FynboBredahl

Jeres duft på bryllupsdagen?

72 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim:

Har siddet og læst en gammel tråd igennem om parfumer og er nu nysgerrig... Hvad mon 2008 (og 2009) brudene skal have på af duft på deres bryllupsdag?

Ved at gennemlæse førnævnte tråd, har jeg fundet frem til to parfumer, jeg nok bliver nødt til at dufte til, nemlig Ralph Lauren Romance og Miss Dior Cherie.

Havde lidt tænkt på at købe samme parfume, som jeg gik med dengang vi blev kærester, men er ikke sikker på, den findes længere... Moonflower fra Body Shop.

Fortæl fortæl!!! :loveboard:

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil have en chanel duft, men er ikke sikker på om det chance eller coco mademoiselle

Heidi

Min absolutte favorit er Coco mademoiselle fra chanel. Da jeg ovenikøbet fik denne parfume af min kæreste på vores første ferie bliver det uden tvivl den.

KH

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha jeg vil nok købe en helt ny duft, en der er frisk og luftig. Så skal nok i butikker og snuse lidt.

Ellers skal det nok være True Star fra Hilfinger eller Bright Crystal fra Versace (staves :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil have en chanel duft, men er ikke sikker på om det chance eller coco mademoiselle

Heidi

Min absolutte favorit er Coco mademoiselle fra chanel. Da jeg ovenikøbet fik denne parfume af min kæreste på vores første ferie bliver det uden tvivl den.

KH

Louise

Lige i øjeblikket er det mest chance jeg er til, synes den er lidt mere frisk end mademoiselle

Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg da egentlig ikke tænkt over. Min ynglingsduft er Gucci Rush2, som dufter rigtig godt på mig, så det kunne sagtens være, at det blev den. I så fald kunne jeg godt finde på at bruge andre parfumer op til brylluppet, så der ville være lidt genkendelse i duften på dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God ide med denne traad!

Jeg er ogsaa paa Gucci Rush - (den helt röde...) Det er Sören absolut nr. 1, han har selv givet mig den, og kan spotte den paa lang afstand, hvis jeg har den paa. - og han bliver altid saa glad :thumbsupsmileyanim: saa den gläde skal han ogsaa have paa dagen!!! Er slet ikke i tvivl!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg vil nok købe en helt ny duft, en der er frisk og luftig. Så skal nok i butikker og snuse lidt.

Ellers skal det nok være True Star fra Hilfinger eller Bright Crystal fra Versace (staves :thumbsupsmileyanim: )

Vi har samme "smag" i dufte Anne :thumbsupsmileyanim:

Har fået Bright Crystal i julegave og den er bare god! Den eller Gucci Envy Me kunne jeg godt finde på at tage på...

Redigeret af Dolphin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ejjj i giver mig stress ;-) Det havde jeg slet ikke tænkt på før nu!

Det bliver sikkert Gucci Rush eller Clinique Happy - da de minder os begge om da vi mødte hinanden!

Knus Mathilde.

De er også skønne begge to! Købte i sommer Happy in Bloom, som var en éngangs-ting og den er SÅ lækker!

Uha jeg vil nok købe en helt ny duft, en der er frisk og luftig. Så skal nok i butikker og snuse lidt.

Ellers skal det nok være True Star fra Hilfinger eller Bright Crystal fra Versace (staves :loveboard: )

Tru Star... Mums!

Det har jeg da egentlig ikke tænkt over. Min ynglingsduft er Gucci Rush2, som dufter rigtig godt på mig, så det kunne sagtens være, at det blev den. I så fald kunne jeg godt finde på at bruge andre parfumer op til brylluppet, så der ville være lidt genkendelse i duften på dagen.

Det er næsten også min yndlingsduft... Men den forsvinder inden den første time er gået, når jeg tager den på -HAHA-

God ide med denne traad!

Jeg er ogsaa paa Gucci Rush - (den helt röde...) Det er Sören absolut nr. 1, han har selv givet mig den, og kan spotte den paa lang afstand, hvis jeg har den paa. - og han bliver altid saa glad :thumbsupsmileyanim: saa den gläde skal han ogsaa have paa dagen!!! Er slet ikke i tvivl!!!

Hvor hyggeligt :griner:-

Gucci Envy Me er toooootaaaaal yndlings duft på mig - det synes både jeg og Filejsen...så det bliver nok den :griner:-

Jeg var også SÅ vild med den, at jeg købte to af de store flasker - og bodylotion'en... Men nu er den ved at blive for meget. Har givet den væk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uha jeg vil nok købe en helt ny duft, en der er frisk og luftig. Så skal nok i butikker og snuse lidt.

Ellers skal det nok være True Star fra Hilfinger eller Bright Crystal fra Versace (staves :bearhug: )

Vi har samme "smag" i dufte Anne :)

Har fået Bright Crystal i julegave og den er bare god! Den eller Gucci Envy Me kunne jeg godt finde på at tage på...

Hvor sjovt...

Nu hvor vi deler samme "smag" så kunne det være jeg skulle dufte til Envy Me næste gang jeg er i Matas, den kender jeg ikke :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, noget jeg ikke har tænkt på......

Jeg kunne forestille mig at jeg tager Biotherms Eau'D'Energie på, som er en frisk sommer parfume.....

Men den er lidt svær!

Ja, den er fantasktisk. Den bruger jeg meget for den giver en følelse af at have noget på og så alligevel ikke. Min kæreste elsker når jeg har den på. Har den også som body lotion :)

Den kunne også godt blive mellem finalisterne til mit bryllup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej, noget jeg ikke har tænkt på......

Jeg kunne forestille mig at jeg tager Biotherms Eau'D'Energie på, som er en frisk sommer parfume.....

Men den er lidt svær!

Ja, den er fantasktisk. Den bruger jeg meget for den giver en følelse af at have noget på og så alligevel ikke. Min kæreste elsker når jeg har den på. Har den også som body lotion :)

Den kunne også godt blive mellem finalisterne til mit bryllup

Ja det er en rigtig god kandidat! Jeg har den også som bodylotion! Jeg tror jeg ender med den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer