, gallekjole og BRUDEKJOLE. :angry:

Så nej. Jeg skal ikke have ur på. Hvis jeg skal have ur med kommer det til at ligge i min taske, eller fast plantet på min dejlige søsters arm.

0

Det behøver du ikke bekymre dig om. :cheerleader3: Det kan godt ske andre brude ville stresse af den måde, men jeg kan slet ikke sætte mig ind i at skulle holde en fest planlagt efter et skema. :cheerleader3: Folk kommer til bords når de får snøvlet sig færdig og sangene synes vel når det passer. Jeg er SLET ikke til den typiske bryllupsfest og da min kæreste insisterede på at holde stor fest, var det også det eneste krav jeg havde var at det bliver tag selv bord og kom som du er fest.

Nåe men spørgsmålet var sådan set bare, ur eller ikke ur. Hvis ja hvilket. Og ikke hvorfor :cheerleader3:

Hej hej

kan kun anbefale Christina of london. Har et med hvid læderrem, der har en lille smule perlemors effekt og diamanter i kanter. De er fine, diskrete og enkelte modeller med armbåndsagtig stållænke i både sølv- og guldfarvet. Så kan man jo matche med resten af smykkerne. Ellers kan man få nogle ret seje "lommeure", sådan lidt antik insprirerede.De kunne godt gå i en brude taske.

Knus Sanne :angry:

0

Jeg går normalt ikke med ur!

Jeg arbejder meget med maskiner og store ting så jeg har ikke smykker på overhovedet. Får mine ringe på efter arbejde - men aldrig ur.

Jeg har min mobil - og den er ski højst sandsynligt i tasken på dagen anyway.

Desuden har Mikkel det flotteste ur og det har han helt sikkert på på dagen - og jeg vil ikke holde styr på tid den dag - på nogen måde.

Dagen skal nydes i fulde drag - jeg har toastmaster til at holde styr på det hele!

Såe nej jeg har ingen kvaler :angry:

0

Annonce ♥

Jeg tager ikke ur på, da mit ur er med kæmpe læderarmbånd - et af de der, som var moderne for nogle år siden.

Hvis jeg havde et pænt lille fikst ur, kunne jeg godt overveje det. Men alligevel synes jeg det er rart at kunne læne sig tilbage og lade nogle andre styre det med tiden.

Men jeg synes sagtens du kan have ur på hvis det ikke er så stort, og måske lidt smykkeagtigt.

0

Jeg tager heller ikke ur på - jeg har nemlig også hørt det med at man ikke bærer ur til gallakjoler. Jeg har så heller ikke lige et jeg synes passer til dagen -HAHA-

Jeg ved Peter har et på, så det må jeg kigge på. Mobilen kommer helt sikkert også til at ligge på hotelværelset - jeg regner ikke lige med at skulle bruge tid på sms på min bryllupsdag :griner:-

0

Jeg vil ikke ha ur på, jeg har et ret fint lille sølvur som godt kunne passe til kjolen, men jeg syntes det så helt forkert ud da jeg prøvede kjolen, og jeg mener heller ikke man bærer ur til gallakjoler og brudekjoler!! Men min kæreste har ur på, så jeg kigger bare på hans, hvis det er nødvendig :griner:-

0

Annonce ♥

Jeg tager ikke ur på. jeg synes ikke det passer til så fine kjoler, som andre også skriver.

derimod har min mor fået en broche af en veninde, som forestiller askepots karet, og den har jeg nu fået. Jeg er derfor på udkig efter en helt enkel taske, så jeg kan pynte den med brochen. man kan ikke se at det er et ur, for man skal åbne kareten for at se klokken.

jeg regner nu ikke med at skulle bruge det, men det er meget rart at have, og så betyder den en del for mig.

min kæreste har også fået forbud mod at bære sit alm. ur, så han fik et super fedt lommeur af mig i julegave. det var fedt, og det synes han heldigvis også.

vores toastmaster, kommer til at styre slaget, så han vil meget snart få en lang liste for hvordan jeg forestiller mig itdsplanen bliver på vores bryllupsdag.

0

Jeg ved ikek helt om jeg tager mit på.. jeg er meget meget glad for mig som jeg fik af mine forældre da jeg blev udlært.. Synes nu godt man kan have ur på til fine kjoler, der kommer jo an på hvordan uret ser ud..

Jeg har også et Christina Design ur.. Jeg har det miderste af dem.. Og synes det vil passe godt til kjolen, med lidt guld..

post-30580-1200303693.jpg

Jeg regner med at tage det på men finder nok frst 100% ud af det dagen før.. :griner:-

0