Husse

Bryllupsmesse i dag.

18 indlæg i dette emne

Vi drog til Århus for at deltage i årets bryllupsmesse og det var da egentlig også en ok oplevelse.

Da vi kørte hjem havde vi ihvertfald fundet ud af at vores ideer er lige os og at vi faktisk har styr på mere end vi troede, for vi var begge noget skuffede over udvalget af stande.

Jeg havde troet der også var lidt mere herre tøj og måske nogle flere konceptbutikker, med sjove dimser og andet gejl.

Heldigvis fik vi en hyggelig tur og nogle gode magasiner ud af dagen, ellers kunne jeg skam godt ha undværet.

Hvad synes i andre?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var med min søster på messen i Roskilde.

Vi kom lige midt i modeshowet, og der var så mange mennesker, at jeg bare intet kunne se. Men syntes dog at kunne huske, at musikken var mere passende end i har haft....

Vi udnyttede at de fleste så show, og gik rundt og kiggede på de få stande der var.

Jeg var også noget skuffet over "udvalget" - men var blevet advaret !!!

Til gengæld vandt jeg et gavekort på 1000,- til en fotograf (det kan der læses mere om på min tråd) - og så skal jeg med Michael på messe i Bella Centret på lørdag (og det skulle være MEGET bedre)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jep! Vi var der også!

Og hvad skete der lige med det der modeshows-musik!! Det var da totalt malplaceret! Men flotte kjoler og mærkelige buketter..

Alt i alt synes jeg, det var ok.. Havde nok også forventet lidt flere forskellige slags stande. - Og så købte jeg jo kjole i torsdags, så var ikke så interesseret i alle de kjolestande. Men vi fik dog samlet lidt inspiration - og lidt inspiration til ting, vi vil undgå :griner:-

Mmm.. Og så smagte jeg spumante med hindbær! Den var altså god!!

Janne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg var også til bryllupsmesse i Århus... Jeg fik overtalt kæresten til at gå med, selvom han endnu ikke har friet. -HAHA-

Jeg er rimelig skuffet over messen.. Det var for lidt variation i udvalget, og så var det rimeligt øv, at skulle give 60 kr., når vi kom forsent til at kunne være med i konkurrencen... Burde ikke koste det samme som.

Jeg fik også en masse brochurer, og dem har jeg med iver kigget igennem. Kan ikke vente til han engang skulle fri....

Det mest positive er, at vi er enige om, hvilke vielsesringe vi skal have, og de er billigere, end jeg havde regnet med... :griner:-

Tilgengæld fandt jeg ud af, at hvis jeg nu skulle vinde i lotto, så skal kæresten hentes i limo.... Den var han meget interesseret i, men han er for fornuftig til at ville betale for sådan en...

Men bryllupsmesse er ikke noget, jeg vil anbefale til andre... man kan jo finde de fleste ting på internettet.

Knus Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi nåede aldrig afsted da jeg sov for længe da jeg kom hjem efter morgen arbejde... Men det lyder ikke til at vi er gået glip af det vilde inde i århus...?

Var det så skuffende ??

KnuZ

Maria

Hey Maria,

Altså som sagt synes jeg egentlig, det var ok.. Havde bare forventet et lidt større udvalg, tror jeg. Men der var da meget at kigge på - især hvis man ikke havde købt kjole, lidt smagsprøver osv. Så jeg synes, det var fint nok..

Men på den anden side skal du ikke græde snot over, at du ikke kom afsted.. :griner:-

Janne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi nåede aldrig afsted da jeg sov for længe da jeg kom hjem efter morgen arbejde... Men det lyder ikke til at vi er gået glip af det vilde inde i århus...?

Var det så skuffende ??

KnuZ

Maria

Hey Maria,

Altså som sagt synes jeg egentlig, det var ok.. Havde bare forventet et lidt større udvalg, tror jeg. Men der var da meget at kigge på - især hvis man ikke havde købt kjole, lidt smagsprøver osv. Så jeg synes, det var fint nok..

Men på den anden side skal du ikke græde snot over, at du ikke kom afsted.. :griner:-

Janne.

Hehe - jamen så gider jeg ikke tude over det ;o)

Vi overvejer at tage til Herning når messen kommer der til - men ved det ikke helt.... Men alligevel - det er vel lidt sjovt og noget man vel egentlig skal gøre ;o)

KnuZ

Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi nåede aldrig afsted da jeg sov for længe da jeg kom hjem efter morgen arbejde... Men det lyder ikke til at vi er gået glip af det vilde inde i århus...?

Var det så skuffende ??

KnuZ

Maria

Hey Maria,

Altså som sagt synes jeg egentlig, det var ok.. Havde bare forventet et lidt større udvalg, tror jeg. Men der var da meget at kigge på - især hvis man ikke havde købt kjole, lidt smagsprøver osv. Så jeg synes, det var fint nok..

Men på den anden side skal du ikke græde snot over, at du ikke kom afsted.. :griner:-

Janne.

Hehe - jamen så gider jeg ikke tude over det ;o)

Vi overvejer at tage til Herning når messen kommer der til - men ved det ikke helt.... Men alligevel - det er vel lidt sjovt og noget man vel egentlig skal gøre ;o)

KnuZ

Maria

Præcis! Jeg havde det også sådan, at hvis det nogensinde skulle prøves, skulle det jo være nu.. (Lidt nedtur at tage til bryllupsmesse, hvis man er gift, synes jeg..) Men jeg tror nu ikke, jeg havde gjort det, hvis det ikke var i Århus..

Janne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg netop siddet og læst jeres kommentarer omkring bryllupsmesserne - og som udstiller på nogle af messerne (Vejle og Fredericia) er jeg da NOGET ked af at læse, at en del af jer tilsyneladende ikke føler at messen giver det ønskede udbytte for jer som gæster.

Må jeg derfor ikke bede om, at I udover diskussionen i forum også lader kritikpunkterne gå videre til messearrangøren, DSM. Hvis ikke DSM gøres opmærksom på kritikpunkterne, bliver tingene jo ikke rettet.

Som udstillere er vi jo naturligvis interesserede i, at I som besøgende går hjem med så mange positive indtryk som muligt - hvis ikke I fik noget udbytte af messerne, var der jo ingen grund til at holde dem, og heller ikke for os til at udstille på dem...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Ja, jeg "slæbte" også min kommende mand afsted. Jeg havde glædet mig helt vildt og Tommy var egentlig også spændt, selvom vi var lidt tømmermændsramte :griner:-

Vi kom midt i konkurrencen kl 14.00 og hvor blev vi skuffede!!! ØV hvor nedtur! Jeg har købt min kjole og Tommys tøj er også næsten på plads og vi skal køre i vores veteran bil på dagen... Så jeg havde håbet på en masse inspiration til borde, invitationer, sjove sager, buketter, osv.

Jeg synes bare det var et mega flop :lol:

Magasinerne er dog rigtig gode, men ellers synes jeg bare det var nitte...

Så vi legede bare kærester og nød hinanden -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg netop siddet og læst jeres kommentarer omkring bryllupsmesserne - og som udstiller på nogle af messerne (Vejle og Fredericia) er jeg da NOGET ked af at læse, at en del af jer tilsyneladende ikke føler at messen giver det ønskede udbytte for jer som gæster.

Må jeg derfor ikke bede om, at I udover diskussionen i forum også lader kritikpunkterne gå videre til messearrangøren, DSM. Hvis ikke DSM gøres opmærksom på kritikpunkterne, bliver tingene jo ikke rettet.

Som udstillere er vi jo naturligvis interesserede i, at I som besøgende går hjem med så mange positive indtryk som muligt - hvis ikke I fik noget udbytte af messerne, var der jo ingen grund til at holde dem, og heller ikke for os til at udstille på dem...

Joh. Men er det ikke "udstillerne" selv, der melder ud om de vil komme? Eller er der kun plads til et bestemt antal stande?

For hvis det er det sidste, kunne man jo godt pive til arrangørerne om ikke de vil minimere standene med brudekjoler til fordel for nogen af de ting, man har så meget brug for SENERE i forløbet.

Jeg havde for eksempel håbet at finde sådan nogen ting som topfigur og toastmasterklokke, da det er ved at være den slags småting jeg mangler - og så inspiration til blomster. Men der var kun en eller to stande med blomster og det samme med inspiration til bordopdækning, så det fik jeg ikke så meget ud af.

Troede også at sådan noget som netop musik til festen, konditorier osv ville være bedre repræsenteret.

Jeg syntes også at hindbær spumanten var dagens højdepunkt ;)

Til sidst vil jeg da lige tilføje, at jeg tror IKKE der er nogen, der klager over udstillerne som sådan - de kommer jo bare med de varer de har, og gjorde det også godt og havde flotte stande osv... Det er jo ikke at folk føler sig dårligt behandlede - man er bare mere skuffet over UDVALGET (og så er vi tilbage ved min første linie igen)

mvh maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var på bryllupsmessen i Århus sidste år (da jeg selv skulle giftes) og så igår sammen med min veninde der skulle giftes..

Puha.. Det var godt nok spild af 60 kr - plus at messen også var dalet i kvalitet fra det ene år til det andet.

Modeshowet:

Helt enig - hvad skete der lige for musikken?

PLUS det var helt ufattelig uprofessionelt, og mange af modeller følte sig tydeligvis meget ubekvemte på scenen.

Kjolerne generelt på messen var virkelig grimme.. Jeg var dybt skuffet. De var virkelig mærkelige mange af dem...

Der mange nogle blomsterbutikker-stande med brudebuketter - det var der sidste år...

Ja, vi var meget skuffede..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil så være rasmus modsat... Jeg var i vejle sammen med 2 veninder. Vi skulle egentlig ikke noget andet end at kigge og have noget tøse-hygge... Og det var skønt. der var alt hvad vi forventede og mere til og folk var super søde og hjælpsomme.

Successen hos os kan jo skyldes at vi egentlig ikke havde nogen forventninger til messen (Vi har været på mange messer før.. alt lige fra det værste l**t til de skønneste messer...) og desuden holder vi et meget low-key bryllup, så alt det I andre efterspørger er nogle ting jeg slet ikke har tænkt på.

Men alt i alt STOR ros til både arrangører men især udstillere i Vejle!!!

Line

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var nu egentlig også lidt små skuffet over messen i Århus. Kunne godt have brugt en stand med bryllupsrejser, hvilket jeg egentlig synes var lidt underligt, der slet ikke var :td:

Men jeg havde det nu sjovt alligevel - nok mest på grund af de søde zillaer - og så skal der ikke så meget til at begejstre mig, så jeg gik da en smule i selvsving over de bryllupskager der var :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg netop siddet og læst jeres kommentarer omkring bryllupsmesserne - og som udstiller på nogle af messerne (Vejle og Fredericia) er jeg da NOGET ked af at læse, at en del af jer tilsyneladende ikke føler at messen giver det ønskede udbytte for jer som gæster.

Må jeg derfor ikke bede om, at I udover diskussionen i forum også lader kritikpunkterne gå videre til messearrangøren, DSM. Hvis ikke DSM gøres opmærksom på kritikpunkterne, bliver tingene jo ikke rettet.

Som udstillere er vi jo naturligvis interesserede i, at I som besøgende går hjem med så mange positive indtryk som muligt - hvis ikke I fik noget udbytte af messerne, var der jo ingen grund til at holde dem, og heller ikke for os til at udstille på dem...

Det har du ret i, Jesper! Det er dejligt, at du her gør opmærksom på, hvor man kan henvende sin klage. Her kommer klagen jo ikke så langt, andet end at folk kan bekræfte hinanden.

Jeg kan huske fra sidste år, at jeg syntes, at der var alt for mange stande med folk, der ville sælge slankeprodukter og metoder. Men jeg fandt da mit diadem der til billige penge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Joh. Men er det ikke "udstillerne" selv, der melder ud om de vil komme? Eller er der kun plads til et bestemt antal stande?

For hvis det er det sidste, kunne man jo godt pive til arrangørerne om ikke de vil minimere standene med brudekjoler til fordel for nogen af de ting, man har så meget brug for SENERE i forløbet.mvh maria

Så vil der formentlig være en hel masse som er skuffet over at udvalget af brudekjoler ikke er større :thumbsupsmileyanim: Den er jo svær. Fordi folk ikke er ens og kigger efter noget bestemt.

Sidste år på messen oppe på Marienlyst hørte jeg også flere som klagede over udbuddet på nogle af de øvrige messer som de havde været på, men jeg mindes ikke at have hørt klager vedrørende messen på Marienlyst (den 24/2 2008).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer