Guest mayalu1

Vis mig din bryllupskage....

56 posts in this topic

Dette er jo nok mest til jer der allerede er gift, men som stadig følger med herinde....

Må jeg se et billede af jeres bryllupskage, hvilken smag var i, hvem har lavet den, til hvor mange, og pris ????

Bare så jeg kan få nogle ideer, og noget at sammenligne med.

0

Annonce ♥

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Vi havde brune bunde i vores, med hindbærcreme og chokoladecreme i.....den smagte HIMMELSK!

Vi fik vores lavet hos saltum bageren og vi gav 25kr på kuvert.....ja du læste rigtigt det er helt vildt billigt! :thumbsupsmileyanim:

Og så får du da lige et par billeder også, topfigurene lavede han også specielt til os.....den er lidt anderledes end hvad man ellers ser, men vi elsker vores kage :loveboard:

Seadancer

Edited by seadancer
0

Hejsa.

Vores kage var flad, da det var meget billigere. Vi gav 1200 kr. for en kage til 56 personer. Vi havde fragilité-bunde med pistaciecreme imellem. Den smagte super godt. :thumbsupsmileyanim: Der blev spist lidt over halvdelen, så vi måttte ud med kagerester til vores kollegaer dagen efter, det blev de glade for. Har gemt et enkelt stykke til os selv. Den blev forresten lavet af vores lokale bager i Tølløse.

Mvh Pernille. :thumbsupsmileyanim:

post-22827-1200572716.jpg

Edited by Enigma28
0

Annonce ♥

Her var vores kage :)

Desværre fik vi ikke taget et billede inden den blev spist af

Vi bestilte kage til 50 personer, jeg mener vi kom af med 3600 kr, desværre blev den store kage ( samlebogen ) spist,

de 2 runde kager var desværre levnet.

:bearhug: Heidi

post-7757-1200601282.jpg

Edited by ryberg
0

Tak for linket... - men jeg ville gerne se billeder af "ægte" bryllupskager - dvs JERES bryllupskager - ikke bare nogel pap-nogen, der er med på udstilling !!

Desuden ville jeg gerne høre om, hvem der har lavet, hvad de har kostet, hvor mange pers. der var til - og evt. hvor meget der blev spist - og til sidst, gerne lidt inspiration til indhold..... - disse oplysninger kan jeg jo desværre ikke få, ved bare at se et billede.....

Så derfor alle Zillaer, hvis du har tid og lyst, vil jeg meget gerne se og høre om DIN kage

0

Hejsa :blink:

Vi havde brune bunde i vores, med hindbærcreme og chokoladecreme i.....den smagte HIMMELSK!

Vi fik vores lavet hos saltum bageren og vi gav 25kr på kuvert.....ja du læste rigtigt det er helt vildt billigt! :bearhug:

Og så får du da lige et par billeder også, topfigurene lavede han også specielt til os.....den er lidt anderledes end hvad man ellers ser, men vi elsker vores kage :super:

Seadancer

Hvor er den sjov! Skønt med kager der ikke er lyserøde!!!! :) Altså den grønne-fik lige placeret mit svar lidt mystisk(:

Edited by Mettegj
0

Annonce ♥

hej

jeg skal giftes den 9 august,vi ved ikke om vi skal holde det i vores have, men vores bryllupskage er bestemt,

det er nøddebunde med orangechhokoladeganage,,har smagt den uhmmm,kagen er sat op på et springvand, og så kun til 40.00kr kuverten

se vores kage på denne side - www.bryllupogfestkager.dk

Edited by danni
0

Her er vores.. det var svigerforældre som stod for at bestile den.. mener kuvertprisen var 38.- indhold.. tja, husker det ikke.. snart 1 år siden.. men snart skal toppen jo spises.. mums! har overvejet om den skal spise 19 maj, (bryllupsdag) eller den da jeg bliver gravid og det skal fortælles til vore forældre.. :thumbsupsmileyanim:

post-20849-1202801270.jpg

0

Annonce ♥

Der ligger vist et enkelt billede af vores kage her. Det er ikke af kagen alene, men man kan vist godt se den alligevel. Den var med brownie bund, champagne-cremefyld, jordbær, alm. kagebund og creme med chokoladestykker og lidt mere jordbær ;-) Gæsterne roste den faktisk meget og så var den simpelthen fra Føtex til kr. 12 pr. kuvert! Se det er billigt :thumbsupsmileyanim:

0

Vores kage var meget enkel og det generelle kendetegn ved den var at både bunde og creme var meget lette og ikke spor kvalme.

Bundene var lyse og dryppet med den mest vidunderlige lavendelsirup. Cremerne var vanillie h.h.v. skovbær.

Ovenpå var den pyntet med en stor bunke friske bær.

post-30259-1202820205.jpg

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Hejsa!

Vi havde valgt ikke at have bryllupskage i tradtionel forstand, da en af min mors venner tilbød at lave kransekager til os (hvilket han er fantastisk god til!). Men jeg synes alligevel at de fortjener at blive vist frem herinde :thumbsupsmileyanim:

Min mand er AaB-fan så fodbolden faldt lige i hans smag :cheerleader3:

post-24232-1202834804.jpg

Edited by MetteG
0

:thumbsupsmileyanim: Vores kage blev lavet af Kims søster, som er kok og har lavet rigtig mange af slagsen i sin karriere. Vi betalte ialt 1200 kr for materialer, hun ville ikke have noget for arbejdstiden.

Som det ses, var det to kager. Den ene var med ckokoladebunde, chokoladecreme og strore stykker mørk ckokolade (det var "Kims" kage, da det godt kan blive for sødt/vammelt/tungt for mig. "Min" kage var jorbær og lime med lyse bunde. Begge kager var bestrukket med marcipan og pyntet med sugarfrosting. Al pynten havde hun selv lavet. Monogrammet havde hun kopieret fra indbydelsen, det vidste vi ikke hun havde lavet. Broen imellem var lavet at mørk chokolade, og var lavet 2 gange. Hun havde lavet den første, som var sat til afkøling natten over i bryggerset. -Ved siden af et østvendt vindue!! Næste morgen var det en hængebro :cheerleader3:

Så er det godt chokoladen bare kunne lægges i gryden, så den kunne laves igen.. :blink:

post-24027-1202846592.jpg

0

Annonce ♥

Hej BK-piger

Jeg blev gift 11 august 2007 og fik vores kage fra Markus Grigo. Der var kage til 80 pers. og den kostede 4400 kr.

Da vores menu på dagen var inspireret af det caribiske køkken, valgte vi en kage med lyse bunde med kokos og fyldet bestod af hvid chokoladecreme med passionsfrugt, hakket mørk chokolade, mango samt friske bær.

Vi brugte kagen til dessert, og serverede derfor kagen med ingefæris og frisk anannas salat. Det var en helt fantastisk frisk kombination, og gæsterne fik 2 og nogen 3 stykker - de var helt vilde.

Den øverste etage ligger i fryseren og venter på vores papirbryllup - vi kan næsten ikke vente...:bearhug:)

Kan kun anbefale Markus Grigo varmt!!!

MVH

Víki

0

Annonce ♥

Hejsa!

Vi havde valgt ikke at have bryllupskage i tradtionel forstand, da en af min mors venner tilbød at lave kransekager til os (hvilket han er fantastisk god til!). Men jeg synes alligevel at de fortjener at blive vist frem herinde :bearhug:

Min mand er AaB-fan så fodbolden faldt lige i hans smag :hug:

Hvor er den fodbold bare flot. Sikken et stort arbejde at lave den :bearhug:

0

Hejsa!

Vi havde valgt ikke at have bryllupskage i tradtionel forstand, da en af min mors venner tilbød at lave kransekager til os (hvilket han er fantastisk god til!). Men jeg synes alligevel at de fortjener at blive vist frem herinde :super:

Min mand er AaB-fan så fodbolden faldt lige i hans smag :thumbsupsmileyanim:

Hvor er den fodbold bare flot. Sikken et stort arbejde at lave den :thumbsupsmileyanim:

Hehe, ja det synes jeg jo også. Men "bageren" fik det til at virke som om han bare lige havde klasket sammen :cheerleader3:

0

Skal vi ikke til at have gang i denne tråd igen :D Jeg er også træt af at kigge på fotos fra bageren. Det er meget finere at se personlige fotos. :D og vi skal snart vælge kage.. Så kom kom og vis frem.

0